Zastanawiam się...

1. Data: 2008-05-10 21:34:21

Temat: Zastanawiam się...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...kto tu nie jest homo.
Wypada, że tylko ja i Fra...

Zdaje się że trafiłam nie na to przyjęcie. Moje jest piętro wyżej...

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

2. Data: 2008-05-10 21:35:21

Temat: Re: Zastanawiam się...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 May 2008 23:34:21 +0200, Ikselka napisał(a):

> ...kto tu nie jest homo.
> Wypada, że tylko ja i Fra...

...sorry, i Treneiro :-)

3. Data: 2008-05-10 22:47:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu się usprawiedliwiasz.

W swoim ograniczonym [liczebnie] środowisku prawdopodobnie
uchodzisz za "demona emocjonalnego", ale w sytuacji gdy nawet
osoby bardziej zahamowane emocjonalnie od Ciebie bez trudu
potrafią wywoływać w Tobie dysonans poznawczy, na próżno
starasz się wyjść z takiej konfrontacji "z twarzą".

Po prostu za późno już na to.
Coś nieodwracalnie straciłaś.

W zamian coś zyskałaś.
Czy będziesz potrafiła to wykorzystać?

Osobiście wątpię. :)
Uciekniesz i zamkniesz się w tym swoim mentalnym zaścianku
(tak: zaścianku) utwierdzona po raz nty w fałszywym przekonaniu,
że świat Cię nie dorósł do tego aby Cię rozumieć, a tym bardziej
aby czerpać włuchany w fałszywe tony, jakie utrwaliłaś w swoim
mózgu zamieniając go w płytę z logo "powered by JPII".

Ale mam dla Ciebie propozycję... i potraktuj ją bardzo poważnie. :)
Chcesz konfrontacji?

Przeczytaj po prostu Biblię.

To jest dopiero prawdziwa konfrontacja!
No chyba, że do tego jeszcze nie dorosłaś, to wówczas klapa.

Jakkolwiek polecam. :)

A teraz możesz znikać. Krzyżyk na drogę. ;)

--
CB

4. Data: 2008-05-11 01:27:27

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 23:35, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> ...sorry, i Treneiro :-)
>
> --
> XL wiosenna :-)
>
> Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
> i...@g...pl., podany także w nagłówku.

No to po pedałam.

5. Data: 2008-05-11 01:42:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
> ...kto tu nie jest homo.
> Wypada, że tylko ja i Fra...

> Zdaje się że trafiłam nie na to przyjęcie. Moje jest piętro wyżej...

Ja jestem lesbijką.

michał

6. Data: 2008-05-11 04:38:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka; <1eyr0byurv02m.1vrqv7fki4pzs$.dlg@40tude.net> :

> ....kto tu nie jest homo.
> Wypada, że tylko ja i Fra...
>
> Zdaje się że trafiłam nie na to przyjęcie. Moje jest piętro wyżej...

Prowokujesz? ;> Znaczy się Ci, którzy nie są jawnie przeciw homo [co nie
oznacza, że są za] są homo?

Pozdrawiam porannie, bo inaczej się nie da
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

7. Data: 2008-05-11 05:16:50

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> ....kto tu nie jest homo.
> Wypada, że tylko ja i Fra...
>
> Zdaje się że trafiłam nie na to przyjęcie. Moje jest piętro wyżej...

Ikselko, czy gdyby twoj syn/corka powiedzieli ci ze czuja pociag do tej samej
plci zaprowadzilabys ich do ksiedza na ezorcyzmy czy do szpitala
psychiatrycznego na leczenie? moze jest 3cia opcja?

:P

8. Data: 2008-05-11 05:31:06

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> plci zaprowadzilabys ich do ksiedza na ezorcyzmy czy do szpitala
> psychiatrycznego na leczenie? moze jest 3cia opcja?

Skasować lub wypędzić tak dokładnie jak pszczoły postępują wobec trutni ?

9. Data: 2008-05-11 08:17:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> ...kto tu nie jest homo.
> Wypada, że tylko ja i Fra...

Uważasz, że tylko homoseksualista będzie bronił praw mniejszości
seksualnych, i tylko osoba regularnie stosująca aborcję jako
antykoncepcję będzie przeciwna ustawowemu karaniu za nią?

> Zdaje się że trafiłam nie na to przyjęcie. Moje jest piętro wyżej...

Patrząc z Australii :-P.

Ewa

10. Data: 2008-05-11 11:19:48

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 06:38, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Ikselka; <1eyr0byurv02m.1vrqv7fki4pzs$....@40tude.net> :

> Prowokujesz? ;> Znaczy się Ci, którzy nie są jawnie przeciw homo [co nie
> oznacza, że są za] są homo?

Przeciez ja nie jestem przeciw homoseksualistom, ani jawnie, ani
niejawnie. Co mnie szufladkujesz? :) Prowokujesz? :)

Owszem, nie popieram niektorych ich zachowan i wymagan, ale to samo
dotyczy niektorych zachowan i wymagan osob heteroseksualnych :)

Fra

"Wciąż wojna trwa..."
Niesamowity sen, gleboka analogia przedstawiajaca schizotypowosc
zakaz aborcji -> przyzwolenie na gwałt
Epizod depresyjny
Wstęp tylko dla...