Re: Zatoki- jak rozwiazac problem ??

From: "mała" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zatoki- jak rozwiazac problem ??
Date: 3 Feb 2004 17:59:59 +0100

> Witam
> Od kilkunastu lat jestem nekany przez zapalenia zatok (kiedys duzo, a moze
> nawet
> za duzo jezdzilem na motocyklu bez ochrony glowy przed zimnem) zadne leki
> spraye, antybiotyki
> itp.. nie rozwiazaly tej kwesti 3 lata temu za udalem sie do laryngologa,
> ktory stwierdzil ze
> przyczyna tego jest niesymetryczna przegroda nosowa-moje zatoki nie
> oczyszczaja sie tak
> jak powinny, dodam ze od kilku lat staram sie bardzo chronic glowe przed
> wiatrem, zawsze ciepla
> [...]

się leczyłam stwierdził ze to alergiczne .stosowałam różne krople do nosa aż
doszło u mnie do perforacji przegrody nosa .Wówczas lekarz zdecydował że nie
wie co ma zrobić .Postanowiłam zasięgnąć porady innego lekarza i okazało się
że gdybym wcześniej szukała lepszego lekarza to nie doszłoby do prrforacji
przegrody nosa .Poddałam się operacji wyprostowania przegrody nosa oraz
przeszczepu tkanki w miejsce ubytku .Operacja odbyła się pod narkozą a proces
gojenia przebiegał prawidłowo .Prawdą jest że najgorsze to wyjęcie tamponów
ale to nie tragedia .Ale warto było mój komfort w oddychaniu przez nos trwa
już od 5 lat .Radzę Ci poddaj się temu zabiegowi ale poszukaj dobrego
lekarza .Ja takiego znalazłam aż w Bydgoszczy .życzę dużo zdrowia i
odwagi .Mała