Zaproszenie dla Chironka.

61. Data: 2009-11-18 12:17:33

Temat: Re: Zaproszenie dla Chironka.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, i to chyba własnie dokładnie o to chodzi....
Tzn. kierunek jest odpowiedni...
Pozdrawiam z usmiechem.
MK

62. Data: 2009-11-18 12:23:24

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ewa, dziś mało uśmiechnięta niestety

daj spokój, tak śmiać się cały czas

63. Data: 2009-11-18 12:28:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Globku, bo w stadzie się bywa, a sobą się jest 24/7.

Ale stado ma też swoje zalety..
Fragment Piosenki Szcześniaka: "Bo to co nas dotyka, przychodzi spoza nas".
I to jest wielka prawda. Jednostka ma ograniczone zasoby i musimy czerpać z
zewnątrz (od Boga (czy siły wyższej, kosmosu - sobie nazwij, jak chcesz)),
od ludzi, z przyrody.
Bo sedno polega, moim skromnym zdaniem, na wymianie. Na swobodnym przepływie
przez nas tego co dostajemy w to co dajemy....w ilościach, do których
jesteśmy gotowi i zdolni.

Chyba, że akurat masz okres pustelnictwa i ogólnego homo-wstrętu. Bywa....

MK

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

XL wrote:
> Dnia Wed, 18 Nov 2009 10:18:17 +0100, Vilar napisaďż˝(a):

> Dobre, dobre.
> Pr�bowa�am do niego po ludzku - i sko�czy�o si� na ubli�aniu
> mi ot tak,
> jakby zwyk�y przecinek wstawia� w zdaniu. To ma by� normalne?

> "globka". Tak siďż˝ podpisuje.

> Jak dla mnie - niewarta sk�rka wyprawki, aby si� zmusza� do
> wgryzania siďż˝ w
> psychodeliczne wynurzenia chorego m�zgu dla odnalezienia w nich ledwie
> �lad�w poprawnego toku my�lenia. Istnieje lepsza lektura na
> [...]

Od tej korelacji, miedzy tym co ''ja ''czuje, a co jest uczuciami
stada, jest pęknięcie, i od tego zależy człowieka samoświadomość, jak
też wolna wola, = no ci w stadzie jej nie mają, bo bezreflekcyjnie
przyjmują coś co z nich nie pochodzi, dlatego jak kataryna powtarzasz
się Ikselcia.

64. Data: 2009-11-18 12:48:55

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:
> [...]
> jeste?my gotowi i zdolni.
>
> Chyba, ?e akurat masz okres pustelnictwa i og?lnego homo-wstr?tu. Bywa....
>
> MK
>
> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> Od tej korelacji, miedzy tym co ''ja ''czuje, a co jest uczuciami
> stada, jest p?kni?cie, i od tego zale?y cz?owieka samo?wiadomo??, jak
> te? wolna wola, = no ci w stadzie jej nie maj?, bo bezreflekcyjnie
> przyjmuj? co? co z nich nie pochodzi, dlatego jak kataryna powtarzasz

Te wszystkie rzeczy do których się odwołujesz sa tylko obrazem
świadomości, stwarzasz swoją świadomością coś co na ciebie wpływa,
powołujesz sobą taki świat, stwarzasz się w tym, zapominając, że od
ciebie pochodzi ten twór, a nie zewnątrz, nic nie ma bez ludzkiej
świadomości. Czyli ty sobie własną kontrolę siebie trochę zanegowałaś
i przez brak , spojrzenia na siebie. Odwołujesz się na kosmos
zewnętrzny i chcesz być pod jego wpływem, tu masz odlat od siebie. Ten
kosmos bez twojej świadomości nie zaistnieje= o korelacja.

65. Data: 2009-11-18 13:53:45

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka wrote:

> Z TAKIMI pogladami, ani chybi jestes homo.

> No i dlatemu tu wiater powiewa, i kartofli gnijo.
> I szczepionki zabijajo.
>
> Wszakze nie mielismy ostatnio trzesienia ziemi,
> rzekl Kubus Puchatek.
>
> Ale pozdrawiam ja, prezessa klubu Usmiechnietych.
> Niezmiennie w usmiechach, rzecz jasna.
> :)

A wiesz trafiłaś z tym homo, bo teraz ludzie są na
homo-''nieproblemie'' bardzo skupieni i każdą dziwną dla nich
wypowiedź lub zachowanie nazywają =, homo,= oczywiście wiemy że
homofobia jest lękiem przed innością, więc jak bydło naprzykład nie ma
pojęcia o matematyce, to ona będzie dziwna w ustach jakieś tam osoby.
Czyli to bydło już tak w niewidzy tonie, że tu wiedza jest już= homo.
Bo to jest już coś bardzo dziwnego dla bydła, a jak zaczniesz się
zachowywać= bo rozumiesz= wbrew mechanizmą stadnym, to już jesteś
szalona.
I ja to piszę na poważnie, w czwartek byłem na badaniach
psychiatryczny, bo sędzinie wydało się że jestem szalony, i znowu
zobaczyłem tą migawkę skręconej twarzy. Pojechałem na te badania na
Czechosłowacką w Łodzi i po raz kolejny jestem= normalny=, ale to
trzeci raz i to już nie są zbiegi okoliczności. Co kolwiek zrobisz
wbrew stadu, to już jesteś dziwna i należy się ciebie bać.

66. Data: 2009-11-18 14:08:51

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

de Renal wrote:

> [...]
> trzeci raz i to już nie są zbiegi okoliczności. Co kolwiek zrobisz
> wbrew stadu, to już jesteś dziwna i należy się ciebie bać.

Ale miałem wrażenie jak rozmawiałem z psychiatrycami, że na chwilę
ludzie przestali ,, fruwać ,, że nasz rozmowa odbywała się na ziemi,
bo ja ostatnio bardzo zadzieram głowę, bo mnie jeszcze jakiś
''latający'' polak potrąci.
Takiego oderwania od rzeczywistości jak dzieje się teraz , to za
komuny nawet nie było, a jeszcze z niej coś tam pamiętam.

67. Data: 2009-11-18 14:21:29

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

de Renal wrote:

> [...]
> Takiego oderwania od rzeczywistości jak dzieje się teraz , to za
> komuny nawet nie było, a jeszcze z niej coś tam pamiętam.

Acha= rzeczywistość to konkret, a każdy arbitralny wzór to odryw od
konkretu, od osoby, o tego co dotykalne, namacalne, od tego co boli
itd. Sprzeczność konkret= abstrakcja, czyli teorie, definicję, świat
wtenczas pojmowany jest jakby istniał po za mną, po za osobą , a
przecież bez konkretu, świat nie istnieje, gdy umiera konkret świat
przestaje istnieć.
Umiera człowiek, to umiera świat.

68. Data: 2009-11-18 14:36:24

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 13:23, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> daj spokój, tak śmiać się cały czas

No wiesz, dziwkami tez mi sie zdarza rzucac,
wszelako na usmiech, wbrew pozorom, ludzie
reaguja znacznie bardziej roznorodnie,
po prostu: CIEKAWIEJ.
:)

69. Data: 2009-11-18 14:40:47

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 13:28, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> [...]
> przez nas tego co dostajemy w to co dajemy....w ilościach, do których

Bardzo bardzo trafne.
Usmiecham sie podwojnie.
:) :)

> Chyba, że akurat masz okres pustelnictwa i ogólnego homo-wstrętu. Bywa....

I jest NIEZBEDNE do zachowania rownowagi wewnetrznej,
a takze spokojnego dystansu.
Do siebie, do innych, do calego swiata.

70. Data: 2009-11-18 17:29:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Z Pamietników Tatusa Muminka, ostatnie zdanie.

Akurat tego jeszcze nie przerabiałyśmy z córką. Muszę dokupić do
kolekcji. :)

Ewa

Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu
wy tu gadu gadu...