Wkurzający lekarz

61. Data: 2003-10-06 18:13:40

Temat: Re: Wkurzający lekarz
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że tylu emocji nie wywołał fakt niechęci do obnażenia piersi, a
raczej
> wątpliwości co do intencji lekarza. To w jego obronie wojowało tu kilku
> lekarzy, ciekawe dlaczego, ich reakcje były aż tak gwałtowne....?
> Imoe

Nie gniewaj sie, ale to co teraz napisalas to totalny prymitywizm. Albo brak
umiejetnosci czytania i wyrazania mysli. To strasznie proste.

casus

62. Data: 2003-10-06 18:14:27

Temat: Re: Zaswiadczenia niezgodne z pawem - byloRe: Wkurzający lekarz
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bls8md$sbp$...@n...news.tpi.pl,
tusia <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl>:
> Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał
>>

> Dlaczego?

Bo sa (nowsze) alternatywy. Choc z moich ograniczonych doswiadczen wynika,
ze starsze pokolenie jednak dosc chetnie siega po oftalmoskop.

Ale musze Ci powiedziec, casus, ze po 2 stronach lampy szczelinowej to tez
bardzo blisko, wiec lepiej uwazaj z tym szczypiorkiem ;)

Zreszta nie powiesz mi, ze nie czujesz, co jedli pacjenci na sniadanie :))

--
Robert

63. Data: 2003-10-06 18:22:31

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał
> >

> Dlaczego?

Sa juz soczewki Volka i Fison, ktore pozwalaja na badanie dna oka w lampie
szsczelinowej oraz z odleglosci.

casus

64. Data: 2003-10-06 18:39:04

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jakie są Twoje intencje wypowiadania sie na grupie... ja z
pewnością
> nie robie tego z nudów, ani po to by komus nakopać. Pisząc, że może wcale
tak
> nie było, zasygnalizowałam fakt iż jestem świadoma tego, że intencje
lekarza
> mogły tak naprawde być "czyste"

Wiec co wlasciwie chcialas napisac, skoro intencje ponoc byly "czyste"?

> Zastanów się dlaczego tak bardzo Cię drażni podejrzenie, że lekarz
poprostu
> chciał sobie pooglądać ładna dziewczynę...
> Pozdrawiam, Imoe

No widzisz - najpierw piszesz, ze ponoc intencje byly "czyste", a teraz
znowu cos o ogladaniu dziewczyny. Wiec w koncu jaka jest prawda? Intencje
byly czyste czy tez nie? Bo jesli masz podstawy, ze nie byly to napisz
dlaczego i jakie. A jesli nie masz podstaw do takiego twierdzenia, to nie
obrazaj ludzi, ktorzy chca innym pomagac swoja praca.
I dlatego sie wkurzam - tylko i wylacznie. Ze tak latwo kogos oskarzyc nie
majac do tego podstaw, bo w koncu ich nie uslyszelismy. Zalapalas co pisze?

casus

65. Data: 2003-10-06 18:45:56

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo blisko, wiec lepiej uwazaj z tym szczypiorkiem ;)
>
> Zreszta nie powiesz mi, ze nie czujesz, co jedli pacjenci na sniadanie :))

A czy ja mowilem, ze jadam szczypiorek?:-))))))
casus

66. Data: 2003-10-06 18:52:15

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

blsd9c$eos$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> A czy ja mowilem, ze jadam szczypiorek?:-))))))
> casus

Nie mowiles, ale ... zjadlo by sie, co? ;)

--
Robert

67. Data: 2003-10-06 19:11:35

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mowiles, ale ... zjadlo by sie, co? ;)
> Robert

o nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
casus

68. Data: 2003-10-06 21:01:34

Od: Faust <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata napisał:

> ...normalnych kowalskich?... ...hm, mam rozumieć, że to o mnie?! :-(
> (bo jeśli nie, to lepiej zmień na "normalnych iksińskich", ew. wstaw
> nazwisko własne jako przykładowe)

Oj nie denerwuj sie! Przeciez chyba wiesze ze kowalskich sie stosuje tak
jak iksinskich i Nowakow, bo najwiecej polakow ma takie nazwiska. Ja mam
dwa nazwiska wiec tak malo do standardu pl pasuje...

A tak serio to to juz troche czepianie sie OT.

--
Si vis amari ama!

69. Data: 2003-10-06 21:25:50

Od: Faust <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Imoe napisał:

> Myślę, że tylu emocji nie wywołał fakt niechęci do obnażenia piersi, a raczej
> wątpliwości co do intencji lekarza. To w jego obronie wojowało tu kilku
> lekarzy, ciekawe dlaczego, ich reakcje były aż tak gwałtowne....?

Juz o tym pisalem! Reakcje sa gwaltowne poniewaz problem jest dla
lekrzay drazliwy. Pacjentki bywaja wsytdliwe to utrudnia im badanie i b
czesto wywoluje podejrzenia spekulacje. I dlatego tak bardza chca sie
przed tym chronic.
Wszystko przez niewiedze... Przyznam sie ze tez bym sie zdziwil jakby
neurolog kazal mi sie rozebrac (pisze to odnosnie postu tego pana) ale
jak sie okazuje to jest konieczne. I dam glowe ze nawet kobieta bez
uprzeden krzywo patrzy na bogu ducha winnego lekarza.
Pozdrawiam
Faust

--
Si vis amari ama!

70. Data: 2003-10-06 21:26:50

Temat: Re: Wkurzający lekarz (OT)
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faust" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oj nie denerwuj sie! Przeciez chyba wiesze ze kowalskich sie stosuje tak
> jak iksinskich i Nowakow, bo najwiecej polakow ma takie nazwiska. Ja mam
> dwa nazwiska wiec tak malo do standardu pl pasuje...

...wiem, że się tak stosuje - i nadal mi się to nie podoba! Umówmy się, ze
nie będę się denerwować, jak nie będziesz tego robić, ok? ;-)

> A tak serio to to juz troche czepianie sie OT.

no to nie przedłużam...

Agata

migrena raz jeszcze...Zoloft
Samobójswo Tokarczuka