Zdradzony przez żonę?

31. Data: 2005-10-23 07:58:17

Temat: Re: Zdradzony przez żonę?
Od: Krzys <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
<ciach> bo to potok bzdur i wulgaryzmów.
Dla mnie niestety Twój sposób pisania i to że ciągle prubujesz mnie
obrażać świadczy że niestety Twój poziom wychowania nie jest odpowiedni.
Jesteś osobą taką jak wskazuje Twój poziom wypowiedzi.
nic nie jest Ci ws tanie uświadomić że pewne kobiety posiadają inne
zasady i dla nich takie zachowania jak upicie się do braku świadomości i
pójscie do pokoju obcego faceta jest w samym sobie nie godnym ich osoby
- czemu ? bo poprostu są inaczej wychowane, baaa wogle posiadają
jakiekolwiek wychowanie i taki czyn jest nie do zaakceptowania bo nie
godzi się z ich poczuciem moralnośći

Tym razem nie proponuje EOT ale stwierdzam że to EOT nie mam zamiaru
więcej z Tobą dyskutować bo poziom Twoich wypowiedzi powoduje że musiał
bym zniżać się do niego a dla mnie to jest już umujące i nie mam zamiaru
się poniżać tylko dlatego że nie rozumiesz zasad moralnosći oraz że
zwyczjna logika jest Tobie obca - wiec o czym dyskutować mam ? i z kim ?

EOT

Krzyś

32. Data: 2005-10-23 08:00:04

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzys" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
> - czemu ? bo poprostu są inaczej wychowane, baaa wogle posiadają
> jakiekolwiek wychowanie i taki czyn jest nie do zaakceptowania bo nie

ROTFL!

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

33. Data: 2005-10-23 08:00:34

Od: Krzys <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

wytnij_to napisał(a):
> Eeee tam imienniku, zaraz dowali Ci żeś głupi bo się nie znasz bo tak.
> Niektórzy(re) nie potrafią uznać że istnieje coś takiego jak logika i że
> 2+2=4.
> pozdr. Krzysiek
Witam :-)
Masz rację ale nie znałem tej osoby teraz już wiem i obiecuję poprawę :-)
Na grupie nie jestem długo ale zaczynam poznawać kto jest kto, i z kim
można podyskutować a z kim nie należy :-)

Krzyś

34. Data: 2005-10-23 08:04:36

Od: Krzys <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):
> Użytkownik "Krzys" <n...@n...com> napisał w wiadomości

<ciach>

> Wiesz co, powiem Ci, że byłam z takim jednym co mu ciągle kłamałam. Wiesz
> dlaczego? Bo mi nie wierzył. Paranoja - prawda? W każdym szczególe węszył
> kłamstwo. Więc zaczęłam kłamać, bo kłamstwo paradoksalnie wydawało mu się
> bliższe prawdy.

Takie podejście jest złe i może zapsuć nawet najlepszy związek (chodzi
mi dla jasności o chorobliwą zazdrość)

> BTW pytanie, jak adamr zapytał o ten wyjazd. Bo jeśli naskoczył na kobitę od
> samego początku to nie dziwne że zaczęła się plątać w zeznaniach. Jeśli nie
> pamięta szczegółów (po alkoholu) a facet zaczął ją wypytywać na zasadzie
> "siedziałaś u niego na łóżku czy na fotelu? Siedem minut czy dziesięć? Jak
> to nie pamiętasz??!!" to być może (BYĆ MOŻE) zaczęła kręcić, żeby się
> uspokoił. Albo wcale nie kręci - po prostu nie pamięta szczegółów. Albo
> kręci, ale mąż nie jest w stanie jej tego udowodnić. IMO w każdym z tych
> przypadków powinien odpuścić.

Tego własnie nie wiemy i może wszyscy z nas wypowiadających się w tym
wątku się myli ?

Zawsze aby wydać - wypowiedzieć się należy usłyszeć w takich sytuacjach
obie strony.

Dla porawienia nastroju
Winne są zawsze obie strony żona i teściowa :-)

Krzyś

35. Data: 2005-10-23 08:16:23

Od: Krzys <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> Użytkownik "Krzys" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Co więc radzisz autorowi wątku, rozwód ?
>
> Jacek

Tego już nie wiem, uważam że taką decyzję co dalej zrobić musi podjąć sam.

Tego już nie wiem uważam, że taką decyzję, co dalej zrobić musi podjąć sam.
Rozwód jest ostatecznością gdzie cierpią obie strony a najbardziej
niewinne dziecko.
Nie każda zdrada musi się kończyć rozwodem, pyzatym nie ma na to 100%
dowodu a jedynie ,,mocne wskazówki", że mogło do tego dojść, pewności 100
% jednak nie ma.
Jednego jestem pewien na pewno powinni poważnie porozmawiać co dalej....

Krzyś

36. Data: 2005-10-23 08:28:46

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na grupie nie jestem długo ale zaczynam poznawać kto jest kto, i z kim
> można podyskutować a z kim nie należy :-)

Zanim osądzisz przeczytaj sobie wypowiedzi kolegi wytnij_to w wątku o ożenku
z rozwódką z trójką dzieci. Dowiedzieliśmy się między innymi od kolegi, że
rozwódka i prostytutka to niemalże to samo - o obu mówi sie "kobieta z
przeszłością", więc na jedno wychodzi. No chyba, że masz podobne zdanie na
ten temat.

37. Data: 2005-10-23 12:55:01

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzys" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> ROTFL!

Dlaczego ROTFL?
Tylko na miejscu Krzyśka zamieniłbym podmiot
z "kobiety" na "ludzie".
Oczywiście abstrachując od tematu wątku, ale wyśmiałaś
tezę taże oderwaną od kontekstu...

Serio sądzisz, że ta teza jest śmieszna?
Powiedziałbym, że to tragiczne...

Radek

38. Data: 2005-10-23 13:17:48

Od: "Radek" <r...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

No wiedziałem... :>
Raz czegoś przez Worda nie przepuszczę i wychodzą kwiatki...
"abstrahując" oczywiście :)

Radek

39. Data: 2005-10-23 14:11:36

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Tylko na miejscu Krzyśka zamieniłbym podmiot
> z "kobiety" na "ludzie".
> Oczywiście abstrachując od tematu wątku, ale wyśmiałaś

Nie. Po prostu Krzysiek upraszcza nieco. Kobita była upita mocnawo, ale nie
do utraty świadomości to raz. Zdarza się. Damy, którym nigdy-przenigdy nic
takiego się nie zdarzyło trafiają się rzadko i przeważnie po prostu mają to
jeszcze przed sobą. Dwa - facet nie był obcy. Trzy - jak sie człowiek dobrze
bawi to dzieją się różne rzeczy - i nie pójście do łóżka z kolegą ze
szkolenia mam na myśli - można wejść do niego do pokoju i rozmawiać godzinę
siedząc w osobnych fotelach na przykład. W tym kontekście pełna patosu
wypowiedź, że "pójscie do pokoju faceta jest w samym sobie nie godnym ich
osoby ("obcego" wycięłam celowo)(...)bo poprostu są inaczej wychowane, baaa
wogle posiadają jakiekolwiek wychowanie i taki czyn jest nie do
zaakceptowania bo nie godzi się z ich poczuciem moralnośći" jest śmieszne i
nadęte. Ot tyle z mojej strony.

40. Data: 2005-10-23 15:14:50

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z rozwódką z trójką dzieci. Dowiedzieliśmy się między innymi od kolegi, że
> rozwódka i prostytutka to niemalże to samo - o obu mówi sie "kobieta z
zacytuj dokładnie co napisałem, a nie pisz co wydaje Ci się że _ja myślę_.
pozdr. krzysiek

moja sympartia, jaj mama i moj zal
Zdrada co zrobic dalej ?
męska decyzja