Re: Żegnam Was

Data: 2008-01-21 15:50:22
Temat: Re: Żegnam Was
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl>

Cancer <c...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff"

> A po co ta kpina?

ee.. tam zaraz kpina....zart z odrobina cynizmu... Krzysztof ma przeciez
niebywale poczucie humoru, bo uwaza sie za najinteligentniejszego na tej
grupie osobnika.
Najbardziej mnie rozbawilo to, ze Wielki Krzysztof wlasciwie wszystkich poza
wymienionymi przez siebie podobno lekarzami, pozdrowil, a reszte uznal za
cwiercinteligentow.
I o dziwo uzyskal rowniez poparcie u tej pogardzanej czesci uczestnikow tej
grupy - vide Twoj post.

> Nikt nikomu nie zabrania wypowiadania sie w usnecie.

No jak to nie zabrania. Przeciez ten watek zaprzecza temu co sam piszesz.
Kpiny,cynizm, pogarda, arogancia Krzysztofa oraz wyzwiska bazylego oraz kilku
innych inteligentnych inaczej na tej grupie pod adresem niektorych
grupowiczow, to co to jest jak nie forma cenzury?

> Tyle, ze to co wyprawia tutaj Wilicki to albo trolowanie albo kretynizm.

Ja juz na ten temat pisalem, ale powtorze jeszcze raz skoro mnie nie
zrozumiales: osobiscie uwazam, ze wiekszosc wypowiedzi Tomka to wypowiedzi
bardzo kontrowersyjne, ale nie kretynskie.
Dzieki temu moga tutaj odbywac sie jakas zywa, inspirujaca dyskusja.

Podobnie o polskich lekarzach pisze tu bardzo duzo osob. A Tomek wyraznie TU
KILKA RAZY napisal, ze piszacych tu lekarzy uwaza za wyjatkowych w pozytywnym
znceniu tego slowa.
Niesty jak widac, oni i tak poczuli sie obrazenia, mimo ze nie byli przez
Tomka obrazani, a Krzysztof wlasnie obrazal ludzi, co potwierdza slusznosc
generalnego zarzutu, jaki zostal tutaj sformulowany pod adresem mafijnosci
profesji lekarskiej.

> Bo inaczej nie można nazwać podpinania sie z radami pod każdy watek na tej
> grupie.

Wiesz co jest najzabawniejsze? Te jego laickie teksty byly nieraz sluszne i
za to go pewne osoby tutaj znienawidzily oraz zaczely mu dorabiac gebe w celu
manipulowania opinia tej grupy.
Ten watek w pelni to potwierdza,

> Udawania za wszelka cenę kogoś kim nie jest.

Mylisz sie, on wcale nie udaje tylko jest za bardzo soba i dlatego robi duzy
blad, bo generalnie ludzie najpierw takie orwarte i zyczliwe osoby
wykorzystuja, a pozniej nimi pogardzaja, ale nigdy nie stana w ich obronie.
Taka jest natura czlowieczkow:))

> Wiesz co parę razy broniłem twoich wypowiedzi tutaj na grupie.
> Ale jak sie tak faktycznie przyjrzeć twojej osobie, to jednak Krystyna
> optymalna ma trochę racji.

Acha, teraz i ja jestem zly, niedobry bo nie nie przylaczylem sie do naganki
na rzekomego trolla i *przestepce*, oraz jestem podejrzany bo chcialem chore
osoby ostrzec przed sekta?

Podalem wiele dowodow merytorycznych na poparcie tego co twierdzilem, a ty
teraz wierzysz nie tej osobie ktora pisze o oszustkach, tylko osobie z sekty
ktora oczernia mnie za to, ze chcialem ludzi chorych ostrzec?

Zaiste logika dosc pokretna i trudna dla mnie do pojecia. Widocznie jestem
cwiercinteligent.

Reasumujac : wyglada na to, ze trzeba sobie zamknac *dziob* i patrzec
obojetnie jak chorych ludzi sie oszukuje, bo po cholere sie narazac na takie
zarzuty?
O to Ci chodzi, Cancer?
Jakbym naublizal i dokopal Tomkowi, tak jak bazyli i paru innych inetligentow
w tym watku, czyli dokladnie tak jak robi optymalna oszustka pod moim adresem,
to bym byl cool gosc?

> Aprobujesz tylko tych którzy maja zdanie takie jak ty, a to bardzo zła
> cecha.

Twoj zarzut jest zupelnie bezpodstawny, poniewaz to ty tak robisz a nie ja.
To co robisz to jest typowe zachowanie, dla osob ktore swoje poglady
projektuja na innych. Teraz wlasnie to Ty mi nie pozwolisz miec mojego zdania,
mimo, ze ja Tobie tego jeszcze NIGDY nie zbranialem miec i Ciebie nigdy
jeszcze tutaj zlosliwie nie zaczepilem, a nawet swego czasu bronilem przed
inwektywami ze strony Jurka Mierzynskiego.

> Jakie to ma znaczenie, czy Krzysztof był tutaj dla rozrywki, czy w celu
> niesienia pomocy.

Zasadnicze - bowiem kiedy ktos bywa tutaj dla rozrywki i kilkukrotnie o tym
nawet wyraznie pisze, to chyba jest to dosc jednoznaczne stanowisko,
wykluczajace to co napisal Krzysztof w tym pozegnalnym watku.

> A ty w jakim celu tutaj jesteś ? aby szydzić ?

A Ty w jakim? Aby sie klocic z osobami ktore nie podzielaja Twoich pogladow?

> Prawda jest taka, ze komuś tutaj bardzo zależy na tym aby rozwalić tę grupę
> !!!

Bzdura - jedna prawda byla tylko za komuny, w panstwach naprawde
demokratycznych prawd jest wiele i to ludzie wysluchujac roznych wypowiedzi,
czesto bardzo krytycznych, ale merytorycznych, a nie personalnych, maja
piekna mozliwosc podjecia wlasciwej, wlasnej decyzji np.w sprawach wlasciwego
leczenia.

> Jakieś mam dziwne przeświadczenie, ze należysz do tego timu.

No i widzisz, a ja Ciebie uwazalem, ze jedna z rozsadniejszych i madrzejszych
tutaj osob.

> P.s Ludzie zróbmy wreszcie z ta grupa porządek zgłośmy ja do MODERACJI
> To naprawdę jedyna obrona przed ludźmi pokroju Wilickiego.

A moze komuno wroc ????:))))))))))

Ps. ale i tak Ciebie Cancer lubie :)
Blagam, nie badz az taki powazny i troszke wyluzuj.

Pozdrawiam.