Re: Zaproszenie dla Chironka.

Data: 2009-11-19 12:57:35
Temat: Re: Zaproszenie dla Chironka.
Od: de Renal <f...@g...com>

Vilar wrote:
> Zdefiniujmy stado:
> Zbi?r indywidualno?ci oddaj?cych si? z zapa?em dobrej zabawie i innym
> czynnosciom? - to bardzo mi pasuje i wydaje mi si?, ?e ta definicja dobzre
> opisuje grup?.
>
> a inna? Zbi?r bezmyslnych istnien, ?awicy rybek powodowanych zmianami pr?d?w
> wody, hmmm.... To raczej nie ta grupa. Ale zobacz. Ten sposob podejscia do
> przetrwania sprawdza si? u niekt?rych gatunk?w znakomicie......
>
> Nie negujmy innych rozwi?za?, bo a nu? oka?? si? lepsze?

> [...]
.googlegroups.com...

> W?tpie aby wi?kszo?? ludzi tutaj uwa?a?a si? za stado, bo wtenczas
> byliby jednomy?lni, bez w?asnego zdania, tak jak ty, chirony, duchy
> Ludzie bezosobowo?ci co przyjmuj? za?o?enia, za kt?re w prywatnej
> rzeczywistoci p?ac? zdrowiem psychicznym, nie widz? siebie, zion?
> patologi? i s? niedorozwini?ci, bo cz?owiek rozwija si? dla siebie, a
> jak od siebie ucieknie to rozwija si? dla kawa?ka papieru, gdzie nic w
> g?owie nie zostaje, bo przecie? robi? to dla innych.
No jeśli zwierzęta tak tulą się w siebie, to tylko przez brak
możliwości porozumienia miedzy nimi, tak bardzo samotne, że wtulone,
chcesz człowieka zredukować do takiego zwierzęcego zachowania, nie po
to człowiek tworzył kulturę, buntował się do swoich tworów, bo teraz
być milczenie. No tak , ale niektórzy tutaj, są na poziomie zwierząt
są milczeniem, potrzebują stada. A nie wzajemnego porozumienia
indywidualności.