Re: Zciepa _ powaga.

From: "ksRobak" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zciepa _ powaga.
Date: Mon, 7 May 2007 21:09:58 +0200

"lajkonix" <l...@o...pl>
news:4c68.000000fb.463f6f47@newsgate.onet.pl...
> "ksRobak" <r...@w...pl>

> No i właśnie. A skąd miałem wiedzieć, ze opis dotyczy tego co jest a nie tego
> co było? Mówiłem ci Dobrodziej, utwórz najpierw dobry glosariusz. Łatwiej
> będzie kumać
>
> Zależy od pktu patrzenia. Zapałka (żeby nie powiedzieć gorzej) w nurcie rzeki
> też mniema, ze tktwi ZAWSZE w miejscu. Ale jak na nią z zewnątrz spojrzeć, to
> ona jednak PŁYNIE. Co ja na to poradzę Dobrodziej, ze uparłeś się wierzyć, że
> nie płyniesz w czasie, że zawsze masz teraz?
>
> Jeśli dany by nam szansę wstępować i występować. Niestety my jesteśmy w tej
> [...]

Drogi Panie.
Wieszcz narodowy Adam Mickiewicz napisał kiedyś takie słowa:
"Dziś piękność twą w całej ozdobie
widzę i opisuję - bo tęsknię ku tobie"
Pisał o ziemi ojców, którą zachował w pamięci.
Pan chcesz abym Panu tłumaczył co znaczą słowa:
dziś
widzę
opisuję
a mnie się nie chce Panu tłumaczyć, skoro takiej prostej PRAWDY,
że stojąc w Wiśle stoisz w Wiśle - nie potrafisz objąć rozumem.
Nazwa nie płynie.
Czego Pan jeszcze chcesz ode mnie?
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?