Zbliza sie koniec swiata...

1. Data: 2004-06-24 16:07:02

Temat: Zbliza sie koniec swiata...
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

...jako ze panie w GC i Sephorze [Warszawa] dobrowolnie, bez narzekania,
marudzenia i zlych spojrzen wyszukuja/robia probki. Bylysmy dzis z Anek
na rekonesansie i na 4 prosby o probki podkladow odnioslam 4 sukcesy.
Nie trzeba juz tlumaczyc, ze jak mam wydac 150 zl na podklad to wole
sobie go ponosic i ze nie, nie wystarczy, jak sobie w sklepie pomiziam
umalowana juz innym podkladem buzie, zwlaszcza w beznadziejnym np.
sephorowym swietle. Btw - odradzam korzystanie z Sephory podczas upalow,
zdaje sie, ze klimatyzacja pozegnala sie ( bardzo cieplo ) i poszla
sobie, upal w srodku niemilosierny, na polkach balagan, tusze w
szminkach i poprzemieszczane testety Clinique. Plus i pozdrowienia dla
przemilej konsultantki Clinique ze stoiska firmowego w GC - pomiziala,
doradzila, zrobila probke i wiedziala, o czym mowi, a mowila sporo.

Reasumujac - w porownaniu z sytuacja sprzed kilku mcy, kiedy to
nalatalam sie jak dziki osiol za probka kremu, bo na piekne oczy
dziewczecia z reklamy nie kupie, i nikt sie nie ruszyl, zeby mi te
probke wyszukac/zrobic/zamowic, jestem zdecydowanie zadowolona i podklad
mam wybrany ;-)

Zachecam do korzystania, bo moze to uprzejmosc sezonowa i za chwile im
minie ;-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-06-24 17:36:30

Temat: Re: Zbliza sie koniec swiata...
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Jun 2004 18:07:02 +0200, in pl.rec.uroda Tib
<c...@a...pl> wrote in :

> [...]
>sobie go ponosic i ze nie, nie wystarczy, jak sobie w sklepie pomiziam
>umalowana juz innym podkladem buzie, zwlaszcza w beznadziejnym np.

mało tego - panie z własnej woli prezentują wszystko, co mogłoby
spełniać np. moje wymogi - a szukałam dziś (bezskutecznie, dodajmy)
pudru brązującego bez odcienia cegły w sobie. pięknie umalowana i
ogólnie świetnie zrobiona dziewczyna z Guerlaina zaprezentowała mi
grzecznie Terracottę, róże, jakieś inne cuda...

> [...]
>sobie, upal w srodku niemilosierny, na polkach balagan, tusze w
>szminkach i poprzemieszczane testety Clinique.

oraz światło typu "studio na poddaszu" - zawieszone na rurce 4 m nad
podłogą malutkie halogenki.

>Plus i pozdrowienia dla
>przemilej konsultantki Clinique ze stoiska firmowego w GC - pomiziala,
>doradzila, zrobila probke i wiedziala, o czym mowi, a mowila sporo.

i też była ślicznie zrobiona. oraz wiedziała, co mówi. jak Klinika
kupować, to tam.

> [...]
>mam wybrany ;-)
>
>Zachecam do korzystania, bo moze to uprzejmosc sezonowa i za chwile im

ja myślę, że to normy unijne. i dobrze, niech się zmienia na lepsze:)

an.

1. Data: 2004-06-24 19:49:47

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> dziewczecia z reklamy nie kupie, i nikt sie nie ruszyl, zeby mi te
> probke wyszukac/zrobic/zamowic, jestem zdecydowanie zadowolona i podklad

Pochwal sie Tib - co sobie wypatrzylas?
LH (zaciekawiona udanymi zakupami)

1. Data: 2004-06-24 20:36:39

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Jun 2004 21:49:47 +0200, in pl.rec.uroda "Lady Huncwot"
<l...@W...autograf.pl> wrote in :

>Pochwal sie Tib - co sobie wypatrzylas?

Odpowiem w zastępstwie - superfit Clinique, kolor... no właśnie. W
Seforze zdawało się, że 04, ale to nie był superfit, tylko któryś inny
podkład klinika. więc stanęło chyba na 03. i tak, ja też bardzo ten
podkład polecam. Jest to jeden z dwóch w miarę normalnych - poza takim
megakryjącym - podkładów Klinika nie wychlustywanych ze szklanej
butli, tylko wyciskanych z plastikowej.

an.

1. Data: 2004-06-24 22:31:06

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> Odpowiem w zastępstwie - superfit Clinique, kolor... no właśnie.

Aniuuu...obejrzalam sobie opakowanie po tej probce Superfita, ktorej
jednak nie wyrzucilam - kolor ma nr nie 03, nie 04, ale..22. Naprawde, i
jest idealny :-)) Powinnam juz w sumie przywyknac do dziwnej numeracji
tej firmy ;-)

Dopadlam tez probki Divinory, nr 540, i mam dylemat, potestuje sobie
przez kilka dni obie i opisze wrazenia :-))

T.

1. Data: 2004-06-24 22:48:53

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-25 00:52:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Anna M. Gidyńska* skreślił te oto słowa:

> właśnie, czy zna ktoś nieceglasty puder brązujący, półka obojętna,
> byle był? kompletnie nieceglasty. burobrązowy. proszę....?

Sephora, of korz :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-06-24 22:52:23

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Jun 2004 00:31:06 +0200, in pl.rec.uroda Tib
<c...@a...pl> wrote in :

> [...]
>jednak nie wyrzucilam - kolor ma nr nie 03, nie 04, ale..22. Naprawde, i
>jest idealny :-)) Powinnam juz w sumie przywyknac do dziwnej numeracji

no cóż, mój PR Klinika ma numer 02, a SF - 16. i oba są idealne. nie
wiem, oni tam chyba mają sierotkę do losowania numerków odcieni:>

>Dopadlam tez probki Divinory, nr 540, i mam dylemat, potestuje sobie
>przez kilka dni obie i opisze wrazenia :-))

a właśnie. a powiedz, to była ta semi-matt, czy nie ta? bo ja się
skupiałam na oglądaniu pudrów.

1. Data: 2004-06-24 23:05:27

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Jun 2004 00:48:53 +0200, in pl.rec.uroda Lia
<L...@a...poczta.onet.pl> wrote in :

>Sephora, of korz :]

seeerio? no pacz pani. muszę zatem ubrać się lekko, wziąć spray z wodą
i iść do tego tropiku. bo dziś płynęłyśmy z Tib całkowicie, blah.

a powiedz proszę, jest jeden odcień, czy znów będę miała kryzys
decyzyjny z gatunku "osiołkowi w żłoby dano..."?

an.

1. Data: 2004-06-24 23:07:26

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-25 01:05:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Anna M. Gidyńska* skreślił te oto słowa:

> seeerio? no pacz pani. muszę zatem ubrać się lekko, wziąć spray z wodą
> i iść do tego tropiku. bo dziś płynęłyśmy z Tib całkowicie, blah.

Serio, serio, jeden to jest prawie "czarny" ;)

> a powiedz proszę, jest jeden odcień, czy znów będę miała kryzys
> decyzyjny z gatunku "osiołkowi w żłoby dano..."?

Jest wiecej niz jeden odcien - bo ja zawsze biore najjasniejszy, jest ten
bardzo ciemny (na pewno nie ceglasty)... i pewnie po srodku tez cos (ale
gwarancji to nie dam).

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-06-25 00:27:46

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> a właśnie. a powiedz, to była ta semi-matt, czy nie ta? bo ja się
> skupiałam na oglądaniu pudrów.

Khhrr... pierwsza od lewej przy Duo z Terracoty ? ;-))
Obiecuje pokonac 500 m dzielacych mnie od DC i sprawdzic, zreszta beda
podklad starannie tu opisywala, poki co jestem zachwycona :-)

T.

--
[...]

jak założyć temat w pl.rec.uroda ? Jestem zainteresowany
prezent
AQUINA - nowe zele Ziaja - polecam
depilator - prośba o porad
fluid Mariza warszawa