Re: Zciepa _ powaga.

From: "ksRobak" <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zciepa _ powaga.
Date: Mon, 7 May 2007 19:42:35 +0200

Odpowiedź zbiorcza. :-)
1. "Ikselka" <i...@w...pl>
news:f1nb1l$60c$1@atlantis.news.tpi.pl...
2. "lajkonix" <l...@o...pl>
news:4c68.000000cb.463f3e17@newsgate.onet.pl...
> [...]

1.
> Jeśliby już do zamilknięcia Pana przyszło, jestem za SOW, zdecydowanie.
> Tylko, aby wszyscy byli zadowoleni, trzeba by go (SOW) potem gdzieś
> opublikować, aby i ci, co chcą Pana czytać, mogli być
> usatysfakcjonowani, no bo ci, co nie chcą czytać, i tak czytać nie będą,
> więc nie ich krzywda... no i "na żywo" to już i tak nie będzie, więc
> wszystko im zagra.

Już od kilku miesięcy przymierzam się do wycofania z uczestnctwa
w życiu wirtualnym grup Usenetowych, a swój wolny czas pragnę poświęcić
tym rozbieżnościom pomiędzy Światem a teoriami naukowymi, które
sprawiają, że w teoriach występują paradoksy. Paradoksy są efektem
fałszywych założeń i będę to sukcesywnie wykazywał w oparciu o
Arystotelesowską tożsamość wyrażaną znakiem równości - a proces
dochodzenia i dowodzenia będę raportował na którejś z założonych
w tym celu grup Google np. http://groups.google.pl/group/alt-pl-prawdy?hl=pl
Oczywiście prace te będą pisane językiem ścisłym, komentarze autorskie
natomiast - beletrystyką popularnonaukową tak, aby nawet kompletny laik
w temacie mógł zorientować się o co chodzi. :)

> [...]
> bo pomimo założonej jednoznaczności, dopuścić należy niejakie zniekształcenia
> interpretacyjne rzeczywistości, wynikłe choćby z niedoskonałości jej
> postrzegania przez nasze (ludzkie) zmysły i przekształcania pobranych
> danych przez naszą ludzką, nieraz tendencyjnie ukierunkowaną, logikę.
> Nie widzę jednak żadnego niebezpieczeństwa, aby wersja Opisu stworzona
> przez Pana doczekała się konkurencyjnej, z uwagi na wielkość
> przedsięwzięcia, za co szczerze Pana podziwiam. Skoro zaś będzie jedyna,
> więc problem by leżał tylko w tym, aby ją zgodnie przyjąć...

Moja rola będzie się sprowadzać przede wszystkim do ułożenia multimedialnej
układanki w spójną CAŁOŚĆ bo przecież poszczególne puzzle już od dawna
są znane a postęp techniczny wprowadza nowe nowinki i odkrycia
w każdej z dziedzin i sfer ludzkiej aktywności. W dobrym opisie Świata
znajduje się również informacja o tym czego NIE WIEMY*
*NIE WIEMY - użyłem liczby mnogiej i może to wyglądać na pieniactwo
bo niby skąd mogę wiedzieć co wiedzą inni ludzie? ;)
Może być Pani pewna, że SOW będzie wolny od takich dwuznaczności.
Jeśli czegoś nie wiem to napiszę NIE WIEM. L.mn. jest nieuprawniona.
Mottem będzie zapewne takie zdanie z podstaw filozoficznych Teorii Czasu:
<<Jeśli zrobiłem jakiś błąd w Opisie to nic nie szkodzi, zaraz go poprawię,
bowiem ten Opis tym się różni od innych mi znanych, że błąd
w jednym zdaniu nie wyklucza poprawności pozostałych. >> :-)

> [...]
> głosujący w wyborach do wszelkich władz - ci, co nie wiedzą, na kogo
> głosować lub jest im to obojętne, przyjąć muszą chcąc nie chcąc efekt
> praktyczny głosowania tych, co mieli świadomość swojego wyboru.
> Czyli moje 10E na marne raczej nie pójdzie, a nawet jego siła zostanie
> zwielokrotniona przez przynajmniej 10E od każdego przeciwnika (!) Pana
> obecności i mojego poglądu względem SOW...
> Za zawiłość przepraszam, ale przy tej miłej okazji może ze dwie osoby
> przekonam swą wypowiedzią, że warto w ogóle głosować, choćby nawet na "nie".

Dzięki za dobre słowo. Myślę, że jeszcze trochę na GD pobędę
bo nie jest łatwo się rozstać. Krytyków się nie obawiam bowiem dobra
krytyka jest twórcza, a głupców i politykierów i tak nikt nie traktuje poważnie,
choć działają jako spowalniacze postępu poprzez fałszywe świadectwo
przeciw bliźniemu. (hehe - zabrzmiało manipulacją). ;)

2.
> Dorzucam 5E, bo nie jestem taki pewien efektu ostatecznego.
>
> Za to 5E obstawiam, że się bedzie zaczynał tak:
>
> Na początku był brakpunkt.
> Re1 brakpunktów utworzyło brakkrowę, która JEST na polu.
> Pole jest zakrzywieniem przestrzeni:
> - dodatnie - na zewnątrz - biała dziura (odpychanie)
> - ujemne - do wewnątrz - czarna dziura (przyciąganie)
>

> Dalej jakoś się powinno rozgałęziać na multiversa Deutscha, ale trudno
> obstawiać w którym kierunku Dobrodziej poleci.
>
> Lajkonix
> panta rei - wszystko w płynie

Drogi Panie.
Pańska wypowiedź wskazuje, że nie rozumiesz słowa 'Opis'.
Opis proszę Pana nie dotyczy tego co było kiedyś, ale tego co JEST teraz
- a teraz JEST zawsze.
Kiedyś cytowałem starożytnego mędrca o imieniu Heraklit z Efezu
"Do tej samej rzeki wstępujemy i nie wstępujemy"
W tym zdaniu zawarta jest PRAWDA, że nie wszystko płynie:
NAZWA NIE PŁYNIE.
Nazwy to świat informacji zatrzaśnięty w liczbach, symbolach i znakach
zrozumiałych bądź niezrozumiałych. Jeśli Pan tego nie rozumiesz
to proszę mi wierzyć: to nie jest moja wina. :-)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?