Po zabiegu powiększenia biustu (:

31. Data: 2002-07-13 19:21:33

Temat: Re: Zapytanie kiedy zostanie uchwalone Prawo Internetowe
Od: "Horche" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego placac na internet musze uczestniczyc w dyskusjach, w ktorych 9
> osob na 10
> nie potrafi napisac cokolwiek na temat, wysyla posty niezgodne z
> tematyka, offtopickowe, prowadzi watki osobiste ?

Z Toba pajacu na czele - ten post o prawie internetowym na grupie medycznej
jest niby na temat?!
Mam nadzieje, ze jak kiedykolwiek takie prawo uchwala to takie osoby jak ty
beda mialy zakaz zblizania sie do komputera. Wszystkie wiadomosci od ciebie
sa wlasnie nie na temat - wydaje ci sie, ze zjadles wszystkie rozumy i ze
jestes jakims autorytetem. To o czym piszesz to sa jakies pseudonaukowe
brednie wyssane z twojego palca. Zauwaz, ze w dyskusjach, w ktorych nie
bierzesz udzialu jest znacznie mniej watkow offtopicowych. Coz z tego? Masz
za malo w tej swojej gloweczce, zeby wyciagnac z tego jakiekolwiek
wnioski.... Place za ten internet i co? Na co drugiej grupie dyskusyjnej w
co drugim watku musze czytac co z nowu sie urodzilo w twojej chorej
wyobrazni. Szlag mnie trafia - bo szukam konkretnych informacji, a zamiast
tego musze przedzierac sie przez twoje wypociny i reakcje ludzi na to co
znow te twoje spocone paluszki wystukaly na klawiaturze. Jedyna metoda walki
z takimi uposledzonymi osobnikami jak ty jest ignorancja (w demokratycznym
spoleczenstwie, na ktore sie tak czesto powolujesz, skazany bylbys na
ostracyzm). I tak tez powinienem zrobic, ale poniewaz aktualnie jestem w
zlym nastroju to ci zrobie raz jeszcze wode na mlyn. Wyjdz czasem z domku
moze swieze powietrze wywieje czesc tych chorob z twojej gloweczki. A moze
nie wychodz - siedz przy tym komputerze 24h na dobe, w koncu oslepniesz,
kregoslup ci wysiadzie i bedziemy wszyscy mieli swiety spokoj.

Horche

32. Data: 2002-07-13 20:04:33

Temat: Re:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Horche wrote:

> Z Toba pajacu na czele - ten post o prawie internetowym na grupie medycznej
> jest niby na temat?!

Ten post jest po to pajacu
aby prawo internetowe mnie chronilo przed lameriada , trollami ,
spamerami
na grupie medycyna i na kazdej grupie.
KPW ?

> Mam nadzieje, ze jak kiedykolwiek takie prawo uchwala to takie osoby jak ty
> beda mialy zakaz zblizania sie do komputera. Wszystkie wiadomosci od ciebie
> sa wlasnie nie na temat -
bredzisz
wszystkie posty ktore pisze sa zgodne z tematem grupy i tematyka
dyskusji
to haniebny brak zasad, przyzwoitego wychowania, czyni z Usenetu
bezuzyteczne miejsce
sluzace agresorom internetowym,
ktorzy potrafia wydukac tylko jedno durne zdanie
i nigdy nie wlaczaja mozgu do dyskusji.

wydaje ci sie, ze zjadles wszystkie rozumy i ze
> jestes jakims autorytetem.

Oczywiscie ze jestem autorytetem w dziedzinach ktorymi sie zajmuje
a wiedze czerpie z roznych zrodel
i po to zadaje pytania na usenecie, aby sie dowiedzial to co mnie
interesuje
bo po to place za internet

To o czym piszesz to sa jakies pseudonaukowe
> brednie wyssane z twojego palca.
To ? co ?
Konkretnie lamerze, bez poezji trollu,
napisz cokolwiek merytorycznie

Zauwaz, ze w dyskusjach, w ktorych nie
> bierzesz udzialu jest znacznie mniej watkow offtopicowych.

Nie zauwazylem takiego zjawiska.
Popatrz na swoj udzial na usenecie.
Sama lameriada, same offtopicki.

Coz z tego? Masz
> za malo w tej swojej gloweczce, zeby wyciagnac z tego jakiekolwiek
> wnioski.... Place za ten internet i co?
To bardzo duzo.
Po to place abym mial z internetu pozytek i korzysc a nie kontakt ze
stadem trolli.
Jak bede szukal trolli i rozrywki to pojde do cyrku malpy ogladac.

> [...]
> tego musze przedzierac sie przez twoje wypociny i reakcje ludzi na to co
> znow te twoje spocone paluszki wystukaly na klawiaturze.

Ale przeciez to twoja sa wypociny, twoja lameriada, offtopicki
Co napisale w dyskusji nt. powiekszania biustu :
"
A ja w zyciu nie spotkalem wiekszego idioty niz ty. Jak nie masz
nic konstruktywnego do powiedzenia - to po co sie odzywasz? Swoja droga
to szkoda, ze sobie inteligencji powiekszyc nie mozesz...
"
Za takie teksty powinienes zostac odciety od internetu i izolowany od
spoleczenstwa, jako nieprzestosowany do udzialu w demokratycznych
dyskusjach.

> Jedyna metoda walki
> z takimi uposledzonymi osobnikami jak ty jest ignorancja (w demokratycznym
> spoleczenstwie, na ktore sie tak czesto powolujesz, skazany bylbys na
> ostracyzm).

Ale to przeciez ty jestes uposledzony czego dajesz dowod swoimi
wypowiedziami, ktore sa celowo obrazliwe , naruszaja netykiete i
wszlekie zasady spolecznego wspolzycia.

> I tak tez powinienem zrobic, ale poniewaz aktualnie jestem w
> zlym nastroju to ci zrobie raz jeszcze wode na mlyn. Wyjdz czasem z domku
> moze swieze powietrze wywieje czesc tych chorob z twojej gloweczki.

Ja nie mam zadnych chorob.
Przeciez to ty szukasz porady neurologicznej
i wszyscy jestesmy tolerancyjnie, ale czemu nas winisz za swoje
dolegliwosci,
nas gloweczka nie boli, chodzimy po powietrzu i nic nam sie nie musi
wywiac z "gloweczki"
Sam pracuj nad swoja gloweczka, dbaj o nia, idz na konsultacje
neurologiczne
i daj nam spokoj.

Ja po to chce uchwalenia Prawa Internetowego i powolania Rzecznika
Internetu,
abym nie musial czytac o twoich problemach z gloweczka, chorobami,
problemami,
ktore usilujesz projektowac na innych dyskutantow.
Masz problemy , szukasz porady to sie pytaj, ale nie win nikogo za swoje
dolegliwosci.
Uzytkownicy usenetu nie sa niczemu winni.

"
Witam!

Poszukuje spisu placowek neurologicznych panstwowych i prywatnych w
woj.
malopolskim i w sasiednich wojewodztwach.

Czy ktos wie, gdzie cos takiego znajde w sieci?

Z gory dziekuje i pozdrawiam

Horche
"

A moze
> nie wychodz - siedz przy tym komputerze 24h na dobe, w koncu oslepniesz,
> kregoslup ci wysiadzie i bedziemy wszyscy mieli swiety spokoj.

Czemu tak brzydko piszesz.
A moze sam wczesniej oslepniesz, wysiadzie ci kregoslup i bedziesz mial
te dolegliwosci, ktore innym zyczysz ?
Czy to jest humanitarne , zgodne z Pismem Swietym ?
Moze sam powinines zadbac o swoja glowke, aby takich rzeczy nie mowila.

Usenet to nie miejsce terapii dla Anonimowych Internautow.
Dlaczego na zagranicznych grupach usenetowych moge swobodnie dyskutowac,
czytac co mnie interesuje
i nigdy nie spotykam tam trolli, lamerow ?

Mimo wszystko zycze powrotu do zdrowia

Jacek

33. Data: 2002-07-13 20:37:33

Temat: Re: Re:
Od: "Horche" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bredzisz
> wszystkie posty ktore pisze sa zgodne z tematem grupy i tematyka
> dyskusji

Owszem kilka to moze napisales na temat, ale procentowo to nie wiem czy
zebraloby sie tego 10 %....

> Oczywiscie ze jestem autorytetem w dziedzinach ktorymi sie zajmuje
> a wiedze czerpie z roznych zrodel
Tak Ci sie tylko biedaku zdaje...

> To o czym piszesz to sa jakies pseudonaukowe
> To ? co ?
> Konkretnie lamerze, bez poezji trollu,
> napisz cokolwiek merytorycznie
A gdzie w tym co piszesz poezja i gdzie merytoryka?
Czlowieku to co piszesz to jakis zlepek slow, ktorych sie przypadkiem
nauczyles.

> Nie zauwazylem takiego zjawiska.
> Popatrz na swoj udzial na usenecie.
> Sama lameriada, same offtopicki.
Oprocz kilku ostatnich postow adresowanych do ciebe wskaz mi ta "lameriade"
(sam to wymysliles?)
i posty nie na temat - chce konkretnych cytatow.

> Po to place abym mial z internetu pozytek i korzysc a nie kontakt ze
> stadem trolli.
> Jak bede szukal trolli i rozrywki to pojde do cyrku malpy ogladac.
Nie musisz chodzic do cyrku zeby malpy ogladac wystarczy, ze rzucisz okiem
do lustra...

> Za takie teksty powinienes zostac odciety od internetu i izolowany od
> spoleczenstwa, jako nieprzestosowany do udzialu w demokratycznych
> dyskusjach.
Nie rozsmieszaj mnie.

> Ale to przeciez ty jestes uposledzony czego dajesz dowod swoimi
> wypowiedziami, ktore sa celowo obrazliwe , naruszaja netykiete i
> wszlekie zasady spolecznego wspolzycia.
Jakiez to zasady naruszylem? A twoje wypowiedzi sa conajmniej tak samo
obrazliwe jak moje...

> [...]
> wywiac z "gloweczki"
> Sam pracuj nad swoja gloweczka, dbaj o nia, idz na konsultacje

Jakbys byl inteligentny to bys zauwazyl, ze nie szukam porady neurologicznej
a listy placowek zajmujacej sie takimi schorzeniami. A poza tym nie mozesz
zakladac, ze szukam jej dla siebie. Nie musze sie tlumaczyc, ale akurat
szukam jej dla starszej osoby, ktora mnie o to poprosila...

> Masz problemy , szukasz porady to sie pytaj, ale nie win nikogo za swoje
> dolegliwosci.
> Uzytkownicy usenetu nie sa niczemu winni.
Sluchaj przyjrzyj sie czlowieku, ze mnie nikt nie atakuje, nikt mi nie
dogryza - a tobie cale mnostwo osob. Zdaje sie, ze to ciebie nie lubi
wiekszosc uzytkownikow usenetu. A skoro cie nie lubia to ty masz problem i
kto wie czy nie wiaze sie on z jakimis powaznym dolegliwosciami natury
emocjonalnej...

> [...]
> Czy to jest humanitarne , zgodne z Pismem Swietym ?
> Moze sam powinines zadbac o swoja glowke, aby takich rzeczy nie mowila.
Ja dbam, nie wysiaduje przy komputerze, wczoraj i dzis musze popracowac
dluzej i w przerwach usiluje sie czegos dowiedziec i bez przerwy natykam sie
na ciebie, niedlugo otworze lodowke, a ty niej wyskoczysz... A to, ze ci zle
zycze... hmmm.... chyba cie nie lubie delikatnie mowiac...

> Usenet to nie miejsce terapii dla Anonimowych Internautow.
ty jestes uzalezniony od internetu, wystarczy wpisac w google twoj e-mail i
wyskakuje kilka tysiecy watkow, w ktorych brales udzial - pobiezne ich
przegladniecie wystarczy aby sie zorientowac, ze w wiekszosci przypadkow
piszesz nie na temat tylko uzerasz sie z osobami, ktore usiluja ci napisac,
zebys dal sobie na wstrzymanie...

> Dlaczego na zagranicznych grupach usenetowych moge swobodnie dyskutowac,
> czytac co mnie interesuje
> i nigdy nie spotykam tam trolli, lamerow ?
Moze cie nie rozumieja i dlatego nie irytuja ich bzdury, ktore wypisujesz. A
moze traktuja cie jako ciekawy wybryk natury? Naprawde nie wiem..

> Mimo wszystko zycze powrotu do zdrowia
Odpukac wszystko jest ok. Ale dziekuje. Boje sie, ze za to ty predko do
zdrowia nie powrocisz, ale bede trzymal kciuki - moze wyskoczysz na wakacje,
gdzies gdzie nie ma internetu?

Horche

34. Data: 2002-07-13 21:01:54

Temat: Be:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Horche wrote:

> ty
> ciebie
>
> Owszem kilka to moze napisales na temat, ale procentowo to nie wiem czy
> zebraloby sie tego 10 %....
Znow bredzisz.
100 % postow zawsze pisze na temat i zgodnie z tematem dyskusji.

> Tak Ci sie tylko biedaku zdaje...

To sie tobie tylko zdaje, ze mnie sie zdaje Biedaku.

> A gdzie w tym co piszesz poezja i gdzie merytoryka?

To ty trollu miales napisac cokolwiek merytorycznie.
Juz gubisz watek po jednej linijce ?

> Czlowieku to co piszesz to jakis zlepek slow, ktorych sie przypadkiem
> nauczyles.

To jest zapytanie czy teza ?
Slow sie nie uczulem przypadkiem, ale celowo i pracowicie.
Jezeli nie potrafisz nic sensownego napisac, to po co mi zajmujesz cenny
czas ?

> Oprocz kilku ostatnich postow adresowanych do ciebe wskaz mi ta "lameriade"
> (sam to wymysliles?)

Wskaz mi 5 swoich merytorycznych postow, zgodnych z tematyka.
Wskaz mi choc jedna dyskusje , ktora prowadziles zgodnie z zasadami
netykiety.
Sam wiesz ze to niemozliwe, zenada, lamerstwo i trollowania.
Wstydzilbys sie.

> i posty nie na temat - chce konkretnych cytatow.
Pokaz choc jeden tematyczny

> Nie musisz chodzic do cyrku zeby malpy ogladac wystarczy, ze rzucisz okiem do
lustra...

Pewny jestes, ze w twoim lustrze malpe widac ?

> Nie rozsmieszaj mnie.
Prawo Internetowe nigdy nie bylo smieszne.

> Jakiez to zasady naruszylem?
A ktorych zasad kiedykolwiek przestrzegales ?
Pokaz dowody.

> A twoje wypowiedzi sa conajmniej tak samo
> obrazliwe jak moje...
To ci sie tylko trollu tak wydaje.
Dyskutuje z toba trollu, czas trace, bo sie ucze, skad trolle czerpia
swa lamerska energie.

> Jakbys byl inteligentny to bys zauwazyl, ze nie szukam porady neurologicznej
> a listy placowek zajmujacej sie takimi schorzeniami.

Jestesmy inteligentni i nie musisz sie tlumaczyc.
To twoje zdrowie i dbaj o nie.

A poza tym nie mozesz
> zakladac, ze szukam jej dla siebie. Nie musze sie tlumaczyc, ale akurat
> szukam jej dla starszej osoby, ktora mnie o to poprosila...
A niech i tak bedzie.
Tez jej mowisz, ze ma chora wyobraznie i choroby musza sie wywiac
z jej gloweczki ?

> Sluchaj przyjrzyj sie czlowieku, ze mnie nikt nie atakuje, nikt mi nie
> dogryza - a tobie cale mnostwo osob.
Mow za siebie trollu.
A czemu ma ktos ciebie atakowac, po co ? troll jestes i kazdy unika
trolli. To ja jestem jedynie litosciowy i sobie pozwalam na kontakty z
trollami, aby sie dowiedziec skad czerpia energie.

> [...]
> dluzej i w przerwach usiluje sie czegos dowiedziec i bez przerwy natykam sie
> na ciebie, niedlugo otworze lodowke, a ty niej wyskoczysz...

Chyba cierpisz na jakies paranoje.
Jak pracujesz to nie czytaj usenetu i nie pisz do internetu.
Jezeli ta praca to trollowanie, to zakoncz ja jak najszybciej.
To jest grupa medycyna a nie grupa terapeutyczna dla Anonimowych
Internautow.

A to, ze ci zle
> zycze... hmmm.... chyba cie nie lubie delikatnie mowiac...

Ty pewnie wszystkim zle zyczysz, bo juz masz taka wredna nature i nic
sie na to nie poradzi.

> [...]
> piszesz nie na temat tylko uzerasz sie z osobami, ktore usiluja ci napisac,
po co czytasz cudze watki
ja nigdy nie czytam i czasu nie trace na czytanie twoich watkow
i po co ludzi obrazasz,
trolle juz tak maja na usenecie, ze beda dyskutowac miesiac bez jedzenia
i spania

> Moze cie nie rozumieja i dlatego nie irytuja ich bzdury, ktore wypisujesz.

Nigdy nie pisze bzdur, to ty trollu piszesz bzdury.
Wszystko co pisze inni inteligentni rozumieja.

To co mnie interesuje, interesuje wiele osob i o tym dyskutujemy,
gdy naglew nadchodzi stado trolli, spamerow, zakompleksionych lamerow
ktorych musimy przeganiac lapka na trolle.

Niestety wiele trolli jest inteligentnych w poprzek i nijak nie chca
zrozumiec, ze bez nich internet bylby sterylny.

A moze traktuja cie jako ciekawy wybryk natury?

> Naprawde nie wiem..
jak zwykle

> Odpukac wszystko jest ok. Ale dziekuje.
Nie ma za co.

> Boje sie, ..
nie boj sie, bo znow sie pogorszy

I nie odpisuj trollu wiecej.
Mam dosc juz lameriady na dzisiaj.
Znajdz sobie inny obiekt i tam sie wyzywaj,

to jest grupa medycyna, a nie terapia grupowa
i nie chce wiecej miec z toba kontaktu

35. Data: 2002-07-13 21:20:48

Od: "Ryszard" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" |
| W demokratycznym spoleczenstwie przysluguje obywatelom ochrona przed
| internetowymi agresorami, terrorystami, przed publicznym naruszaniem
| dobr osobistych i takiej ochrony oczekuje.

Jeżeli taka ochrona przysługuje obywatelom, o której piszesz to już chyba
nigdy nie poczytam Twoich postów, a szkoda niekiedy mnie bardzo bawiły.

Ryszard

36. Data: 2002-07-13 21:35:40

Temat: Re: Zapytanie
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryszard wrote:

snip

Rysiu,
mnie tez bawi co to piszesz, bo jestes taki zabawny.
Potrollujesz, polamerujesz i juz ci lepiej
Ale jeszcze naucz sie pisac na temat.
Naucz sie odpowiadac na temat.
Tego nie potrafisz niestety

I stad potrzeba uchwalenia Prawa Internetowego i
moderacji grupy medycyna.

Na usenecie musi byc porzadek, obowiazywac regulamin, zasady.
Usenet musi byc sterylnie czysty, gdyz jest publicznym medium.

Dlatego medycyna powinna byc moderowana przez fachowca, specjaliste z
autorytetem,
najlepiej profesora medycyny, ktory bedzie wycinal wszystkie trollowskie
watki.

ja cale zycie mialem szczescie spotykac autorytety i tego mi brakuje w
krajowym usenecie
jest naprawde niewielu, ktorzy mowia ze sa autorytetami i potrafia
dyskutowac i obronic swego zdania, swojej wiedzy.
Takich ludzi tylko szukam, a tacy sa jedynie na moderowanych grupach
dyskusyjnych, ktore odsiewaja trollow, lamerow.

Niech grupa medycyna bedzie grupa o nauce medycyny, bedzie reprezentowac
wysoki poziom, beda tutaj pisac autorytety medyczne.
Ja chce jedynie sluchac autorytetow i zadawac im pytania.
Tego oczekuje i potrzebuje i mysle ze wszyscy sie ze mna zgodza.

Jacek

37. Data: 2002-07-14 00:49:38

Temat: Re: Odp: Po zabiegu powiększenia biustu (:
Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mar" <s...@p...pl> wrote in news:3d2f480c@news.home.net.pl:

> Osoby twierdzący że mam jakieś dziwne "zapotrzebowania na wieelki
> biust" so krótko mówiąc w błedzie. Jesteśmy 10 lat poślubie. A podjcie

nie przejmuj się jackiem (golfmaster vel expert) - on zawsze pisze bardzo
"ynteligentne" posty

--
Rafał 'Raf256' Maj

38. Data: 2002-07-14 07:42:38

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

odczep sie wreszcie ode mnie ty trollu i spamerze
chcesz sobie powiekszac biust , to sobie powiekszaj, ale odczep sie
wreszcie ode mnie

dostales juz 5 ostrzezen
i zmuszony bede podjac radykalne srodki, aby unikac trollu twego
towarzystwa, ktore jest lamerskie

39. Data: 2002-07-14 13:17:34

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Takich ludzi tylko szukam, a tacy sa jedynie na moderowanych grupach
> dyskusyjnych, ktore odsiewaja trollow, lamerow.

I dlatego wlasnie nie ma tam postow experta:))

m.

40. Data: 2002-07-14 18:03:59

Temat: Re: Po zabiegu powiększenia biustu (:
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Jul 2002, Mar wrote:

> I co teraz ? Dać sprawę do sądu ? Jeżeli sąd, to są jakieś szanse wygrania
> z lekarzem?
> Jak do tego się zabrać, może ktoś już się z tym spotkał.

na pytnie jest trudno odpowiedziec, poniewaz nie wiemy, czy
ten pierwszy zabieg zostal wykonany poprawnie, wg. zasad sztuki
czy nie. Kluczowe zatem pytanie jest, czy ta asymetria byla
rzeczywiscie efektem zaniedbania lekarza czy tez nie miala
takiego zwiazku - zabieg byl wykonany poprawnie a asymetria
byla "powiklaniem" wliczonym w ogolne ryzyko efektow zabiegu.
W przypadkach wielu kosmetycznych operacji nie uzyskuje sie
bowiem zawsze efektu idealnego tym bardziej, ze taki efekt
zalezy od indywidualnego ogladu danej osoby i np. inna kobieta
moglaby byc zupelnie zadowolona z tego efektu, ktory zostal
uzyskany po pierwszym zabiegu. Wszystko wiec zalezy czy
lekarz faktycznie popelnil blad (zropiala piers, zostala
uszkodzona lub dokonal ewidentnego partactwa) czy Wam sie
tylko wydaje, ze wykonal zabieg zle a po prostu on byl wykonany
prawidlowo tylko Twoja zona miala zbyt duze wymagania.
Nikt z nas tego nie wie, nie widzial efektow pracy chirurga
(aby cos udowodnic musialbys miec fotografie biustu zony
przed i po kazdym z zabiegow) i nikt rozsadny na tej
grupie sie w tym temacie nie wypowie

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

Doustne podawanie szczepionki polio - czemu przemoca ?
albumina
interpretacja wyników
Pozdrowienia
Bardzo prosze o przetlumaczenie z łaciny