Zatrzymaj aborcję

11. Data: 2018-01-12 18:43:11

Temat: Re: Zatrzymaj aborcję
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

,,żeby funkcjonować
w cywilizacji, w której jest szkolnictwo i jednocześnie cieszyć się udaną
w miarę inicjacją"

Po co się bawić w eufemizmy? - nie lepiej napisać wprost:

,,żeby nie być ciągle w ciąży
w cywilizacji, w której rodzice ani szkoła nie zapewniają już żadnego wychowania i
jednocześnie móc puszczać się na prawo i lewo"?

12. Data: 2018-01-12 19:18:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-12 o 18:43, i...@g...pl pisze:
> móc puszczać się na prawo i lewo"?

Każdy sądzi po sobie.
To bardzo ciekawe, że innej możliwości nie dostrzegasz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-01-12 20:26:09

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.01.2018 um 14:51 schrieb Belzebub:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 11 Jan 2018 18:15:47 +0100
> doszła do mnie wiadomość <p38642$skr$1@node1.news.atman.pl>
> od pinokio <p...@n...adres.pl> :
>
> Uratowane dzieci dziękują pinokju za podpisanie petycji:
> https://www.youtube.com/watch?v=9XE5FJZ8elU
> https://www.youtube.com/watch?v=f3ZaNjAQA9U
> Specjalne podziękowania od Anzelma Zaśniada-Groniastego:
> https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4391457
/figure/f3-mjms-21-6-061/

Podpisujacy petycje powinni chyba odbywac wolontariat w hospicjach,
szpitalach i domach opieki.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

14. Data: 2018-01-12 22:28:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 stycznia 2018 18:43:13 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
> w cywilizacji, w której rodzice ani szkoła nie zapewniają już żadnego wychowania i
jednocześnie móc puszczać się na prawo i lewo"?

Co do puszczania się na prawo i lewo to osobna szufladka.
Temat był przeciwko zabijaniu.

Udana inicjacja powinna w założeniu doprowadzić do tego, że każda dziewczyna
ma w miarę stałego chłopaka, posiadanie takowego zaś IMHO nie zalicza się
raczej do puszczania na prawo i lewo, madame Iksi.

15. Data: 2018-01-12 22:55:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 stycznia 2018 18:07:17 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> W dniu 2018-01-12 o 13:56, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Gwałt swojej płodności? Co ty pieprzysz?

Żeby nie zakłócać prawidłowych funkcji reprodukcyjnych i wydzielania hormonów.
W kulturach rolniczych pierwotnych w starożytności i później przy warunkach wysokiej
śmiertelności potomstwa było czymś nie tylko że normalnym,
ale i pożądanym, żeby nastolatki zarówno prowadziły bujne życie miłosne,
jak i były często w ciąży. Zawsze wtedy powstaje kolejna para rąk do pracy.
Ibrahim Ibn Yakub podaje, jakoby u dawnych Słowian panna, która jest dziewicą,
miała kłopoty z zamążpójściem, bo oznaczało to, że posiadała jakąś wadę ukrytą
i nikt jej nie chce. Z kolei pierwsi odkrywcy różnych kultur Indian Ameryki
południowej relacjonowali, iż dziewczyna ma wysoką wartość rynkową jako panna
młoda, jeżeli posiada już "dzieci miłości" i dzieci takie nie były piętnowane
czy odrzucane przez przyszłych mężów, ba były adoptowane i cenione na równi
z następnymi jako mogące pomagać w prowadzeniu gospodarstwa domowego oraz
podpora i następstwo dla rodziny. W niektórych wioskach w Peru tak jest
do dzisiaj. Warto wspomnieć, że ma to uzasadnienie biologiczne - te dzieci są
zazwyczaj najzdrowsze i najbardziej odporne.

Niestety w cywilizacji nowoczesnej nie da się żyć bez obowiązku szkolnego,
a to oznacza, że wczesne zajście w ciążę stanowi przeszkodę do rozwoju
przewidywanego przez system tej cywilizacji. Niestety brak zaspokojenia
seksualnego u człowieka, który nie ma skłonności do uprawiania ćwiczeń
umysłowych przekierowujących energię orgonalną (joga, zen etc.) - a zaganiane
programem szkolnym nastolatki należą do tej kategorii ludzi - powoduje
zaburzenia w jej przepływie. Antykoncepcja pozwala częściowo przywrócić
zdolność do udanego seksu bez obawy o wypadnięcie z głównego nurtu cywilizacji,
czuli reguluje przyczyny potencjalnych zaburzeń nerwicowych, niestety z kolei
kosztem nienaturalnej gospodarki hormonalnej i reprodukcyjnej.

16. Data: 2018-01-12 23:34:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-12 o 22:55, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Żeby nie zakłócać prawidłowych funkcji reprodukcyjnych

I dlatego fanatycy religijni uzurpowali sobie prawo do decydowania,
które funkcje reprodukcyjne są prawidłowe, a które nie.
Czy in vitro spełnia definicję prawidłowej funkcji reprodukcyjnej?

> i wydzielania hormonów.
[Ciach reszta bredni bez związku o kulturach pierwotnych, które mają się
tak do współczesności, jak religijna drzazga w dupie współczesnego
człowieka. O reszcie bredni z litości nie wspomnę.]

Albo jego regulowania w przypadku zaburzeń.
Albo umożliwieniu kobiecie podjęcia decyzji czy chce mieć dziecko.

Ktoś mądry powiedział, że gdyby to faceci mieli miesiączkę, problemy z
hormonami, albo zachodzili w ciąże (np. w wyniku gwałtów), to już
pięćset lat temu świat mógłby się pochwalić kosmicznymi tamponami,
kosmicznymi pigułkami na hormony i kosmicznymi metodami zapobiegania ciąży.

Religianci ciągle tkwią umysłowo na poziomie kretyna nieuka z głębokiej
dupy średniowiecznej religijności. Wciąż wam się wydaje, że kobiety to
jakieś upośledzone i niezdolne do samodzielnego podejmowania decyzji
istoty. Więc wy, oczywiście, musicie to zrobić za nie.
Jest to jeszcze zrozumiałe (ironia...) w przypadku debili płci męskiej,
którzy chcą mieć pełną kontrolę nad swoimi niewolnicami. Ale że kobiety
tak nienawidzą inne kobiety?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2018-01-13 02:28:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 stycznia 2018 23:34:32 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> Jest to jeszcze zrozumiałe (ironia...) w przypadku debili płci męskiej,
> którzy chcą mieć pełną kontrolę nad swoimi niewolnicami. Ale że kobiety

Wmawiasz mi, że uważam, iż kobiety są upośledzone.
Nie wiem, jak z katolami, ale w moim przypadku tak nie myślę, wręcz odwrotnie.
Kobiety nie chcą mieć dzieci przede wszystkim z tego powodu, że blokowałoby
im to równy start i udział w cywilizacji, a nie dlatego, że jest ich taka
natura. Ciąża i poród to dla nich taka sama fizjologia jak dla nas facetów
trawienie i wypróżnianie. Jak byś się czuł, gdybyś musiał codziennie łykać
tabletki odchudzające, bo otyli nie mieliby szans na pracę? Mniej więcej takim
obciążeniem jest dla kobiet antykoncepcja hormonalna. Jednakże konieczna ze
względów strukturalno-ekonomicznych.

Co więcej, zachodzenie w ciążę i rodzenie dzieci to jest coś co są zdolne
robić kobiety, a żaden z nas facetów chociażby się wziął i wściekł, nie urodzi
dziecka! Wychować oczywiście jest w stanie, ale to inna para kaloszy, a ja
kobietom właśnie tej możliwości rozrodu okropnie zazdroszczę, wręcz do takiego
stopnia, że jestem fetyszystą płodności. Niestety struktura ekonomiczna
społeczeństwa nie daje mi szansy wejść w udany związek z płodną młódką
nie używającą antykoncepcji.

Przypuśćmy w ramach jakiegoś myślowego eksperymentu, że jakaś w miarę
rozgarnięta nastolatka wygrałaby 250 mln EUR w loterii EuroJackpot. Czy miałaby
wtedy jakieś logiczne powody do stosowania antykoncepcji? Finansowych na pewno
nie, bo nie musiałaby się martwić o pracę, a i obowiązki wychowania nie spadały
jej tragicznie na głowę. Zdrowotnych też nie, bo zdrowiej przejść pełen cykl
reprodukcyjny od zapłodnienia do porodu jeszcze do tego z pomocą lekarza i taki
cykl nie tylko nie osłabia, ale i wzmacnia, tak jak widać to u dzieciatych
panien z wiosek peruwiańskich, które przecież dostępu do medycyny nowoczesnej
nawet nie mają. Jedynymi wskazaniami na używanie antykoncepcji są względy
upośledzenia umysłowego albo przynależność do klasy, gdzie niepożądana ciąża
stanowi zagrożenie dla pozycji społecznej (często się pokrywające).

A pomimo to jest największy krzyk w tabloidach, jak jakaś nastoletnia
celebrytka, którą na taką ekstrawagancję stać, zachodzi celowo w ciążę i wtedy
jej zachowanie traktuje się jako "niesolidarne", "aspołeczne", "egoistyczne",
"zły przykład', "zdziczenie", "wstecznictwo" czy jeszcze gorzej. Przez zazdrość,
boć naszej Asi czy Kasi z sąsiedztwa na coś takiego nie stać. W jakie kompleksy
wpędza ona te rzesze nastolatek, które muszą jechać na implantach czy brać
pigułki, żeby mieć jakiekolwiek życie seksualne, hehe...

18. Data: 2018-01-13 02:54:58

Od: andal <a...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Jan 2018 20:26:09 +0100, silvio balconetti wrote:

/figure/f3-
mjms-21-6-061/

> Podpisujacy petycje powinni chyba odbywac wolontariat w hospicjach,
> szpitalach i domach opieki.

szwabie,nie pierdz przy stole

19. Data: 2018-01-13 03:24:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 stycznia 2018 18:43:13 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:

> w cywilizacji, w której rodzice ani szkoła nie zapewniają już żadnego
> wychowania

Wychowanie nie jest jakimś końcowym celem cywilizacji, tylko środkiem mającym
zapewnić pozycję jednostki w niej. Nie należy absolutyzować takiego czy innego
sposobu wychowania i zmuszać do niego jednostki, jeżeli takiej pozycji ono
nie zapewnia, to jest podstawowy błąd wychowawczy - bo wtedy wychowujemy
ofiarę społeczeństwa, a nie jego beneficjenta. W przypadku zaistnienia tego
błędu trzeba IMHO zmienić metody wychowawcze na bardziej przystające do realiów.
W wychowaniu chodzi o to, żeby jednostka sobie dała dobrze radę w życiu.

20. Data: 2018-01-13 08:27:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-13 o 02:28, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Wmawiasz mi, że uważam, iż kobiety są upośledzone.
> Nie wiem, jak z katolami, ale w moim przypadku tak nie myślę, wręcz odwrotnie.

I równocześnie uważasz, że kobieta używająca koncepcji dokonuje gwałtu
na swojej płodności.
Dobrze się czujesz?

> Kobiety nie chcą mieć dzieci przede wszystkim z tego powodu,

Gówno cię powinno obchodzić z jakiego powodu jakaś kobieta nie chce mieć
dzieci.

> że blokowałoby
> im to równy start i udział w cywilizacji,

Tylko w twojej religianckiej głowie.
Może być pierdyliard powodów, dla których kobieta nie może/nie chce mieć
dzieci. I nic ci do tego.

> a nie dlatego, że jest ich taka
> natura.

Natura niektórych kobiet jest taka, że nie chcą/nie mogą mieć dzieci. I
nic ci do tego.
Choćby na świecie istniała jedna jedyna kobieta, która dzieci mieć nie
chce, to nie masz prawa jej do tego zmuszać i nie masz prawa pisać
idiotyzmów, że dokonuje gwałtu na swojej płodności.

Jedyną osobą dokonującą gwałtu jesteś ty, gdy wpierdalasz się na siłę do
cudzego życia. O gwałcie na rozumie nie wspominając.

> [...]

> rozgarnięta nastolatka wygrałaby 250 mln EUR w loterii EuroJackpot. Czy miałaby
> wtedy jakieś logiczne powody do stosowania antykoncepcji?

W miarę rozgarnięta nastolatka może stwierdzić, że jest już
wystarczająco dużo dzieci na świecie.

Nie tobie o tym decydować.

Czytaj to zdanie tak długo, aż zrozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

usenet upada
O patologiach w wielkim skrócie.