Zboczenia zawodowe ;-)

1. Data: 2001-11-30 09:06:44

Temat: Zboczenia zawodowe ;-)
Od: "-=\\Pioter/=-" <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Dzisiaj jest piatek i jakos niespecjalnie chce mi sie wyjezdzac z
jakimis superpowaznymi tematami, mam wiec taki troche z przymruzeniem
oka.
Zastanawialem sie wielokrotnie, w jaki sposob dane
wyksztalcenie czy wykonywany zawod odbija sie na zachowaniu jakiejs
osoby. Nie mam tu na mysli gadek na tematy zawodowe w towarzystwie,
ale o takim zachowaniu "na codzien". Zdarzylo mi sie niedawno ze laska
ktora widzialem pierwszy raz w zyciu, w rozmowie stwierdzila: ".. a ty
konczyles polibude ?" co jest prawda,a naprawde ani razu nie padlo z
mojej strony zadne stwierdzenie nt. komputerow, elektroniki itp. itd.
Na dodatek skonczylem szkole juz kawal czasu temu (9 lat) i juz dawno
przeszedl mi "syndrom absolwenta" . Nie jest to pierwszy raz gdy
zostalem "zdemaskowany", wiec zastanawiam sie czy mam cos takiego
wypisane na czole. Patrzylem rano w lustro i nic na to nie wskazuje
;-) . Sadze ze pewne uczelnie przyciagaja rozne rodzaje ludzi np.
wlasnie Polibuda czy uczelnie wojskowe, Akademia Medyczna czy taki AWF
itd. ale to moje prywatne odczucie niczym konkretnym nie poparte.
Czy mieliscie podobne zdarzenia ?

Pozdrowienia

Piotr

1. Data: 2001-11-30 16:13:37

Temat: Re: Zboczenia zawodowe ;-)
Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=\Pioter/=- napisał(a) w wiadomości: ...
> Zastanawialem sie wielokrotnie, w jaki sposob dane
>wyksztalcenie czy wykonywany zawod odbija sie na zachowaniu jakiejs
>osoby.

Cos w tym jest.
Np. wszyscy informatycy sa autystyczni :)))
--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2001-11-30 17:39:31

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rusalka <r...@i...pl> w artykule news:9u8b6s$gv7$1@nettle.mcnet.pl
pisze...

> Cos w tym jest.
> Np. wszyscy informatycy sa autystyczni :)))

To na tej grupie mamy niereprezentatywną próbę. :))) A jest spora.

Pozdr
Daga

1. Data: 2001-11-30 19:27:16

Od: "krill" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rusalka <r...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u8b6s$gv7$...@n...mcnet.pl...

> Cos w tym jest.
> Np. wszyscy informatycy sa autystyczni :)))
protestuje ja jestem informatyke ale chyba nie jestem autystyczny no i
siedze na liscie psychologi a moze n ie jestem informatykiem juz sam nie
wiem

1. Data: 2001-11-30 23:02:02

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=\Pioter/=-"

> [...]

> wlasnie Polibuda czy uczelnie wojskowe, Akademia Medyczna czy taki AWF
> itd. ale to moje prywatne odczucie niczym konkretnym nie poparte.

Myślę że jest w tym sporo racji. Ale nie tylko to.
Każdy typ wykształcenia powoduje również wykształcenie i spotęgowanie
wrodzonych predyspozycji.
To utrzymuje się w umyśle nawet wtedy gdy z powodu pracy w innym zawodzie
zapomni się większość wyuczonych wiadomości. Moi wykładowcy mówiłi nam,
kiedy buntowaliśmy się na zbyt dużą ilość niepotrzebnych naszym zdaniem zajęć,
że większość z tych informacji może nie być nam potrzebna,
jednak zawsze będziemy wiedzieli gdzie można je ewentualnie odszukać.
Sprawdza się to w 100 %.
Eva

1. Data: 2001-11-30 23:18:48

Od: Straus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Nov 2001 18:39:31 +0100, "Daga" <d...@a...net.pl>
wrote:

>To na tej grupie mamy niereprezentatywną próbę. :))) A jest spora.

No to ja sie wyrwe z szeregu. Rczeczywiscie czytajac list
Rusalki zastyglem w pozie katatonicznej i obudzilem sie jak
mi sie skonczyla plyta. Teraz wiecie po co jest muzyka ;-)

Pozdr.
Straus

1. Data: 2001-12-03 07:52:09

Od: "-=\\Pioter/=-" <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Dec 2001 00:02:02 +0100, "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> wrote:

> [...]
>że większość z tych informacji może nie być nam potrzebna,
>jednak zawsze będziemy wiedzieli gdzie można je ewentualnie odszukać.

Zgoda, co do tej nadmiarowej wiedzy, ale nadal jest dla mnie zgadka w
jaki sposob nabyta wiedza specjalistyczna rzutuje na codzienne
zachowania i kontakty z ludzmi. Rzecz jasna w niektorych zawodach jest
to widoczne golym okiem np.: policjanci, zawodowi zolnierze, ale mnie
chodzi raczej o inzynierow, lekarzy czy nauczycieli.

Piotr

1. Data: 2001-12-03 08:42:41

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "-=\Pioter/=-"

> [...]
> wlasnie Polibuda czy uczelnie wojskowe, Akademia Medyczna czy taki AWF
> itd. ale to moje prywatne odczucie niczym konkretnym nie poparte.

witam:)
zatem krótka ankieta, ok?:)
masz króciutko ciete wlosy i wade wzroku? {T/N}
wybierasz zdania wspólrzednie zlozone {T/N}
czy równowazniki zdan? {T/N}
Twoim ulubionym ubrankiem jest 3 czesciowy garnitur? {T/N}
znasz kogos w swoim towarzystwie kto moze poszczycic sie wypiciem 7 piw w
tawernie i 4ka z funkcji zespolonych? {T/N}
wolisz z ulicznym zaczepiaczem porozmawiac czy od razu zakladasz mu nelsona?
{T/N}

itd. itp.!
czekam na odpowiedzi, a potem moze razem pokusimy sie o nadanie latek
wymienionym przec Ciebie absolwentom róznej masci, Ok?
pozdrawiam
inzynierówna {nie koniecznie autystyczna} Agnieszka:)

1. Data: 2001-12-03 09:26:27

Od: "-=\\Pioter/=-" <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Dec 2001 09:42:41 +0100, "Ag" <...@...com.pl> wrote:

>zatem krótka ankieta, ok?:)
>masz króciutko ciete wlosy i wade wzroku? {T/N}
Mam bardzo krotkie wlosy ale wzrok mam b.dobry (o dziwo !)
>wybierasz zdania wspólrzednie zlozone {T/N}
czasami
>czy równowazniki zdan? {T/N}
czesto
>Twoim ulubionym ubrankiem jest 3 czesciowy garnitur? {T/N}
NIEEEEE !!!
>znasz kogos w swoim towarzystwie kto moze poszczycic sie wypiciem 7 piw w
>tawernie i 4ka z funkcji zespolonych? {T/N}
Az taki pojemny nie jestem ;))) , a z Analizy Matematycznej mialem
poprawke z egzaminu. :(
>wolisz z ulicznym zaczepiaczem porozmawiac czy od razu zakladasz mu nelsona?
>{T/N}
Dawno mnie nikt nie zaczepal (i wolalbym zeby tak zostalo), wiec nie
wiem jak sie zachowuje w takiej sytuacji.
>itd. itp.!
>czekam na odpowiedzi, a potem moze razem pokusimy sie o nadanie latek
>wymienionym przec Ciebie absolwentom róznej masci, Ok?
Tak, masz racje. Sklasyfikujemy ich i znormalizujemy. Mozna by tez
opublikowac specyfikacje sprzetowe i programowe kazdego Standardowego
Typu Absolwenta :->
>pozdrawiam
>inzynierówna {nie koniecznie autystyczna} Agnieszka:)

Tez pozdrawiam

Piotr

1. Data: 2001-12-03 10:11:24

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=\Pioter/=-"

> Tak, masz racje. Sklasyfikujemy ich i znormalizujemy. Mozna by tez
> opublikowac specyfikacje sprzetowe i programowe kazdego Standardowego
> Typu Absolwenta :->

hej
zatem muszę przyznać, ze odpowiedzi mnie zupełnie satysfakcjonują, no może
brak na ostatnie pytanie mnie trochę wytrącił z mojej teorii!:)
zatem nadal nie wiesz dlaczego masz etykietę absolwenta politechniki?

na tym etapie ankiety udział w niej powinien wziąć jakiś humanista, jakąś,
filozofia, polonistyka, socjologia, znasz tu kogoś o takim profilu???

wcale nie chciałam tworzyć modelu standardowego typu absolwenta, niech sobie
ktoś na tym zrobi kolejny doktorat.
Ale z moich niewielkich doświadczeń:
absolwent prawa jest dobrze ubrany:) i kuriozalnie nie może zapomnieć o
przedmiocie pt. łacina
absolwent ekonomii płaczliwy i wydmuchany, głupio i bezpodstawnie
roszczeniowy, przeambitny ale nie dostosowany do realiów rynku pracy

a Ty znasz jakieś typy?
Agnieszka:)

zapytanie o cenę
Kto jest z "r1-tv.astral.lodz.pl"?