Re: Zatoki- jak rozwiazac problem ??

From: "Trapez" <t...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zatoki- jak rozwiazac problem ??
Date: Wed, 4 Feb 2004 11:26:27 +0100

Użytkownik "jaho" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> Czy jest jakis skuteczny sposob pozbycie sie tych ciagłych problemów???
> isc na ta operacje ???
> moze znaacie jakies inne sposoby ??

Najskuteczniejszą metodą, choć trochę obżydliwą jest przemywanie
przestrzeni wokołonosowych moczem. Wiadomo, że nie jest to substancja o
przyjemnym zapachu ani smaku, ale najskuteczniej rozpuści złogi zastygłego
śluzu, które zapychają zatoki.
Ja też mam krzywy nos i zawsze mi powtrarzano, że problemy z katarem są
spowodowane między innymi krzywą przegrodą, jakimiś polipami w środku - tak
mówili lekarze jak byłem mały. Na szczęście poradziłem sobie z tym problemem
poprzez płukanie moczem. Trzeba się po prostu przemóc, "zasiorbać" nosem
urynę i potem zatykając dziórki mocno dmóchać, tak aby jak najdalej
przedostał się wśród kanałów w głowie. Pierwsze wrażenie jest straszne, ale
potem nadchodzi ulga jak cała masa galarety zaczyna po prostu wypływać.
Oczywiście jeden zabieg nie rozwiązuje problemu, ale pierwszy raz jest
najbardziej efektowny.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl