Re: Zarost

1. Data: 2005-08-13 02:47:17

Temat: Re: Zarost
Od: "Himera" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"xxx" <m...@i...pl> wrote in message
news:Ab-dnS4-wOHmpmDfRVn-3w@comcast.com...

> zmien dziewczyne, predko! nie daj sie zakuc w smycz

no i poszukaj se taka co tez brody nie goli.
--
http://kevan.org/brain.cgi?Himera

1. Data: 2005-08-13 03:15:13

Od: xxx <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie bedzie sie ze mna calowac...

zmien dziewczyne, predko! nie daj sie zakuc w smycz

iks

1. Data: 2005-08-13 07:33:46

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

xxx <m...@i...pl> wrote:

> zmien dziewczyne, predko! nie daj sie zakuc w smycz

Co wy w ogóle pieprzycie?
Myjecie sie tez co 2-3 dni?
Golic sie co 2-3 dni to mozna ewentualnie na wakacjach, ale na codzien ja
bym sie nie pokazal w pracy z dwudniowym zarostem (mimo ze jestem
blondynem i nie jestem jakos bardzo "owlosiony"). Zwykle poczucie higieny
i estetyki mi na to nie pozwala.

Poza tym czy od niej nie oczekujesz ze bedzie o siebie dbala, np. golila
nogi, pachy, miejsca intymne?

Pozdrawiam
Rav

1. Data: 2005-08-13 09:27:06

Od: "vanbasten" <b...@D...pl> szukaj wiadomości tego autora

niejaka *Rav* wypocila:
> [...]
> bym sie nie pokazal w pracy z dwudniowym zarostem (mimo ze jestem
> blondynem i nie jestem jakos bardzo "owlosiony"). Zwykle poczucie higieny

co TY w ogóle pieprzysz? co ma do rzeczy zarost na twarzy z wlochami pod
pachami?
zwykla broda moze byc zadbana dokladnie tak samo jak wlosy na glowie. no
chyba ze ty golisz sobie równiez glowe zebys nie musial jej myc. a poczucie
estetyki jest kwestia prywatna. jedni lubia jak ktos jest ogolony, inni wola
widoczny zarost i nie ma to zwiazku z higiena, bo w zaroscie nie ma nic
niehigienicznego.

1. Data: 2005-08-14 16:17:41

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rav napisał(a):

> [...]
> bym sie nie pokazal w pracy z dwudniowym zarostem (mimo ze jestem
> blondynem i nie jestem jakos bardzo "owlosiony"). Zwykle poczucie higieny

Rav, masz ode mnie plusa z tąd aż do bieguna południowego ;)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-08-14 16:19:46

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rav napisał(a):

> [...]
> bym sie nie pokazal w pracy z dwudniowym zarostem (mimo ze jestem
> blondynem i nie jestem jakos bardzo "owlosiony"). Zwykle poczucie higieny

Rav, masz u mnie plusa, stąd aż do bieguna południowego ;)

1. Data: 2005-08-14 19:24:42

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanbasten" <b...@D...pl> napisał w
wiadomości news:c2a02$42fdbcf5$540a5bbe$23993@news.chello.pl...
> [...]
> poczucie estetyki jest kwestia prywatna. jedni lubia jak ktos jest
> ogolony, inni wola widoczny zarost i nie ma to zwiazku z higiena, bo w
Masz absolutną rację. Choć oczywiście zależy jaki ktoś ma charakter
pracy. Np kelner będzie musiał się podporządkować wymogowi nieposiadania
zarostu (nie musi to być wymóg oficjalny), zaś szef kelnerów czy
właściciel restauracji już niekoniecznie;-) lub wcale;-)

Marek Li

1. Data: 2005-08-14 23:49:29

Od: kuba <kubakocoj_nie@spamuj_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> blondynem i nie jestem jakos bardzo "owlosiony"). Zwykle poczucie higieny
> i estetyki mi na to nie pozwala.

przeciez napisal, ze ma wrazliwa skore--ma sie dla niej wykrwawic?

> Poza tym czy od niej nie oczekujesz ze bedzie o siebie dbala, np. golila
> nogi, pachy, miejsca intymne?

nie rozumiem dlaczego stawiasz znak rownosci miedzy 'golic sie co 3.
dzien' a 'nie dbac o siebie'.
--
kuba
gg 2088947

1. Data: 2005-08-15 18:16:53

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

vanbasten <b...@D...pl> wrote:
> zwykla broda moze byc zadbana dokladnie tak samo jak wlosy na glowie.

Jest "mała" różnica pomiędzy brodą, czyli zadbanym i pielęgnowanym
dłuższym zarostem, a paskudną dwudniową szczeciną włosów. Więc jeżeli tej
różnicy nie dostrzegasz, to nasze poczucia estetyki chyba faktycznie
dramatycznie się różnią.

Pozdrawiam
Rav

1. Data: 2005-08-16 05:43:41

Od: xxx <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co wy w ogóle pieprzycie?

co kto lubi, krowki, kozki, owieczki ;)
ok, do rzeczy.

> blondynem i nie jestem jakos bardzo "owlosiony"). Zwykle poczucie higieny
> i estetyki mi na to nie pozwala.

Twoje poczucie, masz do tego prawo

> Poza tym czy od niej nie oczekujesz ze bedzie o siebie dbala, np. golila
> nogi, pachy, miejsca intymne?

tylko nie bardzo rozumiem dlaczego stawiasz znak rownosci pomiedzy
"golic sie co 3. dzien" a "nie dbac o siebie".
z calym szacunkiem dla Autora watku--jesli Dziewcze stawia warunki
typu "golisz sie albo zapomnij o seksie" to MBSZ nie wrozy to nic
dobrego. pozwole sobie powtrozyc--Autorze, uciekaj spod pantofla poki
jeszcze mozesz!

--
iks
niedogolony