Zatrzymaj aborcję

21. Data: 2018-01-13 08:31:51

Temat: Re: Zatrzymaj aborcję
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-13 o 03:24, Jakub A. Krzewicki pisze:

> W wychowaniu chodzi o to, żeby jednostka sobie dała dobrze radę w życiu.

Oczywiście... Pod warunkiem, że zastosuje się do zasad religianta "jak
dobrze dawać sobie radę", bo tylko religiant ma monopol na określenie
jak jest dobrze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2018-01-13 09:50:25

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Natura niektórych kobiet jest taka, że nie chcą/nie mogą mieć dzieci. I
> nic ci do tego.
> Choćby na świecie istniała jedna jedyna kobieta, która dzieci mieć nie
> chce, to nie masz prawa jej do tego zmuszać

Oprocz macicy NORMALNA kobieta ma jeszcze mózg. Nikt jej nie każe zachodzic w ciążę.
Ale skoro mózgu nie używa, a używa tylko..., to ktoś MUSI za nią zdecydować i
ochronić życie CZŁOWIEKA, którego na skutek bezmyślnego używania... powołała do
życia.
Ty, jak widać, też nie zdajesz sobie sprawy, że bezmyślne używanie... prowadzi do
PŁODZENIA. I od tej NATURALNEJ konsekwencji seksu najlepiej chroni MYŚLENIE.

A nie ZABIJANIE!

23. Data: 2018-01-13 11:19:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-13 o 09:50, i...@g...pl pisze:

> Oprocz macicy NORMALNA kobieta ma jeszcze mózg.

Oprócz religiantek.

> Nikt jej nie każe zachodzic w ciążę.

Oprócz religiantów.

> Ale skoro mózgu nie używa, a używa tylko..., to ktoś MUSI za nią zdecydować i
ochronić życie CZŁOWIEKA, którego na skutek bezmyślnego używania... powołała do
życia.

Jak ty pieprzysz, to przechodzi ludzkie pojęcie.
Zniknęłaś istnienie gwałcicieli.
Zniknęłaś istnienie wad płodu, które nie dają szansy na przeżycie.
O innych, jeszcze gorszych wadach nie wspominając.

> Ty, jak widać, też nie zdajesz sobie sprawy, że bezmyślne używanie... prowadzi do
PŁODZENIA.

Bezmyślne zakazywanie antykoncepcji i zakaz edukacji zmusza do płodzenia.

> I od tej NATURALNEJ konsekwencji seksu najlepiej chroni MYŚLENIE.

Przed pisaniem głupot też chroni myślenie.

> A nie ZABIJANIE!

Zniknęłaś przypadki, kiedy zmuszenie do urodzenia zabija kobietę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2018-01-13 12:50:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 stycznia 2018 08:27:17 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Gówno cię powinno obchodzić z jakiego powodu jakaś kobieta nie chce mieć
> dzieci.

Nie osądzam, próbuję tylko analizować z puntu widzenia determinizmu woli
i współzależnego powstawania (nie wierzę w coś takiego jak wolna wola
i suwerenne "ja" czyjekolwiek włącznie z moim) i taka mi przyczyna wychodzi
z tej analizy.

> Może być pierdyliard powodów, dla których kobieta nie może/nie chce mieć
> dzieci. I nic ci do tego.

To już nawet nie wolno próbować brać pod lupę racji innych ludzi?

25. Data: 2018-01-13 13:19:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-13 o 12:50, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie osądzam,

Kłamiesz.
"dziewczyna współczesna w Europie musi zadawać ten gwałt
swojej płodności"

> To już nawet nie wolno próbować brać pod lupę racji innych ludzi?

Ty nie chcesz brać pod lupę racji innych osób. Ty chcesz swoją narzucić
innym. Jak każdy religiant.
Swoje racje możesz praktykować na sobie. Nikt cię nie zmusza do
stosowania środków antykoncepcyjnych, ani do aborcji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2018-01-13 13:44:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 stycznia 2018 13:19:01 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Kłamiesz.
> "dziewczyna współczesna w Europie musi zadawać ten gwałt
> swojej płodności"

Nie kłamię, wyszło mi tylko z logicznej analizy, że nie ma wyboru.
Albo co rok to prorok, albo ciężka chemia. Nas facetów nie może liczyć, bo to
egoiści.

No może jeszcze pozosrtaje cewlibat. Ale trudno naszwać to życiem, gdy energia
orgonowa jest tłumiona.

No i teraz diluj z tym wszystkim. W zasadzie to podziwiam kobiety, że jeszcze
nie zamknęły mężczyzn w oborach, na co ci zasługują.

> Ty nie chcesz brać pod lupę racji innych osób. Ty chcesz swoją narzucić
> innym. Jak każdy religiant.

Biorę racje. Tylko mi wychodzi, że na tych racjach niewiele utargują i się tym
przemyśleniem dzieje. Może coś przeoczyłem. W każdym razie łatwo podtrzymać
tezę, że brak instynktu rozpłodowego jest kulturowy (acquired taste). Nie muszę
się wysilać na szczególne argumenty. To dla Ciebie trudnym zadaniem i wyzwaniem
jest dowieść, że tak nie jest.

27. Data: 2018-01-13 14:07:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 stycznia 2018 08:32:17 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]

> Oczywiście... Pod warunkiem, że zastosuje się do zasad religianta "jak
> dobrze dawać sobie radę", bo tylko religiant ma monopol na określenie

Średni ze mnie religiant. Może tylko obstawanie za takimi rzeczami jak
współzależne powstawanie i odrodzenia dzieli mnie od ateizmu. No i w Pierwotny
Umysł, choć to koncept bardziej deistyczny niż teistyczny jeśli w ogóle.
Przestrzeń tego Umysłu, w której poruszają się deterministycznie zlepki form
fizycznych, emocji, postrzegania, myśli i świadomości jest dla mnie
wyjaśnieniem świata. Oczywiście istnieje tez nirwana czyli kres cyklu tych
ruchów, poza które te nagromadzenia nie dojdą. Jako cel stawiam oczyszczenie
z tych wszystkich skupisk budujących cierpienia. To w ogóle jest o lata świetlne
od adoracji istot boskich, którą zachodniaki nazywają religią, a na Wschodzie
jest zaledwie marginesem czy wstępem do praktyk autentycznej duchowości.

28. Data: 2018-01-13 14:49:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-13 o 13:44, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie kłamię, wyszło mi tylko z logicznej analizy,

Żadna logika nie prowadzi do wniosku, że stosowanie antykoncepcji to
gwałt na własnej płodności. To twoja ocena na podstawie jakichś
przepływów wymyślonej przez ciebie energii czy innych bzdetów.

To tak jak religiant pisze, że z logicznej analizy wynika, że istnieje
piekło/niebo.

To jest gwałt na logice, a nie logika.

> Biorę racje.

Równie dobrze możesz rozpatrywać i analizować racje wyznawców płaskiej
Ziemi, albo wyznawców chemtrilsów. Sensu w tym nie ma.
Jeżeli chcesz rozpatrywać czyjeś racje, to najpierw sprawdź, czy to są
racje, a nie zwidy religijnego umysłu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2018-01-13 14:52:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-13 o 14:07, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> fizycznych, emocji, postrzegania, myśli i świadomości jest dla mnie
> wyjaśnieniem świata. Oczywiście istnieje tez nirwana

Oczywiście jesteś 100% religiantem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2018-01-13 19:27:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 stycznia 2018 14:52:38 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Oczywiście jesteś 100% religiantem.

W praktyce non-teistycznym / co najwyżej deistycznym, więc myślę, że może być
między nami jakaś wspólna platforma.

usenet upada
O patologiach w wielkim skrócie.
Same problemy...