Re: Zastrzelić czy defenestrować?

From: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Zastrzelić czy defenestrować?
Date: Thu, 05 Jun 2008 16:25:58 +0200

Nixe pisze:

> Dlaczego miałabym awanturować się w szkole, że w podręczniku (nie wydawanym
> przez szkołę) są błędy?
> Awanturować mogę się ostatecznie, jeśli błędy w moim mniemaniu popełnia
> kadra.

A nie jest błędem kadry niewyjaśnienie błędu z podręcznika ?

> Nie zawsze - zależy od skali problemu.

Daj jakiś praktyczny przykład.

> Czy to duży problem napisać na jakim filmie byliście?
> Nie chodzi mi o tytuł, ale o treść.

Aa treść. No to dojrzewanie, seks, ciąża, poród. Wszystko dość
naturalistycznie. Poród najbardziej.

> Nie rozumiem pytania.

W dyskusji przydałoby się uargumentować swoje zdanie.

> dzieciom

> I koniecznie musi to być przedstawienie aktu seksualnego na żywo (bo zauważ,
> że taki sobie właśnie przykład wymyśliłam, a Ty go usilnie bronisz ;-)?

Na żywo to chyba niekoniecznie jak u Monty Pythona dwójka nauczycieli i
to najlepiej po AWFie, ale film jakowyś nie jest niemożliwy.

> A tu co proponujesz?

Mówię konkretnie o "Pasji". Dzieciaki codziennie niemal oglądają
mordobicia, strzelaniny, tortury tak pokazane by znieczulić widza. Czy
nie powinny zapoznać się z realiami ?

Adam