Zarówka? 50 dolców poprosze!

51. Data: 2011-05-22 18:42:23

Temat: OT: zeork
Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powyższa wiadomość z pierwszej ręki - od rodziny pracujacej w odpowiednim

> dziale w ZEORK w Słupsku (pola wiatrowe koło Słupska zasilają elektrownię w

> energię...).

Nie istnieje już ZEORK. A jak istniał to na pewno nie był w Słupsku. ZEORK to
Zakłady Energetyczne Okręgu Radomsko Kieleckiego, co od Słupska jest trochę
daleko. W Słupsku jest Energa a zamiast ZEORKU tam gdzie był jest PGE. Rodzina
nie wie gdzie pracuje...?

52. Data: 2011-05-22 19:27:05

Temat: Re: Zarówka? 50 dolców poprosze!
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Molski wrote:

> BTW - jakie sa negatywne aspekty ferm wiatrowych? Trzebia ptaki?

degradacja krajobrazu, hałas w infradzwiękach który może być szkodliwy dla
ptaków i innych zwierząt.

tak mi sie jeszcze wydaje że zaburzanie przepływu powietrza może też mieć
skutki i to całkiem wymierne. Przypominam że wiatry szczególnie te od morza
niosą wielkie ilości wilgoci, czy spowolnienie tych wiatrów poprzez
olbrzymie farmy wiatraków nie spowoduje naprzykład ograniczenia opadów na
terenach dalej położonych co spowoduje pustynnienie?

53. Data: 2011-05-22 19:41:47

Temat: Re: OT: zeork
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 May 2011 20:42:23 +0200, Mała napisał(a):

> [...]
> daleko. W Słupsku jest Energa a zamiast ZEORKU tam gdzie był jest PGE. Rodzina

JA nie wiem, jak się nazywa ich zakład pracy. Nie mam obowiązku. Dla mnie
wszędzie są "zeorki" lub ich odpowiedniki :->
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

54. Data: 2011-05-23 04:41:04

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-22 12:04, Ikselka pisze:

> Na grunt w promieniu kilku o więcej) (albkilometrów wokół przenoszone są
> ich ciągłe drgania, 24 h na dobę, odczuwają je zwierzęta (ziemne, naziemne,
> owady i ptaki) i uciekają z tych okolic, ponadto odczuwają je ludzie
> mieszkający w sąsiedztwie - drgania te są nie do wytrzymania. Mam
> bezpośrednie relacje.

Wiatraki nigdy nie kręcą się 24/h bo praktycznie nigdy nie ma warunków
do tego. Nie wiem o jakich drganiach mówisz, bo konstrukcja musi być
starannie wyważona - łopaty długości kilkudziesięciu metrów wyważa się
do pojedynczych kilogramów. Inaczej konstrukcja rozleciała by się.

> Chciałbyś mieszkać przy pralce wirującej na najwyższych obrotach 24 h na
> dobę przez całe życie?

Duże wiatraki kręcą się poniżej 20 obrotów na minutę, mniejsze odrobinę
szybciej. Do pralki im daleko.

Miejscowi wiatraków na ogół nie kochają. Na wybrzeżu ( Cisowo ) były
próby wysadzenia w powietrze konstrukcji przy użyciu 11 kg butli z gazem.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

55. Data: 2011-05-23 14:35:04

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-22 21:27, Marek Dyjor pisze:

> [...]
> poprzez olbrzymie farmy wiatraków nie spowoduje naprzykład ograniczenia
> opadów na terenach dalej położonych co spowoduje pustynnienie?

To jest dobre, wiatraki zatrzymują wiatr, nic mądrzejszego nie można już
wymyślić.To zbuduj tam kilka wysokich domów lub potężny zakład,
elektrownię, to nie zatrzyma wiatru, będzie wiało jak cholera.Dla
upartego i głupiego, każdy pretekst dobry.Zamieszkajcie gdzieś na
zadupiu, bez prądu i wody, będzie cicho i miło i skończy się pisanie głupot.

56. Data: 2011-05-23 15:14:07

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawid wrote:

> [...]
> upartego i głupiego, każdy pretekst dobry.Zamieszkajcie gdzieś na
> zadupiu, bez prądu i wody, będzie cicho i miło i skończy się pisanie

Dokładnie, zwykle w miejscu gdzie ma powstać ferma wiatrowa nikt nie stawia
nowego Manhattanu.

Oczywiście możemy stawiać bez opamiętania kolejne wiatraki, bo do tego
namawiają naszych prawodowaców lobbyści. Tylko potem po kilku latach sie
okaże że mleko sie rozlało, tak jak się okazało że zapory wodne nei sa
całkowicie nieszkodliwe i bezobsługowe. Zakładam ze wiesz jakie skutki dla
środowiska powodują zapory wodne i co sie dzieje ze zbiornikami tych zapór.

Na razie mamy szansę na duży przełom w problemach z energią, gaz łupkowy.
Już widać że jest kilka osób na świecie którym tani gaz stoi ością w gardle.
Należy sie przygotować na wielką ofensywę zielonych kurw które będą za
pieniaze od arabów i rosjan lobować przeciwko prowadzeniu eksploatacji tych
złóż.

57. Data: 2011-05-23 15:33:02

Od: Piotr <z...@o...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-05-2011 o 17:14:07 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Dokładnie, zwykle w miejscu gdzie ma powstać ferma wiatrowa nikt nie
> stawia nowego Manhattanu.

Bo w tych miejscach nie dzieje się nic "interesującego ekonomicznie".

> Na razie mamy szansę na duży przełom w problemach z energią, gaz łupkowy.

To nie będzie rozwiązanie problemu, tylko jego tymczasowe ominięcie.

--
Piotr

http://antyspam.pl/p/01/aaa.php

58. Data: 2011-05-23 16:22:50

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> Bo w tych miejscach nie dzieje się nic "interesującego ekonomicznie".

> To nie będzie rozwiązanie problemu, tylko jego tymczasowe ominięcie.

dające nam sporo czasu na opracowanie innych rozwiążań, realistycznych a nie
takich debilizmó jak baterie słoneczne czy elektrownie wiatrowe.

59. Data: 2011-05-23 19:14:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 May 2011 06:41:04 +0200, PeJot napisał(a):

> [...]
> starannie wyważona - łopaty długości kilkudziesięciu metrów wyważa się
> do pojedynczych kilogramów. Inaczej konstrukcja rozleciała by się.

Teoria teorią, a w Słupsku horror. //mówię, bo wiem

> Duże wiatraki kręcą się poniżej 20 obrotów na minutę, mniejsze odrobinę
> szybciej. Do pralki im daleko.

Wiesz, jeden wiatrak to może i niewiele drży, ale już całe pole wiatrowe...

> Miejscowi wiatraków na ogół nie kochają.

Musi majom powody 3-)

> Na wybrzeżu ( Cisowo ) były
> próby wysadzenia w powietrze konstrukcji przy użyciu 11 kg butli z gazem.

Całego pola wiatrowego się nie da - np tego w Słupsku...

60. Data: 2011-05-23 19:14:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 May 2011 17:14:07 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
> pieniaze od arabów i rosjan lobować przeciwko prowadzeniu eksploatacji tych

HOWGH!
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

Drukarki - też tutaj?
Pralka BOSCH WOT 20352BY- prosba
Szafki narozne stojace - czy praktyczne ?
Jaka sokowirówka i dlaczego ?
Znaleziony kabel w ścianie