Re: Zciepa _ powaga.

From: Ikselka <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zciepa _ powaga.
Date: Mon, 07 May 2007 15:52:34 +0200

ksRobak napisał(a):

> Szanowna Pani Darczyńco. ;)
> W imieniu własnym bardzo dziękuję za tę deklarację 10 E
> co łącznie ze 100 E eTaTy daje już całkiem ładną sumkę jak na moje
> skromne potrzeby. Inicjatywa zbierania pieniędzy, by wspomóc ubogiego
> filozofa, jest w moim odczuciu bardzo cenna i świadczy o tym, że
> społeczności potrafią zjednoczyć się dla dobra sprawy. :-)
> Oprócz ludzi, którzy ze szczerego serca wpłaciliby jakieś pieniążki
> na to potencjalne konto - zapewne znaleźliby się też tacy, którzy zapłaciliby
> nawet stosunkowo duże pieniądze aby Robak* zamilkł przynajmniej
> [...]

Jeśliby już do zamilknięcia Pana przyszło, jestem za SOW, zdecydowanie.
Tylko, aby wszyscy byli zadowoleni, trzeba by go (SOW) potem gdzieś
opublikować, aby i ci, co chcą Pana czytać, mogli być
usatysfakcjonowani, no bo ci, co nie chcą czytać, i tak czytać nie będą,
więc nie ich krzywda... no i "na żywo" to już i tak nie będzie, więc
wszystko im zagra.
Powiem tylko, że ja na pewno nie należę do optujących za zamilknięciem
Pana, bo sobie chętnie i ze smakiem podczytuję dyskusje z Pana udziałem,
o czym uczciwie uprzedzałam obiecując nie przeszkadzać więcej.
Ciekawa jestem owego SOW w Pańskim wydaniu, jako jedynego jednoznacznego
odwzorowania rzeczywistości... Piszę "w wydaniu", bo pomimo założonej
jednoznaczności, dopuścić należy niejakie zniekształcenia
interpretacyjne rzeczywistości, wynikłe choćby z niedoskonałości jej
postrzegania przez nasze (ludzkie) zmysły i przekształcania pobranych
danych przez naszą ludzką, nieraz tendencyjnie ukierunkowaną, logikę.
Nie widzę jednak żadnego niebezpieczeństwa, aby wersja Opisu stworzona
przez Pana doczekała się konkurencyjnej, z uwagi na wielkość
przedsięwzięcia, za co szczerze Pana podziwiam. Skoro zaś będzie jedyna,
więc problem by leżał tylko w tym, aby ją zgodnie przyjąć... Z tym też
problemu nie przewiduję, jako że przecież już na samym wstępie
założyłam, iż czytać ją będą tylko ci , co chcą, a oni z definicji już w
większości są "za". Ci, co nie czytają, głosu nad nią i tak mieć nie
będą, bo po prostu nie będą o niej wiedzieć lub jej znać... podobnie jak
głosujący w wyborach do wszelkich władz - ci, co nie wiedzą, na kogo
głosować lub jest im to obojętne, przyjąć muszą chcąc nie chcąc efekt
praktyczny głosowania tych, co mieli świadomość swojego wyboru.
Czyli moje 10E na marne raczej nie pójdzie, a nawet jego siła zostanie
zwielokrotniona przez przynajmniej 10E od każdego przeciwnika (!) Pana
obecności i mojego poglądu względem SOW...
Za zawiłość przepraszam, ale przy tej miłej okazji może ze dwie osoby
przekonam swą wypowiedzią, że warto w ogóle głosować, choćby nawet na "nie".
:-P

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz