Re: Zbędne kilogramy

Data: 2003-12-31 11:23:38
Temat: Re: Zbędne kilogramy
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce>

Użytkownik Evunia napisał:

> Hmm. Fakt, że schudła trochę za szybko, jak na tyle kilogramów, ale
> kontroluje to chyba jakoś, robi jakieś badania podstawowe przynajmniej.

A po co? Moze jej byc co najwyzej zimno.

> Jeśli wszystko jest ok i zaczeka, jak napisała, do wiosny z dalszym
> chudnięciem, to może jej się uda... przeżyć ;)

Przesadzasz, zyc sie da i nalezy jej zyczyc, by nie przytyla ;-)))

Ja ją podziwiam, przede
> wszystkim za niesamowicie silną wolę. Mnie by się coś takiego nigdy nie
> udało.

Udalo by ci sie, gdybys miala odpowiednio silna motywacje .ja tez tyle
schudlam w dosc krotkim czasei, a mialam po prostu naprawde silna
motywacje.To wszystko i nie byla to szafa z ubraniami ani lusto.
Pozdrawiam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins