Zastosowania frezów w multiszlifierkach.

1. Data: 2004-11-11 16:01:15

Temat: Zastosowania frezów w multiszlifierkach.
Od: "qmark" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam banalne pytanie , ale chodzi mi oto jak wykorzystac frezy
dołączane do multiszlifierek (Dremel) , co można nimi zrobić,czy do drewna i
do metalu są inne ?
Z poważaniem:
Marek

1. Data: 2004-11-15 10:29:42

Temat: Re: Zastosowania frezów w multiszlifierkach.
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"qmark" <q...@p...fm> wrote in message
> [...]
frezy
> dołączane do multiszlifierek (Dremel) , co można nimi zrobić,czy do

Do drewna i do metalu sa jak najbardziej inne, te w całości metalowe z
"ząbkami" są raczej do drewna/tworzyw, natomiast do metalu są
ścierniczki (nie są to frezy!). A jak je wykorzystywać... to już nie
jest temat do rozwinięcia w jednym poście. Może napisz, co nimi chcesz
robić najpierw, albo w drugą stronę: jakie konkretnie końcówki masz.
Zresztą na www.dremel.com możesz sobie poszukac swoich końcówek i tam
są dość łopatologicznie podane zastosowania.

J.

prośba o radę
Whirlpool AWG 853-800 i jej 'wirowanie'
Drzwi wewnetrzne