Zelmer Jupiter vs Electrolux Ultra Silencer

1. Data: 2007-12-29 15:37:20

Temat: Zelmer Jupiter vs Electrolux Ultra Silencer
Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Który z wyżej wymienionych odkurzaczy wybrać?

/Mariusz

2. Data: 2007-12-29 15:51:03

Temat: Re: Zelmer Jupiter vs Electrolux Ultra Silencer
Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaką powierzchnię będziesz sprzątał?

3. Data: 2007-12-29 16:27:53

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik popełnił:...
> Który z wyżej wymienionych odkurzaczy wybrać?

Ten drugi zdecydowanie. Dlaczego? Bo go używam od długiego czasu i jestem z
niego zadowolony tak samo jak w dzień po zakupie.
Zmywalny HEPA + markowe worki i nie trzeba nic więcej.

P.

4. Data: 2007-12-29 19:09:54

Od: "macko.b" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam Zelmer 1600.0 SP
http://www.zelmer.pl/odkurzacze/odkurzacze-klasyczne
/odkurzacz-syrius/art99.html
Kupilismy go okolo 3 miesiace temu i jak narazie bardzo jestesmy
zadowolenia.

Pozdrawiam.

5. Data: 2007-12-29 19:42:18

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...pl pisze:
> Który z wyżej wymienionych odkurzaczy wybrać?
Elektroluxa. Drogi, ale naprawde fajny - ultra silencer jest naprawde
ultra cichy. W połączeniu z elektroszczotką daje radę z kocim futrem,
igliwiem z choinki, piaskiem z głębokiej wycieraczki - wszystko na
najmniejszym ciągu (praktycznie niesłyszalny, tylko lekki szum powietrza
wciąganego). W końcu pierwszy odkurzacz z którego się cieszymy i nie ma
do czego się przyczepić (no może właśnie poza tym, że nie ma gdzie
przyczepić ssawki szczelinowej ;) - mogli by zrobić jakąś dodatkową
rączke/zaczep/miejsce na nią, podobnie jak na ssawke "włochato-miniaturową")
Nie mam Jupitera, mam UltraSilencera - więc moje zdanie nie będzie
obiektywne.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

6. Data: 2007-12-29 19:42:32

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...pl pisze:
> [...]
rączke/zaczep/miejsce na nią, podobnie jak na ssawke "włochato-miniaturową")
Nie mam Jupitera, mam UltraSilencera - więc moje zdanie nie będzie

173

7. Data: 2007-12-29 23:38:00

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> wrote:

> Ten drugi zdecydowanie. Dlaczego? Bo go używam od długiego
> czasu i
> jestem z niego zadowolony tak samo jak w dzień po zakupie.
> Zmywalny HEPA + markowe worki i nie trzeba nic więcej.

Dokładnie, słowo w słowo to samo mogę napisać o Jupiterze :-)

Miałem identyczny dylemat, jak autor wątku, wybrałem naszego
Jupitera z następujących powodów
- zależało mi na zestawie z elektroszczotką. Electrolux
wyposażony w elektroszczotkę dostępny był jedynie w jakimś
koszmarnym kolorze i za okrutne pieniądze. Jupitera kupiłem za
mniej niż 1/2 ceny tego electroluxa (promocja jakaś była) i w
kolorze dla mnie akceptowalnym.
- Jupiter wg mnie jest o wiele praktyczniej zaprojektowany od
electroluxa, nie pamiętam w tej chwili, co konkretnie mi w
electroluxie nie leżało, na pewno chodziło o chowanie małych
szczotek, ale było cos więcej.
- wyposażenie dodatkowe - Jupiter miał go więcej.
- ostatnie, co mnie przekonało, to ta chwalona wszędzie cichość
Electroluxa. Owszem, jak w Electroworldzie sobie włączyłem jeden
i drugi odkurzacz, to na maksymalnych obrotach electrolux był
wyraźnie cichszy. Ale po pierwsze: przy zmniejszonych obrotach (a
takich najczęściej używam, pełna moc ssania jest na tyle duża, że
po prostu mi niepotrzebna na codzień jest) jeden i drugi były już
porównywalnie ciche, po drugie znalazłem w necie kilka
niezależnych od siebie opinii użytkowników Ultra Silencera,
którzy pisali, że on był taki cichutki bardzo krótko, szybko stał
się jedynie "dość cichy". A nawet gdyby faktycznie mał byc cały
czas "trochę cichszy", to czy warto dopłacać w sumie tylko za to
drugie tyle, co za Jupitera? Uznałem, że nie.

J.

8. Data: 2007-12-30 11:44:33

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "macko.b" napisał:...
> [...]
/odkurzacz-syrius/art99.html
> Kupilismy go okolo 3 miesiace temu i jak narazie bardzo jestesmy

Syrius niestety ma nędzne plastiki. Komora na worek z tymi obrotowymi
kółeczkami jest bardzo delikatna, na tylnich kółkach też wiele materiału
zaoszczędzono.
Jeśli sprawuje się dobrze to ok ale rozbitki to częsta usterka.

P.

9. Data: 2007-12-30 16:24:31

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał(a):

> [...]
> zaoszczędzono.
> Jeśli sprawuje się dobrze to ok ale rozbitki to częsta usterka.

Od trzech miesięcy używam Zelmera Solarisa. W użytkowaniu wygodny,
obudowa solidna. Mały potencjalny mankament to dość delikatny plastykowy
trzpień pod klapę do zamykania worka. Należy zamykać ostrożnie, bo urwanie
uniemozliwa zamknięcie. Mogloby być solidniejsze. Ale podstawowe mechanizmy
i funkcje - bez zarzutu. Nie załuję wyboru! Marex

10. Data: 2007-12-30 20:40:29

Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin <m...@r...pl> napisał(a):

> A jaką powierzchnię będziesz sprzątał?

Na razie 55m^2.

Izolacja akustyczna - POMOCY bo nie spie :(
Co zrobić ze starym żelazkiem ?
Kupno działki pod Dom jednorodzinny - od czego zaczac?
Bosch - pytanie
[ot] agito.pl - prośba o poradę