Re: Zdrowe żywienie

Data: 2003-07-17 09:26:23
Temat: Re: Zdrowe żywienie
Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl>

Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@p...qs.pl> napisał(a):

> MM (Montignac) jest dieta, ktora ludzie stosuja nie tylko po to, aby sie
> odchudzic, ale takze jako normalny sposob codziennego odzywiania sie. Jesli
> jednak akurat do Ciebie nie przemawia, to duzo przydatnych informacji
> znajdziesz na stronach poswieconych kulturystyce - zaskakujaco duzo mowi sie
> tam wlasnie o zdrowym odzywianiu sie. Z angielskojezycznych stron na ten
> temat polece Ci bodybuilding.com - w dziale Nutrition znajdziesz prawdziwa
> skarbnice wiedzy na temat poszczegolnych skladnikow jedzenia.

Czesc. Brakuje tu uwagi, ze strony sportowe i kulturystyczne trzeba czytac
filtrujac troche te wiedze. Dieta kulturysty jest nakierowana zupelnie
inaczej niz czlowieka niecwiczacego. Zwłaszcza iloscia bialka i kalorii.
Poza dieta MM sa jeszcze wegetarianizm , dieta nielaczenia pokarmow, dieta
optymalna i inne. We wszystkich sa to sposoby odzywiania sie z zalozenia
zdrowe i na cale zycie. Zwolennicy tych diet stoja czesto na przeciwnych
biegunach i regularnie sie spieraja.
U mnie wegetarianizm sie nie sprawdzil. O DO na razie sie nie wypowiadam bo
za krotko w tym siedze.
Pozdr.