Zdrowe przepisy

1. Data: 2002-03-06 20:06:51

Temat: Zdrowe przepisy
Od: <o...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Poszukuje przepisow na zdrowe dania, niskokaloryczne no i smaczne.
Moga to byc adresy stron www lub Wasze wlasne pomysly.

Z gory dziekuje i pozdrawiam,
OlaYo

1. Data: 2002-03-06 20:14:58

Temat: Re: Zdrowe przepisy
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Poszukuje przepisow na zdrowe dania, niskokaloryczne no i smaczne.
> Moga to byc adresy stron www lub Wasze wlasne pomysly.

Zdrowe dania? A cóż to takiego? ;-)
Niskokaloryczne i do tego smaczne? Nie słyszałem...

Pozdrawiam
Wok

1. Data: 2002-03-06 20:17:31

Od: "soloconte" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@j...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Poszukuje przepisow na zdrowe dania, niskokaloryczne no i smaczne.
> Moga to byc adresy stron www lub Wasze wlasne pomysly.

poszukaj w archiwym

1. Data: 2002-03-07 07:28:36

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<o...@j...com> wrote in message
> Poszukuje przepisow na zdrowe dania, niskokaloryczne no i smaczne.
> Moga to byc adresy stron www lub Wasze wlasne pomysly.

www.odchudzanie.pl
www.odchudzanie.com.pl
jest tam sporo przepisow

Pozdr
Asia

1. Data: 2002-03-07 09:36:37

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl napisal:

> Zdrowe dania? A cóż to takiego? ;-)
> Niskokaloryczne i do tego smaczne? Nie słyszałem...

"Wszystko, co dobre jest niezdrowe, niemoralne albo tuczące"

Krycha

1. Data: 2002-03-07 11:36:54

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@j...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> Witam!
>
> Poszukuje przepisow na zdrowe dania, niskokaloryczne no i smaczne.
> Moga to byc adresy stron www lub Wasze wlasne pomysly.

ze zdrowego i niskokalorycznego to może takie coś:

2 szklanki ryżu
duży cycek z kury
cebula
ze 4 duże pieczary
3 łyżki oleju czy oliwy
trochę kurkumy albo curry
sól, pieprz, papryka
rosół instant

ryż opłukać ciepłą wodą i rzucić na patelnie na łyżkę oliwy, ajk wchłonie
tłuszcz bum do garnka i zalać goracym rosołem, sypnąć kukrkumy i trochę
posolić. Przykryć i mały ogień.
Cebulę w kostkę, podsmażyć, dorzucić plasterki pieczarek, sól, pieprz,
podsmażyć i bum do ryżu.
Usmażyć na resztce oliwy cycki kurze w małą kostkę, posolić, popapryczyć i
bum do ryżu, wymieszać, ugotowac na sypko i zjeść.
Aha, na dwie szklanki ryżu niecałe cztery szklanki rosołu.

Wkn

1. Data: 2002-03-07 13:33:15

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Poszukuje przepisow na zdrowe dania, niskokaloryczne no i smaczne.
> Moga to byc adresy stron www lub Wasze wlasne pomysly.

Kazda zupa bez zasmazki i zabielona jogurtem a nie smietana. Ja taka lubie
jarzynowa z brukselka. kazde gotowane mieso, np cielecina jest pyszna.
Ziemniaki gotowane z kefirem lub pieczone, ryba pieczona w folii....

1. Data: 2002-03-07 19:27:12

Od: <o...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo!

Czekam na wiecej propozycji.

Pozdrawiam
OlaYo

1. Data: 2002-03-07 21:12:21

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@j...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> Dziekuje bardzo!
>
> Czekam na wiecej propozycji.

no coś Ty, nie bądz taka zachłanna. ;-)
W miare zdrowa i prosta jest chyba sałatka, ktorą robiłam dziś z tego co pod
ręką, a wyszła tak fajnie, że zapisałam ją sobie. Można ją dowolnie
modyfikować:
pół średniej kapusty pekińskiej
spory ogórek kiszony
puszka tuńczyka w sosie własnym
2 łyżki oliwy z oliwek
łyżka wody
niepełna łyżka białego octu winnego
łyżka sosu do kanapek albo majonezu
sól, pieprz, ew. papryka w proszku
łyżeczka koperku Kapustę pokroić w paseczki, ogórka w plasterki, dorzucić
odciśniętego z wody tuńczyka i wymieszać z pozostałymi składnikami.

Nic prostszego, a smakuje wyśmienicie. Nada się zarówno na kolację, jak na
przyjęcie z sałatkami.

wkn

Co do pieczonych ziemniakow z folii?
obiad w try miga:-)