Zapomniana noc.

41. Data: 2009-12-16 08:23:19

Temat: Re: Zapomniana noc.
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Gru, 09:06, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Może nie przesadzajmy tak z tym uogólnieniem?

To nie sa uogólnienia, ale czyste fakty. Na nasze nieszczęście nie
pisze tu Makro, on mógłby mi zarzucać mniemanologię, ale nie Ty.

> Wszak przyczyn lęku jak i jego częstotliwość lub natężenie mogą być
> zupełnie różne dla różnych przypadków.

Przyczyny sa czysto chemiczne ...że tak powiem. Co do
częstotliwości ...to jeszcze nikt nie wynalazł miernika to pomiaru
tego typu subiektywnego odczucia i tego nie zbadał, by móc mówić o
częstotliwości. Jak Cie dopadnie lęk wywołany choroba to na pewno go
nie pomylisz z taki, który jest Twoim udziałem w funkcjonowaniu
codziennym ...np gdy podpisujesz umowy z szejkiem z Kataru ;P

> Jakbyś trzymała się blisko kogo trzeba,

To znaczy kogo...kto jest w ogóle jest mnie godzien...że tak zapytam?

> to byś przynajmniej nie
> wypisywała takich głupotek,

Taka jest haniebna rola "Zawodówy"...pisac głupotki.

> a i może czasem mały klapsik odkryłby przed
> Tobą swoje, wyraźnie Ci jeszcze nie znane uroki ;-)

Mnie nie bito po pupie więc pewnie nie takie klapsy nie podziałały by
na mnie dosć wychowawczo.
___
Iza

42. Data: 2009-12-16 09:07:30

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Gru, 09:49, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Czystym faktem to jest,że faktu to Ty chyba nawet byś nie rozpoznała,
> jakbyś się o niego potknła.

Słuchaj całkiem być może ...nie przeczę. Kierunkowe/celowe
niewyedukowania niesie za sobą tego typu konsekwencje.
Ale nie przeszkodziło mi w rozszyfrowaniu Ciebie i powodu dla,
którego tu piszesz pomimo tak napiętego ...jak na bossa, planu
dnia. ;)

> Medycyna nie jest nauką ścisłą i skala lęku jest bardziej chyba
> uznaniowa niż wymierna, ale u doświadczonego lekarza odpowiedni wywiad i
> diagnoza nie przedstawiaj chyba aż tak wielkiego problemu.
> Także z wiekiem każdy wypracowuje sobie jakąś tam skalę obaw czy lęków,
> jednak w przypadku choroby skala ta może zosta uszkodzona lub
> samoodniesienia do niej przerwane.

O i w tym momencie moim jedynym marzeniem byłoby, żeby wkroczył Makro
i zmiótł Cię i Twoja niereformowalną mniemanologie z powierzchni tego
tematu. Niestety sie to nie zdarzy :\

> Twój aparacik poj ciowy jest chyba przez to bardzo biedniutki i do głowy
> Ci nawet nie przyszło jak widzę , że w odpowiednich warunkach taki
> klapsik może by czasem cudowną nagrodą ;-)

Najwyraźniej znasz autopsji zarówno "słodycz" jak i ostateczny efekt
tegoż procederu, że tak sugestywnie za nim optujesz?! No cóż ...każdy
orze jak może. Pozostaje mi współczuć.
____
Iza

43. Data: 2009-12-16 09:09:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl>
i.googlegroups.com...

> Bardzo dowcipne ...jak na Ciebie :-|
> Powiem Ci jeszcze jedna ciekawostkę. Zbyt częste domysły też nie
> świadczą o niczym dobrym ...także się i nie domyślaj :]
> ___
> Iza

:-)
Droga Izo.
Na wstępie mojego listu pragnę Cię zapewnić, że moja kolejna już
rozmowa z Ewą nie ma bezpośredniego związku ani z Twoją osobą
ani z problemem, który przedstawiłaś do dyskusji. To są próby
nawiązywania kontaktu na poziomie zwerbalizowanym, gdy do
dyspozycji są jedynie słowa i desygnaty tych słów kryjące się
za słowami. Tu wymieniamy się z Ewą myślami na poziomie wyciętego
przeze mnie fragmentu cytatu o objawach schizofrenii: "formalne
zaburzenia myślenia". Ewa nie ma zaburzeń, rozumie co czyta
i doskonale wychwytuje niuanse, choć przy okazji demonstruje
pewną wybiórczość będącą swoistym fanatyzmem osób dobrze
wykształconych, które traktują oficjalną wykładnię jako pewnik,
a wynikającą z wygody i zalecenia by "nie pchać się przed orkiestrę".
Osoba dobrze wykształcona wie, że w systemie są specjalizacje,
wie czego się nauczyła i umie to wykorzystywać dla swojej korzyści.
Osoba dobrze wykształcona ma pewność siebie - pewność
umacnianą efektami swojej działalności popartej wykształceniem.
Osoby dobrze wykształcone są ambitne i konsekwentne w realizowaniu
celów, które sobie wyznaczają - lubią się także douczać by być
na bieżąco z "oficjalną nauką". Na ogół takie osoby mają znacznie
wyższy współczynnik inteligencji IQ od przeciętnej. :-)
. . .
A w temacie schizofrenii? Ano na początek napiszę Ci, że pogląd
jakoby objawy schizofreniczne pojawiały się gdzieć tak w wieku
kilkunastu lat - jest niezgodny z rzeczywistością. Wielkie smutne oczy,
osowiałość, wymuszone ruchy, strach, lęki - widoczne są już u bardzo
małych dzieci, podobnie jak psychopatyczna nieczułość widoczna jest u
dzieci pastwiących się nad zwierzętami czy nad słabszymi od siebie.
Zaburzenia schizofreniczne i psychopatyczne sięgają więc początkami
do okresu kształtowania się osobowości i są efektem dysharmonii
rozwoju trzech sWer: intelektualnej, emocjonalnej i budzącej się
seksualności.

PS. Powyższy post zawiera wiele informacji. Osoba schizofreniczna
odczyta go i przetłumaczy po swojemu: widząc to czego nie ma
a nie widząc tego co jest. ;)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

44. Data: 2009-12-16 09:56:56

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-...@p...googlegroup
> [...]
>
> PS. Powyższy post zawiera wiele informacji. Osoba schizofreniczna
> odczyta go i przetłumaczy po swojemu: widząc to czego nie ma

Och Edwardzie ...ze smutkiem muszę przyznać, ze coraz jaśniej
dostrzegam( jak zresztą na początku naszych dialogów) iż jesteś
hipokrytą z którym nie warto rozmawiać (zwłaszcza osobie o tak niskim
wykształceniu jak ja), bo potrafisz zręcznie manipulować słowami.
Wybacz ta argumentacja do mnie nie przemawia. Najwyraźniej cierpię na
schizofrenie.
Wiesz czym się różnisz od Sendera?
On przynajmniej szczerze i z właściwą sobie przerośnięta megalomanią
okazuje pogardę dla ciemnego pospólstwa zwanego ciemnogrodem. Ty
natomiast jesteś takim klasycznym koniem trojańskim - siejącym z
lubością perfidne spustoszenie ...o ile dany człowiek wpuści Cie do
swoich emocji.
To, że przedstawisz kogokolwiek w złym świetle stosując swoją
niebanalną i wysoce skuteczna argumentacje, ludziom świadomym i
potrafiącym myśleć samodzielnie nie wpłynie na sposób postrzegania
danej osoby np. mnie.
Poznałam kiedyś niezwykle ciekawego człowieka, który...zbrakło by mi
czasu by opisać wszelkie jego niezwykłe talenty i cechy i walory
umysłu - jak dla mnie istny geniusz. Niemniej z czasem się okazało ,ze
człowiek ten jest paranoikiem, choć żadne znaki, w sposobie jego
mówienia i intelekcie, na to nie wskazywały - przynajmniej dla mnie.
Bo widzisz jest cos takiego jak osobowość paranoidalna, aktywująca się
rzutami w sytuacjach "dziwnych" dla chorego - przez co często nie
zdiagnozowana nawet do końca życia. Niezbadane sa ścieżki domysłów i
bezpodstawnych przypuszczeń.
___
Iza
Ps,A jeśli chciałbyś usłyszeć potwierdzenie, że cierpię na
schizofrenie? ...Tak cierpię od lat na ...BPD może nawet gorsze od
samej schizofrenii ...bo kurka nie ma na to lekarstw ;)

45. Data: 2009-12-16 10:26:13

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl>
.googlegroups.com...
> [...]

> schizofrenie? ...Tak cierpię od lat na ...BPD może nawet gorsze od
> samej schizofrenii ...bo kurka nie ma na to lekarstw ;)

hehe
Impulsywność i huśtawka nastrojów to kobieca przypadłość znana
i rozpoznana już za czasów cesarza Kaliguli. "Kobieta zmienną jest".
Jako typ osobowości BPD (borderline) uzyskała klasyfikację
stosunkowo niedawno, ale nazywać BPD chorobą to duża przesada.
Mit cywilizacji zachodu dążenia do ideału, silikony, operacje plastyczne
i tym podobne zabiegi skutkują także próbą "poprawiania psychiki".
porównaj:
"Kobieta jest chora na kobiecość" należy więc ją leczyć ;D

PS. Moim zamiarem w rozmowie z Tobą nie jest bynajmniej
kreowanie siebie na Twojego idola, którego być może poszukujesz,
lecz wybudzenie w Tobie zdolności do widzenia świata takim jakim jest:
konkretny, prawdziwy i do bólu logiczny, ;)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

46. Data: 2009-12-16 10:53:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> Bardzo dowcipne ...jak na Ciebie :-|

Ejże, Izo, jeśli o mnie chodzi, to wcale nie poczułam się urażona. :)

> Powiem Ci jeszcze jedna ciekawostkę. Zbyt częste domysły też nie
> świadczą o niczym dobrym ...także się i nie domyślaj :]

Toś mnie dobiła! ;)

Ewa

47. Data: 2009-12-16 10:56:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> [...]
> na bieżąco z "oficjalną nauką". Na ogół takie osoby mają znacznie
> wyższy współczynnik inteligencji IQ od przeciętnej. :-)

Chyba powinnam Izie podziękować za jej wtręcik! Skopiuję sobie i
powieszę nad lustrem w ramach codziennego treningu dobrej samooceny. ;)

To na wszelki wypadek wytnę. ;)

Ewa

48. Data: 2009-12-16 14:06:39

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Gru, 11:53, medea <e...@p...fm> wrote:

> Ejże, Izo, jeśli o mnie chodzi, to wcale nie poczułam się urażona. :)

> Toś mnie dobiła! ;)
>
> Ewa

Ty...jak zwykle... ;)
___
Iza

49. Data: 2009-12-16 16:17:24

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Gru, 11:56, medea <e...@p...fm> wrote:

> Chyba powinnam Izie podziękować za jej wtręcik! Skopiuję sobie i
> powieszę nad lustrem w ramach codziennego treningu dobrej samooceny. ;)

> To na wszelki wypadek wytnę. ;)
>
> Ewa-

haha :-| obyś nie musiała sie przekonać na własnej skórze,ani na
skórze rodziny
___
Iza

50. Data: 2009-12-16 19:11:53

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
> Twój aparacik pojęciowy jest chyba przez to bardzo biedniutki i do głowy
> Ci nawet nie przyszło jak widzę, że w odpowiednich warunkach taki klapsik
> może być czasem cudowną nagrodą ;-)
> MS

na szczęście MS przyszedł na ten świat...
i może wszystko pięknie wytłumaczyć ;)
Mistrzu, zaczynaj

kiwiko

Re: Temat zastępczy: