Zastrzelić czy defenestrować?

211. Data: 2008-06-05 13:37:52

Temat: Re: Zastrzelić czy defenestrować?
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" napisał:

> Przepraszam, ale bredzisz.
> W kosciele jest i Rydzyk, i srodowisko Znaku. To nie to samo.

Nie przepraszaj, wykaż że bredzę. :)
Obecność w KK różnych środowisk nie stoi w żadnej sprzeczności z tym, co
napisałam. I Rydzyk, i środowisko Znaku, działają zgodnie z zasadami KK i
przyjmują go z całym dobrodziejstwem. I P/pasją.

EwaSzy

212. Data: 2008-06-05 13:40:05

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisała

> Ja się pytam co robisz w takiej sytuacji ? Jakoś ciężko mi uwierzyć że
> codziennie awanturujesz się w szkole

Dlaczego miałabym awanturować się w szkole, że w podręczniku (nie wydawanym
przez szkołę) są błędy?
Awanturować mogę się ostatecznie, jeśli błędy w moim mniemaniu popełnia
kadra.

> przypuszczam że raczej ignorujesz niekościelne głupoty.

Nie zawsze - zależy od skali problemu.

> Nie wymagasz zbyt wiele ?

Czy to duży problem napisać na jakim filmie byliście?
Nie chodzi mi o tytuł, ale o treść.

> A to jest głos w dyskusji czy po plebiscycie ?

Nie rozumiem pytania.

> Wydaje mi się, że skoro nie mogę uchronić dziecka przed zapoznaniem się
> z tematem od strony wulgarnej pornografii, to przynajmniej należy mu się
> przedstawienie tematu z innego punktu widzenia.

I koniecznie musi to być przedstawienie aktu seksualnego na żywo (bo zauważ,
że taki sobie właśnie przykład wymyśliłam, a Ty go usilnie bronisz ;-)?

> To samo z przemocą.

A tu co proponujesz?

Pozdrawiam
Nixe

213. Data: 2008-06-05 13:42:28

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" ...

> Wydaje mi się, że skoro nie mogę uchronić dziecka przed zapoznaniem się z
> tematem od strony wulgarnej pornografii, to przynajmniej należy mu się
> przedstawienie tematu z innego punktu widzenia.

Obawiam się, że pojechałeś po bandzie. Niemy krzyk nie opowiada o seksie,
traktowanie go jako ostrzeżenia przed niekontrolowanym (jakkolwiek rozumieć
kontrolę) aktem seksualnym jest totalnym spłycaniem tematu. 'Nie bzykaj bo
takie są skutki'? Boszzzzzzz.

EwaSzy

214. Data: 2008-06-05 13:48:29

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" :

> Większość zapisuje i po cichu, albo w necie, kontestuje. IMO bez sensu.

Ja, jako osoba wierząca zapisuję i wierzę w mądrość i zdrowy rozsądek swojego
dziecka.
Katecheci (sama ich pamiętam ze szkoły, a raczej spoza szkoły, bo chodziłam na
religię do kościoła) bywają bardzo różni, od dosłownie idiotów do osób wyjątkowo
mądrych. Zresztą podobnie jak wszyscy inni nauczyciele.

Ale jakoś tak jest że młody człowiek potrafi sobie to "idioctwo" odcedzić i
brzydko mówiąc olać.
Faktem jest jednak że jako osoba chcąca aby dziecko było wychowane religijnie
tym bardziej wściekła byłabym na idiotów, którzy mu religię obrzydzają, lub
sprowadzają do "zaliczenia" za pomocą kartki, a nie prowokują do myślenia.

Moje dziecko jest podobno na religii najbardziej gorliwym dyskutantem, ale
księdzu który go uczy jakoś to nie przeszkadza.

Poza tym - mnie (i wszystkich moich znajomych) jakoś nie skrzywiła nauka przez
12 lat w komunie i nawet "filozofia marksistowska" jako przedmiot zaliczany
obowiązkowo na studiach (matematycznych).

Pozdrowienia

Basia

215. Data: 2008-06-05 13:54:19

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" :

> I Rydzyk, i środowisko Znaku, działają zgodnie z zasadami KK i przyjmują go z
> całym dobrodziejstwem. I P/pasją.

Zdecydowanie polemizowałabym że to co prezentuje ks. Rydzyk jest zgodne z nauką
KK.
To tylko on tak uważa.

B.

216. Data: 2008-06-05 14:08:09

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z

> Zdecydowanie polemizowałabym że to co prezentuje ks. Rydzyk jest zgodne z
> nauką KK.
> To tylko on tak uważa.

Żeby to było takie proste...
Nie chodzi nawet o te tłumy słuchaczy, ale o liczną 'frakcję toruńską' wśród
biskupów. Gdyby działania Rydzyka były Polskiemu KK nie na rękę, to już
dawno i on, i jego radio, zniknęliby z eteru. Mają po temu wystarczające
środki.

EwaSzy

217. Data: 2008-06-05 14:25:58

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> [...]
> przez szkołę) są błędy?
> Awanturować mogę się ostatecznie, jeśli błędy w moim mniemaniu popełnia

A nie jest błędem kadry niewyjaśnienie błędu z podręcznika ?

> Nie zawsze - zależy od skali problemu.

Daj jakiś praktyczny przykład.

> Czy to duży problem napisać na jakim filmie byliście?
> Nie chodzi mi o tytuł, ale o treść.

Aa treść. No to dojrzewanie, seks, ciąża, poród. Wszystko dość
naturalistycznie. Poród najbardziej.

> Nie rozumiem pytania.

W dyskusji przydałoby się uargumentować swoje zdanie.

> dzieciom

> I koniecznie musi to być przedstawienie aktu seksualnego na żywo (bo zauważ,
> że taki sobie właśnie przykład wymyśliłam, a Ty go usilnie bronisz ;-)?

Na żywo to chyba niekoniecznie jak u Monty Pythona dwójka nauczycieli i
to najlepiej po AWFie, ale film jakowyś nie jest niemożliwy.

> A tu co proponujesz?

Mówię konkretnie o "Pasji". Dzieciaki codziennie niemal oglądają
mordobicia, strzelaniny, tortury tak pokazane by znieczulić widza. Czy
nie powinny zapoznać się z realiami ?

Adam

218. Data: 2008-06-05 14:33:21

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> [...]
> (jakkolwiek rozumieć kontrolę) aktem seksualnym jest totalnym spłycaniem
> tematu. 'Nie bzykaj bo takie są skutki'? Boszzzzzzz.

Zauważ że ten film powstał jako odpowiedź na spłycanie tematu przez
drugą stronę. Tą która z dotarciem do umysłów dzieci nie ma żadnego
problemu. Seriale "dla młodzieży" które telewizje serwują na okrągło nie
wzbudzają tu żadnych protestów. Oglądałaś "Szkołę złamanyc serc" ?

Adam

219. Data: 2008-06-05 14:40:20

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski"

> [...]
> Seriale "dla młodzieży" które telewizje serwują na okrągło nie wzbudzają
> tu żadnych protestów. Oglądałaś "Szkołę złamanyc serc" ?

Domyślam się genezy powstania Nk. Szkoły złamanych z niczym nie kojarzę, ale
to nic nie znaczy, mogłam obejrzeć i nie zapamiętać, to zresztą nieistotne.
W żaden sposób nie wykażesz potrzeby pokazywania Nk argumentując
dostępnością porno. 'A u was murzynów biją' zwyczajnie się nie sprawdza w
dyskusji usenetowej.

EwaSzy

220. Data: 2008-06-05 14:45:18

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> [...]
> nieistotne. W żaden sposób nie wykażesz potrzeby pokazywania Nk
> argumentując dostępnością porno. 'A u was murzynów biją' zwyczajnie się

Nie porno tylko durno. A Dr Housa oglądasz ?

Adam

do ciebie..
Naszym skarbem jest więc miłość.
ratujmaluchy.pl
Strój WILKA do przestawienia "Czerwony Kapturek"
prezent z okazji komunii