Re: Zatrzymaj aborcję

Data: 2018-01-13 23:38:50
Temat: Re: Zatrzymaj aborcję
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu sobota, 13 stycznia 2018 23:19:15 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Nie chodzi o piec i trzy zdrowaśki tylko o jak najbardziej regularne schematy,
> na których są ośrodki i kanały przepływów, które niekoniecznie mają odpowiedniki
> bezpośrednie w zachodniej anatomii, bo jest to mapa, która opisuje, jak
> podświadomy umysł widzi układy ustrojowe człowieka i je reguluje czyli
> "mapa mapy" - odwzorowanie odwzorowania.
>
> Twórcy medycyn humoralnych nie mieli do swojej dyspozycji dokładnych tablic
anatomicznych, natomiast wiązali korelacje odczuć pacjentów przez tysiące lat
> [...]
> ten okres będąc najbardziej efektywnymi systemami jeszcze około kilkadziesiąt
> lat temu mimo znacznie mniejszych możliwości technicznych. Sam pamiętam
> z dzieciństwa bańki, pochodzące z medycyny chińskiej - jako niezawodny i szybki
> środek ratunku w ostrych stanach zapalnych górnych dróg oddechowych z gorączką,
> który wielokrotnie zaoszczędził mi nieprzyjemnych i długich kuracji w rodzaju
> brania serii pigułek antybiotykowych czy zastrzyków. Stymulacja organizmu
> powodowała przyspieszenie wydalania drobnoustrojów chorobotwórczych i toksyn tak
gwałtowne, że następnego dnia większość objawów chorobowych ustępowała
> i pozostawało najczęściej tylko lekkie ogólne osłabienie trwające trzy
> do czterech dni, po których byłem w stanie wrócić do szkoły.

PS. Mam podejrzenia, że kanały energii opisane przez medyków humoralnych
są to trasy tzw. łuków odruchowych odpowiedzialnych za stymulację poszczególnych
rejonów ciała i znajdujących się tam układów krwionośnych i limfatycznych przez
układ nerwowy. Chociaż mogą za nie odpowiadać również jakieś inne słabo poznane
dziś struktury w organizmie człowieka. Pod koniec lat 60-tych XX w. pewien
profesor anatomii z Korei Północnej wysunął np. hipotezę, że za działanie
punktów i meridianów akupunkturowych odpowiadają odkryte przez niego
mikrostruktury, które nazwał "kanałami Kyungrak". Hipoteza ta odzyskała znowu
popularność całkiem niedawno, bo gdzieś tak na przełomie poprzedniego i obecnego
stulecia, ale jak dotychczas medycyna nie doszła w tej kwestii do definitywnych
wniosków. Jest wiele "szarych plam" w poznaniu procesów elektromechanicznych
i chemicznych zachodzących w organizmie człowieka, na jakie składa się jego
biologia.