Re: Zatrzymaj aborcję

Subject: Re: Zatrzymaj aborcję
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<f...@g...com>
<5a59b4d2$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5a59f934$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
From: Kviat
Date: Sat, 13 Jan 2018 14:49:44 +0100

W dniu 2018-01-13 o 13:44, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie kłamię, wyszło mi tylko z logicznej analizy,

Żadna logika nie prowadzi do wniosku, że stosowanie antykoncepcji to
gwałt na własnej płodności. To twoja ocena na podstawie jakichś
przepływów wymyślonej przez ciebie energii czy innych bzdetów.

To tak jak religiant pisze, że z logicznej analizy wynika, że istnieje
piekło/niebo.

To jest gwałt na logice, a nie logika.

> Biorę racje.

Równie dobrze możesz rozpatrywać i analizować racje wyznawców płaskiej
Ziemi, albo wyznawców chemtrilsów. Sensu w tym nie ma.
Jeżeli chcesz rozpatrywać czyjeś racje, to najpierw sprawdź, czy to są
racje, a nie zwidy religijnego umysłu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr