Zapraszam do lasu

201. Data: 2009-09-02 21:52:32

Temat: Re: Zapraszam do lasu
Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h7mp5b$9n6$1@inews.gazeta.pl...

> Jestem tu na zaproszenie, a nie korzystając z oferty.

Zaproszenie zaproszeniem, ale sam rozumiesz- żyć jakoś trzeba...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

202. Data: 2009-09-02 21:58:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Ale ja z miasta, mamo! Nie poznałaś mnie? Z Zakopanego.

Nie lubię w ziemi grzebać, syneczku.

Ewa

203. Data: 2009-09-02 21:59:09

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Se liści nagarnę chociaż, coby młode przykryć. Za liście jeszcze płacić
> nie kazują.

No nie róbmy poruty. Za wszystko trzeba płacić.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

204. Data: 2009-09-02 21:59:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> No nie róbmy poruty. Za wszystko trzeba płacić.

Twoi kontrahenci ci za to podziękują, jak sssssssssurowicy dla nich
zabraknie w szpitalu. Ty też o rybackich gumiaczkach nie zzzzzapomnij.

--
Pozzzzzzzzzdrawiam - Aicha

205. Data: 2009-09-02 21:59:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Co- znowu wdepnąłem w ten cholerny delimiter? No tak, muszę bardziej uważać.
> A jeśli idzie o ten las- Medea nie ma do niego żadnych praw- w
> przeciwieństwie do mnie

Jak dalej będziesz tak paskudził, to sama się go zrzeknę.

Ewa, i zabiorę wesołą gromadkę na bagniska

206. Data: 2009-09-02 22:01:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Zaproszenie zaproszeniem, ale sam rozumiesz- żyć jakoś trzeba...

Tutaj jest selekcja naturalna.
My się będziem żywić muchomorami.

Ewa

207. Data: 2009-09-02 22:13:21

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dalej będziesz tak paskudził, to sama się go zrzeknę.
>
> Ewa, i zabiorę wesołą gromadkę na bagniska

Właściwie po dzisiejszej akcji drwali, powiększającej polanę na całą
powierzchnię lasu - nie ma się już o co sprzeczać. A polanę już podzieliłem
na małe działki- i zaczynam wyprzedaż. Chcesz kupić?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

208. Data: 2009-09-02 22:14:09

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj jest selekcja naturalna.
> My się będziem żywić muchomorami.

Muchomor to grzyb raz- jadalny

serdecznie pozdrawiam

Chiron

209. Data: 2009-09-02 22:22:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Nie lubię w ziemi grzebać, syneczku.

Dyć nie w ziemi grzebalim, ino ceprów fotografowalim!
Ani chibi ze śtyry setki temu to było, jako że nie pomiętocie...

michał

210. Data: 2009-09-02 22:25:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> No nie róbmy poruty. Za wszystko trzeba płacić.

Sam se wskocz do kapelusza. Z tacą na grzyby do lasu przyszedłeś, Chironie?

michał

Wyksztalceni w Niemczech
ZA 15 MINUT...
dobra-noc