Zdjęcie przy podaniu o pracę.

1. Data: 2000-01-13 11:41:58

Temat: Zdjęcie przy podaniu o pracę.
Od: "g_HUNT" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Mam pytanie do psychologów o sprawę jak w temacie. Do czego ono jest
potrzebne?. Kiedy spytaliśmy się takiego jednego dyrektora o to, to
wymigał się, że to tajemnica. A ja nie lubię takich odpowiedzi :).

Dzięki z góry.
g_HUNT.

1. Data: 2000-01-13 12:03:38

Temat: Odp: Zdjęcie przy podaniu o pracę.
Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik g_HUNT <g...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aSif4.18586$X...@n...tpnet.pl...
> Cześć.
>
> Mam pytanie do psychologów o sprawę jak w temacie. Do czego ono jest
> potrzebne?.

Tez sie zastanawiam :) Moje wyjasnienie jest takie, ze przy coraz wiekszej
konkurencji (a co do tego nie ma zadnych watpliwosci, wiem z wlasnego
doswiadczenia :)) zdjecie jest dodatkowym narzedziem przesiewu. Jesli jest
kilku kandydatow o podobnym doswiadczeniu zawodowym i kwalifikacjach, na
rozmowe zaprasza sie tego, ktorego powierzchownosc bardziej sie podoba. Sad
but true :( Przy stanowiskach, na ktorych czesty jest kontakt z klientami,
tlumaczy sie to "odpowiednia aparycja".

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-01-13 15:21:22

Temat: Re: Zdjęcie przy podaniu o pracę.
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

g_HUNT wrote:
> Mam pytanie do psychologów o sprawę jak w temacie. Do czego ono jest
> potrzebne?. Kiedy spytaliśmy się takiego jednego dyrektora o to, to
> wymigał się, że to tajemnica. A ja nie lubię takich odpowiedzi :).

Odpowiem Ci przypowieścią.
Szef dał ogłoszenie, że szuka sekretarki.
Przyszły trzy kandydatki :
Pierwsza była brunetką, znała angielski, ale nie umiała pisać
na maszynie.
Druga była blondynką, znała niemiecki, ale nie umiała pisać
na maszynie.
Trzecia była ruda, nie znała żadnego obcego języka, ale umiała
pisać na maszynie.
Pytanie do Ciebie - którą szef zatrudnił ??

Odpowiedz:

najładniejszą !
I wbrew pozorom nie jest to tylko dowcip :))

pozdrawiam
A r e k
--

Jezeli nie uzyles w swoim liscie mojego imienia i nazwiska to stwierdzenie:
"Your post [..] has been cancelled, the reason was: A** B** asked for this.[..]"

1. Data: 2000-01-13 20:46:09

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

g_HUNT napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>potrzebne?. Kiedy spytaliśmy się takiego jednego dyrektora o to, to
>wymigał się, że to tajemnica. A ja nie lubię takich odpowiedzi :).

Żeby nie mieć w pracy takich czubów jak ja :))))))))
Szkoda, ze nie mogę "pochwalić" się Wam moim zdjęciem :)))))

Machalas
***
" Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
S.A. Kierkegaard

1. Data: 2000-01-14 07:53:57

Od: "g_HUNT" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim.

Ale mam jeszcze jedno pytanie.

Podejrzewam, że pierwszy przesiew kandydatów to będzie na rozmowie,
którą będzie prowadziła Pani Psycholog. Na co ona może zwrócić uwagę?.
Jestem jej studentem (tak się złożyło :)), więc co muszę zrobić, żeby
się przypodobać? :-), na co psycholog - nauczyciel najbardziej zwraca
uwagę u swoich uczniów?. Czy należy stosować triki, które ona uczyła
(np. niebieska koszula (czy to nie będzie za oczywiste, że chcę na nią
wpłynąć :)))))) )).

g_HUNT.

1. Data: 2000-01-14 08:18:00

Od: m...@g...pl (Mirek) szukaj wiadomości tego autora

g_HUNT napisał:

> [...]
> uwagę u swoich uczniów?. Czy należy stosować triki, które ona uczyła
> (np. niebieska koszula (czy to nie będzie za oczywiste, że chcę na nią

Odsyłam cię do strony www.perscoll.com.pl Tam obejrzyj sobie test. Teraz
jest on już płatny, lecz przed świętami trwała darmowa promocja. Na
podstawie moich intuicyjnych odpowiedzi otrzymałem wtedy 3 stronicową
odpowiedź o np. moich zachowaniach w łóżku, czy sposobie odnoszenia się do
innych. I wiesz co? DUŻO Z TEGO BYŁO PRAWDĄ !!!!!

Chciałbym Ci tylko uświadomić, że jeżeli nie masz wykształcenia
psychologicznego to i tak się obnarzysz. NIE ma na to siły. Może lepiej
odpowiadaj zgodnie z Twoją osobowością. Przynajmniej sobie nie
zaszkodzisz.

A swoją drogą może ktoś zna ciekawe linki do podobnych testów?

Z całego serca życzę Ci powodzenia.

Mirek

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl