Zastrzelić czy defenestrować?

281. Data: 2008-06-07 17:44:14

Temat: Re: Zastrzelić czy defenestrować?
Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski pisze:

> Zapytano kiedyś pewnego Amerykanina czy mu się podoba nad Jeziorem
> Genewskim.
> - Eee, pomijając te góry i to jezioro to tu nie ma nic ładnego.

KK to machina finansowo-państwowa i to ładne nie jest, chociaż idea jest
jak krajobraz nad Bajkałem.

--

Paulinka

282. Data: 2008-06-07 17:49:25

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> KK to machina finansowo-państwowa i to ładne nie jest, chociaż idea jest
> jak krajobraz nad Bajkałem.

Pokash swojom fotke.

Adam

283. Data: 2008-06-07 17:51:02

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski pisze:

> Pokash swojom fotke.

Ja się nie pokazuję jako uosobienie 10 przykazań, idealna nie jestem
zatem ładna też być nie muszę.

--

Paulinka

284. Data: 2008-06-07 18:08:07

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ja się nie pokazuję jako uosobienie 10 przykazań, idealna nie jestem
> zatem ładna też być nie muszę.

To wyluzuj, mądrzejsi i piękniejsi już próbowali. Choćby taki Sathya
Sai Baba :
http://www.freewebs.com/sathwicfood/sai_baba_on_why_
you_have_been_given_your.html#Sai%20Baba%20Pictures
Ładny co ? I nie dał z siebie zrobić siekanego kotleta.
Adam

285. Data: 2008-06-07 18:21:44

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski pisze:

> [...]
you_have_been_given_your.html#Sai%20Baba%20Pictures

> Ładny co ? I nie dał z siebie zrobić siekanego kotleta.

To może zamiast domysłów, analogi etc. napisz, co Ci się w mojej
wypowiedzi nie podoba i z czym się nie zgadzasz, w końcu to grupa
dyskusyjna, a nie kółko dla intelektualistów.

--

Paulinka

286. Data: 2008-06-07 18:27:27

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Tylko co to ma wspólnego z twierdzeniem Łukasza Kozickiego, jakoby Środa
> nawoływała? Bo jakbyś mi linka do tych nawoływań podrzucił, to ja
> chętnie na własne oczy coś takiego zobaczę.
> Natomiast czyjś synek ( nawet nie Środy), duży czy mały, to już mniej
> mnie interesuje.

To ja nie rozumiem. W poprzedniej wypowiedzi nie miałaś wątpliwości co
do silnych powiązań ideowych między synkiem Wandy Nowickiej, a Magdaleną
Środą ?
Adam

287. Data: 2008-06-07 18:36:00

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> To ja nie rozumiem. W poprzedniej wypowiedzi nie miałaś wątpliwości co
> do silnych powiązań ideowych między synkiem Wandy Nowickiej, a
> Magdaleną Środą ?

Nie mam bladego pojęcia ani o synku, ani o jego poglądach.
Ja chciałam tylko na własne oczy zobaczyć, jak Środa nawołuje do
zabijania tych księży, zakonnic i ludzi, którzy się nie wyrzekają
wiary. Z Murzynami, co to ich gdzieś biją ( ten synek mamusi), to Ty
wyskakujesz.

Justyna
GG 6756000

288. Data: 2008-06-07 18:46:11

Temat: Re: Zastrzelić czy defenestrować? => Pasja
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> Bez przesady, rozbawiłaś mnie.

dokaldnie, bo lubisz sie mnie czepiac.

> Wszystkie, czy tylko te dotyczące filmów?

ostatnio wszystkie.

i.

289. Data: 2008-06-07 19:17:50

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Nie mam bladego pojęcia ani o synku, ani o jego poglądach.

Dlatego właśnie próbowałem to zmienić.

> [...]
> zabijania tych księży, zakonnic i ludzi, którzy się nie wyrzekają
> wiary. Z Murzynami, co to ich gdzieś biją ( ten synek mamusi), to Ty

Ja tylko się zapytałem i wydawało mi się ze uzyskałem odpowiedź pozytywną.
Ale jeśli nie, to wyjaśnij mi czy chwalenie Hitlera jest równoznaczne z
nawoływaniem do mordowania Żydów ? Na ogół przyjmuje się że tak. Ba,
nawet pokazywanie jak wysoko śnieg w Bawarii leży, albo posługiwanie się
liczbą 18, czy obchodzenie dnia matki Hitlera. Skoro tak to już jest, to
wychwalanie przez Magdalenę Środę Wandy Nowickiej, też powinno wystarczać.

Adam

290. Data: 2008-06-07 19:41:25

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka"

> [...]
> kolęd, wtedy odnotowuje czy się liczba przystępujących do sakramentów
> zgadza z liczbą wpisana w księgach, a nie robi nic oprócz Caritasu, żeby

Właśnie o Caritasie 'zapomniała' wspomnieć. W mojej szkole dożywianie dzieci
z biednych rodzin od lat jest współfinansowane przez Caritas. Żeby było
śmieszniej parafia też finansuje, osobno. Zbliżają się wakacje, znowu będą
po starym mieście łazić dzieciaki w koszulkach z logo Caritasu, całymi
grupami - to z kolonii organizowanych przez Caritas. Tyle widzę nie
interesując się szczególnie tematem, najwyżej dorzucę grosza na Wigilijne
dzieło pomocy dzieciom, fajne świeczki mają.
To taka Środa chyba ślepa, głucha i niegramotna, jeżeli nie widzi.
Wiem, choć sama nie korzystam... hmmm to parę lat temu było, w każdym razie
w dwóch miastach takie widziałam - apteki przyparafialne, leki za grosze dla
ubogich, na recepty były i kupujący odcinek renty/emerytury przynosił chyba,
zresztą nie jestem pewna jak ich odróżniali ;). Znam w miarę dobrze trzy
parafie, przy każdej działa coś w rodzaju OPSu - rozdają głównie jedzenie,
ubrania, środki higieny.

Więc powiem szczerze, że pitolisz twierdząc, że nic oprócz Caritasu. Przejdź
się do swojej/najbliższej parafii i zapytaj, jak pomagają biednym, nie ma co
tkwić w niewiedzy.

EwaSzy

do ciebie..
Naszym skarbem jest więc miłość.
ratujmaluchy.pl
Strój WILKA do przestawienia "Czerwony Kapturek"
prezent z okazji komunii