Re: Zatrzymać zło.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 18 Feb 2015 22:40:50 -0800 (PST)
Subject: Re: Zatrzymać zło.
From: k...@g...pl

W dniu środa, 18 lutego 2015 16:29:23 UTC+1 użytkownik zażółcony napisał:
> [...]
enderowej-konwencji?tc=gm

> [...]
> role społeczne.
> Trend jest wtedy wręcz odwrotny - każda odpowiednio rozwinięta
> cywilizacja stara się być wobec inwalidów szczodra i ułatwiać
> im życie. Więcej - jest pobłażliwa także, gdy któryś z inwalidów
> za mocno pociągnie za 'podany palec'. Ignorowanie/niezauważanie a czasem
> wręcz eliminacja inwalidów/ułomnych zachodzi w społecznościach
> 'przypartych do muru', których aktualnie nie stać na zorganizowaną
> odgórnie 'szczodrość' - albo to z powodów realnych (bieda), albo
> ideologicznych (będących zazwyczaj skutkiem wcześniejszej biedy i

kazda teoria naukowa jest sluszna do czasu kiedy mozna ja poddac falsyfikacji, czyli
da sie wskazac warunek, po spelnieniu ktorego teoria zostanie uznana za falszywa.
jadynie w obszarze wiary nie da sie zastosowac podobego sposobu weryfikacji. wobec
tego wszelkie poziomy pojmowania zjawisk dot. otoczenia czlowieka wierzacego sa
nieweryfikowalne. czyli ze to co przyjal do swojej swiadomosci nie podlega zadnym
modyfikacja. w zwiazku z tym wszelkie proby humanizacji zycia sa tak intensywnie
zwalczane przez ortodoksow religijnych.