Zastepstwo Gipsu? help

1. Data: 2002-05-15 19:20:07

Temat: Zastepstwo Gipsu? help
Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Jest mozliwosc zastapienia gipsu jakims innym materialem? W Polsce :)? W
prywatnych klinikach? Mam zlamana 5 kosc srodrecza w podstawie i gips na 5
tyg. Ale gotow jestem zaplacic sporo aby tylko pozbyc sie tego gipsu bo to
koszmar! Ciezkie spac nie moge do tego caly czas czuje jak by mi sie reka
gotowala!
Pozdrawiam
duckman

2. Data: 2002-05-15 20:38:35

Temat: Re: Zastepstwo Gipsu? help
Od: "Rogas" <r...@s...ll.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> i gips na 5 tyg. Ale gotow jestem zaplacic sporo aby tylko pozbyc sie
> tego gipsu bo to koszmar! Ciezkie spac nie moge do tego caly czas

Nie wiem nic o medycynie, ale widzialem kiedys w telewizji takie cos i moja
Ciocia (Niemcy) nosila. Nazywalo to sie chyba "Łuska Adama". Mozna to samemu
zdejmowac w razie potrzeby. Nic wiecej nie napisze bo pewnei i tak bredze
:)))

pozdrawiam
Rogas

3. Data: 2002-05-15 20:58:12

Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ano sa sa... z tworzywa sztucznego, lekkie i mozna sie w nich kapac. za
nadgarstek policzyli mi 250 zl
medicover na bank to oferuje i mysle ze inne prywatne chirurgiczne gabinety
rowniez.
Hesia

Użytkownik DuckmAn <d...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abucd2$1big$...@p...acn.pl...

4. Data: 2002-05-15 22:15:55

Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <H...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadgarstek policzyli mi 250 zl
> medicover na bank to oferuje i mysle ze inne prywatne chirurgiczne

Dzieki :))
Niewazne ile. Jutro sie tego pozbede :)))
duckman

5. Data: 2002-05-16 08:17:19

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadgarstek policzyli mi 250 zl
> medicover na bank to oferuje i mysle ze inne prywatne chirurgiczne

"normalne" oddzialy otopedyczne tez, i mam niejasne wrazenie ze chyba polowe
taniej... moj siostrzeniec za zalozeine czegos - takiego na zlamana reke
zaplacil (a raczej jego mama :)) ok 120 pln - bardzo ladne, mozna wybrac
kolor, lekkie i przyjemne w noszeniu :)

adam

Laryngolog w Krakowie
!!! OBOZ HARCERSKI - lekarz medycyny poszukiwany
Problem z nadgarstkiem
Endometrioza, a Papilloma
Grzybica ukladu pokarmowego?