Zbliza sie koniec swiata...

From: Tib <c...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Zbliza sie koniec swiata...
Date: Thu, 24 Jun 2004 18:07:02 +0200

...jako ze panie w GC i Sephorze [Warszawa] dobrowolnie, bez narzekania,
marudzenia i zlych spojrzen wyszukuja/robia probki. Bylysmy dzis z Anek
na rekonesansie i na 4 prosby o probki podkladow odnioslam 4 sukcesy.
Nie trzeba juz tlumaczyc, ze jak mam wydac 150 zl na podklad to wole
sobie go ponosic i ze nie, nie wystarczy, jak sobie w sklepie pomiziam
umalowana juz innym podkladem buzie, zwlaszcza w beznadziejnym np.
sephorowym swietle. Btw - odradzam korzystanie z Sephory podczas upalow,
zdaje sie, ze klimatyzacja pozegnala sie ( bardzo cieplo ) i poszla
sobie, upal w srodku niemilosierny, na polkach balagan, tusze w
szminkach i poprzemieszczane testety Clinique. Plus i pozdrowienia dla
przemilej konsultantki Clinique ze stoiska firmowego w GC - pomiziala,
doradzila, zrobila probke i wiedziala, o czym mowi, a mowila sporo.

Reasumujac - w porownaniu z sytuacja sprzed kilku mcy, kiedy to
nalatalam sie jak dziki osiol za probka kremu, bo na piekne oczy
dziewczecia z reklamy nie kupie, i nikt sie nie ruszyl, zeby mi te
probke wyszukac/zrobic/zamowic, jestem zdecydowanie zadowolona i podklad
mam wybrany ;-)

Zachecam do korzystania, bo moze to uprzejmosc sezonowa i za chwile im
minie ;-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit