Zapytanie :)

1. Data: 2002-02-14 20:07:04

Temat: Zapytanie :)
Od: "oswald" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Skromnie tylko spytam specjalistow, czyli Was, czy to aby dobrze, ze okres,
miesiączką także zwany, się skończył po jednym dniu ? Niewiasta bierze
Cilest, i właśnie skończyła opakowanko. Jakoś nerwy leciutko dały mi o sobie
znać.... Może powinienem połowicę do lekarza posłać ?

o.

2. Data: 2002-02-15 18:53:08

Temat: Re: Zapytanie :)
Od: "Monika Burska" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Skromnie tylko spytam specjalistow, czyli Was, czy to aby dobrze, ze
okres,
> miesi?czk? także zwany, się skończył po jednym dniu ? Niewiasta bierze
> Cilest, i wła?nie skończyła opakowanko. Jako? nerwy leciutko dały mi o
sobie
> znać.... Może powinienem połowicę do lekarza posłać ?

Nie wiem jak długo twoja niewiasta bierze Cilest, ale jeśli to jest początek
(pierwsze opakowanie) to jest to bardzo możliwe. Tak samo jak niewielkie
plamienie przez kilka następnych dni. Przypomnij jej, żeby na przyszłość
brała tabletki regularnie tzn. najlepiej o tej samej godzinie, nie
przesadzała z alkoholem, panowała nad stresem i nie brała towarzyszących
leków np. niektóre leki szczególnie antybiotyki mogą neutralizować działanie
środków antykoncepcyjnych.

3. Data: 2002-02-15 21:23:13

Od: "oswald" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> plamienie przez kilka następnych dni. Przypomnij jej, żeby na przyszłość
> brała tabletki regularnie tzn. najlepiej o tej samej godzinie, nie

[ciach]

Dzieki za odpowiedz, sprawa juz sie wyjasnila :) jeszcze raz dzieki :)

JT

Ścięgna
Objawy
objawy