Re: Zdrada

Data: 2000-03-10 10:33:04
Temat: Re: Zdrada
Od: m...@n...pl (Grazyna Kuza)

> Użytkownik Adam <a...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@g...pl...

Ja tez jestem nowa na liscie - w zwiazku z czym witam wsystkich bardzo
serdecznie.
C do Twojej sytuacji - sama bylam kiedys w bardzo podobnej ( w tej chwili
jestem w troche innej, ale tez mi smutno, bo kocham kogos, kto mnie przestal
mnie kochac, ale nadal bardzo mnie lubi) sutuacji. Nie wiem nic doladnie o
Tobie, wiec moze napisze jak to u mnie sie skonczylo.
Bylismy razem 15 m-cy i pewnego dnia powiedzial, ze zakochal sie w jakiejs
dziewczynie, ktorej nigdy wiecej nie zobaczy. Prosil mjie, zebym z nim nie
zrywala. 2 tygodnie pozniej to on zerwal ze mna. Bylam wsciekla!!!! Kochalam
go, ale jednoczesnie bylam na niego cholernie zla. I robilam mu 'na zlosc'
rozne rzeczy - spotykalam sie z innymi chlopakami - tylko zeby on sie o tym
dowiedzial. Myslalam sobie - on do mnie wroci i wtedy ja z nim zerwe. I
wiesz co potem. Potem poznalam fantastycznego chlopaka, do ktorego mam
ogromne zaufanie (to ten, ktory teraz mnie 'tylko' lubi). I wiem, ze ten
poprzedni (ojeje, troche namieszalam :)) okazal sie po prostu niedojrzaly -
czlowiek nie dla mnie.
Pomysl wiec sobie, ze masz teraz prawo byc na nia wsciekly. Ale uwierz mi ,
ze to minie. A potem - bedzie potem. Ponoc czas leczy rany i to chyba
prawda.
Glowa w gore! Na pewno jest na tym swiecie TA JEDYNA DLA CIEBIE.
Zycze Ci, zebys ja spotkal i byl szczesliwy!
Pozdrawiam bardzo serdecznie
Gruszka

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl