Zapuszczone płytki

1. Data: 2010-03-24 20:36:26

Temat: Zapuszczone płytki
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

Na balkonie posadzkę mam wyłożoną płytkami. Niestety, na skutek zaniedbań
poprzednich właścicieli mieszkania i moich też, płytki zamiast jasnoszare są
już miejscami prawie czarne. Czy macie może jakiś patent jak jak
najmniejszym nakładem pracy przywrócić im dawną świetność? Próbowałem już na
najczarniejszych szorstką stronę gąbki do mycia naczyń i Domestos "zero
kamienia" i efekt jest bardzo dobry. Problem tylko w tym, że czyścić w ten
sposób ponad 5m kw płytek to może mnie przerosnąć. Da się to jakoś wyczyścić
tak żebym po tym się nie czuł jak po rozładowaniu tuzina wagonów węgla?
Czyszczenie fug to już sobie odpuszczam. TIA

--
Big Jack
////// GG: 660675

2. Data: 2010-03-24 20:46:38

Temat: Re: Zapuszczone płytki
Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
> wyczyścić
> tak żebym po tym się nie czuł jak po rozładowaniu tuzina wagonów węgla?

Mechanicznie myjką ciśnieniową i wodą z piaskiem lub chemicznie - VC 242
--
Jackare

3. Data: 2010-03-24 20:46:53

Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak żebym po tym się nie czuł jak po rozładowaniu tuzina wagonów węgla?
> Czyszczenie fug to już sobie odpuszczam. TIA

Może zaopatrz się w szczotkę ryżową - są takie do mocowania na kiju. I
sprawdź, jak sie sprawdzi wybielacz np "ace" - uwaga: smierdzi:

MaW

4. Data: 2010-03-24 23:09:57

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Mar 2010 21:36:26 +0100, Big Jack napisał(a):

> [...]
> tak żebym po tym się nie czuł jak po rozładowaniu tuzina wagonów węgla?

Ja wczoraj czyściłem zaschnięty tłuszcz na kuchence za pomocą wkrętarki ze
zmyślnie przymocowaną gąbką. Efekt rewelacyjny, jedynie trzeba dociskać.

Gdybyś to przeskalował na wiertarkę z przymocowanym odpowiednikiem twardej
szczotki, to powinno dać się wyszorować te płytki w trymiga :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

5. Data: 2010-03-25 09:15:15

Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare pisze:
> Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

> Mechanicznie myjką ciśnieniową i wodą z piaskiem lub chemicznie - VC 242

Tylko trzeba uważać na fugę! Mi po takiej akcji wszystkie fugi
wypłukało, trzeba ją uzupełnić bo po zimie płytek nie będzie.

Z alternatywnych rozwiązań to tak jak już się pojawiło, szczotka ryżowa
na kiju + jakiś wybielacz, ja używałem domestosu.

Jak usunac slady z dlugopisu z mebli skorzanych?
kredyt na dom
Uszczelki w oknach - czy i czym konserwowac
Rainbow - opinie
Koszty ogrzewania gazowego w kamienicy