Re: Żegnam Was

Data: 2008-01-21 17:40:41
Temat: Re: Żegnam Was
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

W dniu 2008-01-21 18:16 regen pięknie wystukał/a:

> Jestem jak najbardziej ZA. Nie mam pojęcia tylko, jak się do tego
> zabrać. Proponowałbym jako moderatora czy szefa moderatorów Piotra
> Kasztelowicza. Co o tym wszystkim myślisz, Piotrze?

Piotr Kasztelowicz ze swoimi kolegami już raz miał takie marzenie, ale
Ludzie z Wyższego szczebla do tego nie dopuścili, odradzili, wytłumaczyli.
Aż się płakać chce, że ludziom szkoda na opłacanie jakiegoś swojego
forum i chcieliby zagarnąć to co darmowe. Co za dziadostwo!! Prawie
wszyscy lekarze wożą niezłymi samochodami z naiwnych pacjentów
"krwawicy" i jeszcze łapska po darmowe grupy by chcieli wyciagać.

--
animka