Zatkane ucho

1. Data: 2005-01-13 16:12:38

Temat: Zatkane ucho
Od: Katarzyna <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
od jakiegos czasu "zatyka mi sie prawe ucho".
Wczesniej problem pojawial sie tylko wtedy
jak wychodzilam na zewnatrz,
teraz tak jest przez caly dzien.
O tyle mi z tym ciezko,
ze staje sie prawie zupelnie glucha na to ucho.
Bylam na konsultacji u laryngologa ale nie pomogl.
Zadne znane mi domowe sposoby
takie jak: przelykanie sliny,
wydmuchiwanie powietrza przez zatkany nos
nie pomagaja.
Czy moze ktos wie jak mozna temu zaradzic, zna inne sposoby?
Prosze o pomoc
Z gory dziekuje za odpowiedzi
Pozdrawiam
Kasia

2. Data: 2005-01-13 16:25:33

Temat: Re: Zatkane ucho
Od: unnamed <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna napisał(a):
> [...]
> wydmuchiwanie powietrza przez zatkany nos
> nie pomagaja.
> Czy moze ktos wie jak mozna temu zaradzic, zna inne sposoby?
zmiany ciśnienia ?

3. Data: 2005-01-13 16:38:35

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylam na konsultacji u laryngologa ale nie pomogl.
Czy lekarz zajrzał do ucha?
Może idź do innego. Może woszczek się zebrał w przewodzie, może usiadł na
błonie...ale to by trochę bolało.

Spróbuj głęboko ziewnąć.

pzdr
LN

4. Data: 2005-01-14 08:01:23

Od: Katarzyna <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"L&N lab" <l...@w...pl> wrote in

> Czy lekarz zajrzał do ucha?
> Może idź do innego. Może woszczek się zebrał w przewodzie, może usiadł
> na błonie...ale to by trochę bolało.
Tak zagladal ale nic nie zobaczyl, stwierdzil ze wszystko OK.

> Spróbuj głęboko ziewnąć.
Probowalam i nic nie daje.

Tak sobie pomyslalam teraz,
czy moze to byc spowodowane nieprawidlowoscia w zatokach?
Jakies 15 lat temu mialam powazne problemy z zatkanymi zatokami
i robili mi wtedy punkcje.

Pozdrawiam
Kasia

5. Data: 2005-01-14 08:25:19

Od: "Henryk Modrzejewski" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy moze to byc spowodowane nieprawidlowoscia w zatokach?
> Jakies 15 lat temu mialam powazne problemy z zatkanymi zatokami

*** najprawdopodobniej zatkała się Tobie trąbka Eustachiusza - naturalny
kanalik łączący jamę ucha środkowego z gardłem.
Lub też to i stan zapalny ucha środk. z wysiękiem.
Kup w aptece środek do obkurczania bł. śluzowej nosa najlepiej 0,1 % w
aerozolu i stosuj 2x dziennie NIE DŁUŻEJ niż 5 dni. Jeśli to nie pomoże to
wybierz się do dobrego laryngologa. (najlepiej nie z kasy chorych)
pozdrawiam
Henryk

6. Data: 2005-01-14 09:39:46

Od: Katarzyna <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Henryk Modrzejewski" <h...@o...pl> wrote in

> [...]
> aerozolu i stosuj 2x dziennie NIE DŁUŻEJ niż 5 dni. Jeśli to nie
> pomoże to wybierz się do dobrego laryngologa. (najlepiej nie z kasy
Dzieki za rade, lece do apteki.

Pozdrawiam
Kasia

7. Data: 2005-01-14 20:38:03

Od: "Esme" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> teraz tak jest przez caly dzien.
> O tyle mi z tym ciezko,
> ze staje sie prawie zupelnie glucha na to ucho.

ja mam to samo. dzieje sie tak dlatego bo zbiera mi sie wosk w uszach
(dlatego nie wolno uzywac paleczek do uszu zbyt inwazyjnie, ja tak kiedys
robilam i bylam glucha dopoki lekarz nie przeplukal mi uszu strzykawka z
woda). przez ten wosk wlasnie zatykaja mi sie uszy dosyc czesto wiec raz w
tygodniu wkraplam do ucha na noc krople rozpuszczajace taki wosk- Otinum.
Poza tym ucho zatyka mi sie jak tylko pochodze troche bez czapki lub
nausznikow jak wieje wiatr- wiec moze zacznij sie cieplej ubierac i ZAWSZE
zakrywaj uszy?

pozdrawiam
esme

8. Data: 2005-01-15 21:40:46

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Esme" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Poza tym ucho zatyka mi sie jak tylko pochodze troche bez czapki lub
> nausznikow jak wieje wiatr- wiec moze zacznij sie cieplej ubierac i ZAWSZE

Mozna sobie samemu przepłukac prysznicem, tyulko przytkać strumień tak żeby
był wartki w jeden punkt ucha.

9. Data: 2005-01-21 13:32:28

Od: " Teo" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobny problem. Zatyka mi sie ucho w dzien, a na noc odtyka. Nie jest to
ciagle bo czasami wcale mi sie nie zatyka. Laryngolog nic nie znalazl.
Ogolnie sie czuje oslabiona gdy mam zatkane ucho. Jezeli to z powodu
cisnienia to gdzie sie z tym udac? Prosze o pomoc

alkohol i antybiotyki
pomocy z alergią!!
Hydrokolonoterapia
Data ważności kropel do oczu ??