Re: Zatrzymać zło.

Data: 2015-02-19 14:22:19
Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: LeoTar <L...@w...pl>

Trybun pisze:

> Ogólnie trudno zarzucić Twoim teoriom jakieś duże oderwanie od
> rzeczywistości. Jednak myślę że nadużywasz w formowaniu opinii swoich
> osobistych przeżyć z jedną kobietą. A one ogólnie wiele od nas się nie
> różnią. Piszesz - "one nami manipulują", a faceci to już niby nimi nie
> manipulują? Manipulują i nierzadko nawet za pomocą, jak to określiłaś, -
> seksu.

Na początku, gdy formułowałem teorię, istotnie oparłem się wyłącznie na
swoim doświadczeniu ale szybko dostrzegłem elementy wspólne nie tylko w
doświadczeniach innych par ale i w doświadczeniach osób samotnych. I nie
zgodzę się z Twoim stwierdzeniem, że mężczyzna jest w stanie "pokonać"
kobietę w manipulacji. Kobieta podświadomie wykorzystuje brak poczucia
własnej wartości występujący u mężczyzny; możesz się ze mną nie zgodzić
ale dotyczy to wszystkich mężczyzn. Brak poczucia własnej wartości
dotyczy również wszystkich kobiet, którą to cechę kompensują sobie swoją
zdolnością do manipulowania zdolnością seksualną mężczyzn wynikającą z
różnicy w fizjologii seksu każdej z płci.

> Normalna rzecz w związku dwojga ludzi, tarcia, nawet podświadome, w
> chęci uzyskania dominacji to norma, szczególnie na początku związku. Ty
> akurat dałeś się zdominować psychicznie przez partnerkę, ale wiedz że to
> nie jest norma.

Dążenie do dominacji nad druga osobą określasz jako normę? Ja nazywam to
dążeniem do posiadania niewolnika, który będzie sprawował zachcianki
dominującego/ej pana/i, który będzie zapewniał spokój i bezpieczeństwo
pana. Niewolnictwo wyklucza partnerstwo a panem jest ten, który potrafi
zapanować nad podświadomością (podświadomymi lękami) tego, którego
nazywa partnerem, a który w rzeczywistości jest jego emocjonalnym
niewolnikiem.

> Normą natomiast jest to że stopień zdominowania zależy
> przede wszystkim od zdominowanego. twoja była wyczuła że twoim słabym
> punktem jest seks, a więc to nim pewnie głównie z Tobą pogrywała.

Nie ma czegoś takiego jak "stopień zdominowania". Jest albo partnerstwo
albo niewolnictwo, równoprawność albo dominacja. Od nieuświadamianej
nawet woli dominowania rozpoczyna się wszelkie zło, a przyczyna tego
stanu jest BRAK POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI, tak u kobiety jak i u mężczyzny.

A co do moich osobistych dolegliwości, to istotnie moja była żona
wykorzystywała seks, by mnie zdominować i na tej manipulacji zbudowała
wszystkie relacje w rodzinie. Niestety nie udało się jej zdominować mnie
całkowicie i w najmniej dla nie samej oczekiwanym momencie zerwałem się
z jej uwięzi ujawniając dzieciom rodzinne tajemnice, które i tak były
dla nich, szczególnie dla córki, tajemnicami poliszynela. Zerwałem z
oszustki maskę, która chroniła ją w jej przekonaniu, przed potępieniem
przez dzieci. Gdyby nie jej strach nic złego ze strony dzieci jej nie
groziło, gdyż dzieci potraktowały ujawnione prawdy jako fakty, które
były i które niczego nie zmieniają. Ujawnienie prawdy było wyłącznie
szokiem dla oszustki i ze strachu rozpętała piekło szantażowania dzieci
w rodzinie. Dzieci, bo mnie nie była w stanie psychicznie zaszkodzić.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---