Zastanawiam się...

11. Data: 2008-05-11 11:55:05

Temat: Re: Zastanawiam się...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 13:19, Fragile <e...@i...pl> wrote:

> Przeciez ja nie jestem przeciw homoseksualistom, ani jawnie, ani
> niejawnie.

Mówimy o homoseksualizmie, a nie o homoseksualistach. Ja też nie
stawiam pod pręgierzem konkretnego pana p-Edzia, lecz zjawisko. Pan p-
Edzio sam w sobie niczego złego mi nie robi, kiedy sobie śpi z innym
panem, ale robi szkodę mym dzieciom, kiedy idzie na paradę
manifestować lub przychodzi do szkoły mojego dziecka z wykładem. Tu
już wkracza w poczucie moralności społecznej i zbiór wartości mojego
dziecka oraz osób równie podatnych na wpływy, jak ono.
Tak więc, kochana Fra, nie pytam Cię, czy jesteś przeciw panu p-
Edziowi, lecz czy jesteś przeciw homoseksualizmowi w ogóle jako
zjawisku społecznemu (Kościół jest - własnie ze względu na aspekt
społeczny). Więc tak czy nie?

12. Data: 2008-05-11 12:00:32

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 07:16, "Himera" <h...@g...pl> wrote:

> Ikselko, czy gdyby twoj syn/corka powiedzieli ci ze czuja pociag do tej samej
> plci zaprowadzilabys ich do ksiedza na ezorcyzmy czy do szpitala
> psychiatrycznego na leczenie? moze jest 3cia opcja?

Wyraziłabym moją ostrą, na jaką mnie tylko stać, dezaprobatę, aby
przypadkiem nie myślało, że z powodu mojej miłości przyjmę od niego
wszystko bezkrytycznie, i kochałabym dalej. Jednak stanęłabym
naprzeciw niego jak wróg, gdyby poszło na paradę. Także gdyby żądało
dla siebie ślubu z partnerem lub adopcji dziecka. Byłabym tu
nieprzejednana.
Matki morderców też tak czują. Dokładnie tak. Gdybym miała dziecko-
mordercę, żądałabym dla niego najcięższego z możliwych sprawiedliwych
wyroku, po wykonaniu którego być może pękloby mi serce.

13. Data: 2008-05-11 12:04:35

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 03:27, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> No to po pedałam.

Oczywiście, zapomniałam także o Tobie, ale tylko dlatego, że Twoja
osobowość broni się sama :-)

14. Data: 2008-05-11 12:46:51

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 13:55, i...@g...pl wrote:

> [...]
> Edziowi, lecz czy jesteś przeciw homoseksualizmowi w ogóle jako
> zjawisku społecznemu (Kościół jest - własnie ze względu na aspekt

Homoseksualisci mi nie przeszkadzaja. Przeciez to ludzie! Roznimy sie
jedynie preferencjami seksualnymi.
Napisalam: nie popieram niektorych ich _zachowan_ i _wymagan_.
Zachowania niektorych homoseksualistow i ich powszechne ostatnio
demonstrowanie (niejednokrotnie agresywne) swojego homoseksualizmu
zaczyna powoli graniczyc z jakas obsesja... Nie popieram tego
demonstracyjnego obnoszenia sie ze swoimi preferencjami,
wykorzystywania faktu bycia homoseksualista np. w zyciu zawodowym,
zadania legalizacji zwiazkow malzenskich pomiedzy osobnikami tej samej
plci itp. Parady? Moim zdaniem, nic dobrego z nich nie wynika. Nie
wydaje mi sie by sluzyly czemus pozytywnemu. Tak wiec po kiego licha?
Niech kazdy sobie kocha tak jak chce _w zaciszu wlasnego domu_. To tak
w skrocie.

--
Pozdrawiam :)
Fra

15. Data: 2008-05-11 13:02:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 May 2008 05:46:51 -0700 (PDT), Fragile napisał(a):

> [...]
> wydaje mi sie by sluzyly czemus pozytywnemu. Tak wiec po kiego licha?
> Niech kazdy sobie kocha tak jak chce _w zaciszu wlasnego domu_. To tak

Fra, ja pytam, czy jesteś przeciwna HOMOSEKSUALIZMOWI jako postawie, a nie
przeciwna ludziom. Piszesz ciągle o ludziach.
Aby Ci pomóc się skupić na tym, o co mi chodzi, podobnie pytam, czy jesteś
przeciwna zjawisku NIEWIERNOŚCI MAŁŻEŃSKIEJ, a nie konkretnym ludziom, na
przykład koledze i koleżance, w których związku zagościła zdrada...
Podobnie z KAZIRODZTWEM, MORDERSTWEM, PIJAŃSTWEM itd.
Podobnie pytam, czy Twoja wiara jest w fakt istnienia niegdyś człowieka
zwanego Chrystusem i zgodność historyczną tego faktu z rzeczywistością, czy
w WARTOŚCI jakie ON jako boska Osoba reprezentuje i sam do dziś od nas
wymaga?

Postaw "tak" (ozn. popieram) lub "nie" (ozn. nie popieram) przy
podpunktach:
a) homoseksualizm (nie: homoseksualista)
b) niewierność małżeńska (nie: Andrzej i Kaśka)
c) kazirodztwo (nie: ktoś tam z reportażu)
d) morderstwo (nie: Ali Agca)
e) pijaństwo (nie: smutny menel pod sklepem z piwem widziany wczoraj)
f) Chrystus jako zbiór wartości (nie: człowiek, którego nazywano
Chrystusem))

Jeśli za bardzo Cię to męczy, nie musisz oczywiście robić nic, ale wtedy
wiele osób pomyśli, że dla własnej wygody unikasz w swoim życiu jasnych
odpowiedzi na ważne pytania i nie wiadomo, czy wobec tego można na Tobie
polegać w sprawach pomniejszych.

16. Data: 2008-05-11 13:18:44

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> [...]
> życiu jasnych odpowiedzi na ważne pytania i nie wiadomo, czy wobec
> tego można na Tobie polegać w sprawach pomniejszych.

O kurwa...

--
Pozdrawiam - Aicha

17. Data: 2008-05-11 13:19:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 May 2008 15:18:44 +0200, Aicha napisał(a):

> O kurwa...

Kogoś mi to przypomina, jak ona się nazywała... jakoś tak od bogini
ciemności, fakt, błyszczeć to ona nie błyszczy ;-P

18. Data: 2008-05-11 13:26:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 May 2008 15:29:04 +0200, Any User napisał(a):

> A ja popieram użytkownika i uważam, iż jesteś pierdolnięta.
>
> Powinnaś się leczyć - nie wiem tylko, czy z dewoctwa, czy ogólnie na głowę.
>
> Patryk Włos

O Włos od prawdy :-DDD

19. Data: 2008-05-11 13:29:04

Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

A ja popieram użytkownika i uważam, iż jesteś pierdolnięta.

Powinnaś się leczyć - nie wiem tylko, czy z dewoctwa, czy ogólnie na głowę.

Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

20. Data: 2008-05-11 13:59:19

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 15:02, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> wiele osób pomyśli, że dla własnej wygody unikasz w swoim życiu jasnych
> odpowiedzi na ważne pytania i nie wiadomo, czy wobec tego można na Tobie

"Wciąż wojna trwa..."
Niesamowity sen, gleboka analogia przedstawiajaca schizotypowosc
zakaz aborcji -> przyzwolenie na gwałt
Epizod depresyjny
Wstęp tylko dla...