Zelmer Jupiter vs Electrolux Ultra Silencer

11. Data: 2007-12-31 13:34:12

Temat: Re: Zelmer Jupiter vs Electrolux Ultra Silencer
Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...pl pisze:
> Który z wyżej wymienionych odkurzaczy wybrać?

jak już uprzednio pisałem, US. po kilku latach ssania robi się nieco
głośny, natomiast imo jest nie do zdarcia (kilka remontów i budowę domu
przeżył)
dla mnie wadą jest mała pojemność worka / szybko się zapycha tak że
słabo ssie - niezależnie od 'markowości' worka

pzdr, scooby

12. Data: 2007-12-31 13:35:49

Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jedna uwaga, na którą niewiele ludzi zwraca uwagę:
reklama Electroluxa kłamie dość perfidnie:
ten (ani podejrzewam żaden inny) odkurzacz nie jest w stanie tak cicho
posuwać misia (po podłodze :P )

pzdr, scooby

13. Data: 2008-01-04 14:17:19

Od: "Ya^ceK" <ya-cekUSUŃTO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Który z wyżej wymienionych odkurzaczy wybrać?

Miałem identyczny dylemat - wybrałem Zelmera i
jestem bardzo zadowolony, a sprzątania po dzieciach
jest co niemiara.

Zdecydowanie niższa cena, jakość moim zdaniem porównywalna
a wyposażenie lepsze.

Pozdrawiam
Ya^ceK

14. Data: 2008-01-12 12:19:06

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie w pracy kupili Zelmer Wodnik Quattro 616.6, pani sprzątaczka po
jednym dniu uzywania wróciła do starego (8 lat) karchera (nie pamietam
modelu, tez taki duzy). Ogladnalem ten odkurzacz z bliska i stwierdzam,
ze strasznie tandetne plastiki, moc ssania gorsza niz w moim starym
radzieckim buranie z 1985 roku. :-)

15. Data: 2008-03-05 22:20:47

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Od trzech miesięcy używam Zelmera Solarisa. W użytkowaniu wygodny,
>obudowa solidna. Mały potencjalny mankament to dość delikatny plastykowy
>trzpień pod klapę do zamykania worka. Należy zamykać ostrożnie, bo urwanie
>uniemozliwa zamknięcie. Mogloby być solidniejsze. Ale podstawowe mechanizmy
>i funkcje - bez zarzutu. Nie załuję wyboru! Marex

Solaris to z nowszych modeli Zelmera. Mysle, ze niczym sie nie rozni
od Jupitera (jupiter ma suwak mocy, a w solarisie 2 guziczki.). Mysle,
z nie warto przeplacac. Kup Jupitera.

A filtry zmywalne HEPA? To mniej wiecej tak, dlaczego nie ma
zmywalnych filtrow do samochodow? Filtra przeciez nie da sie tak zmyc,
aby odzyskal swoje pierwotne parametry.

Ja jupitera mam juz rok i wymienilem dopiero 4 worki Safbag. A filtr
hepa na wylocie jest tylko zauwazalnie szary. Mysle, ze 2 rok wytrzyma
i dopiero bedzie nowy. Worki Safbab baaaaaaaaaardzo dobrze filtruja
zanieczyszczenia. A hepa na wyjsciu (ten zwykly) jest na tyle tani, ze
nie warto przeplacac za zmywalny....

--
ThinkXtra

16. Data: 2008-03-05 22:21:35

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

poza tym Zelmer to polska marka i nalezy ja wspierac.

--
ThinkXtra

17. Data: 2008-03-05 22:23:05

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Jan 2008 13:19:06 +0100, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>modelu, tez taki duzy). Ogladnalem ten odkurzacz z bliska i stwierdzam,
>ze strasznie tandetne plastiki, moc ssania gorsza niz w moim starym

jak odkurzac z filterm wodnym to tylko Rainbow.

--
ThinkXtra

18. Data: 2008-03-10 13:01:38

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Mar 2008 23:20:47 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

>To mniej wiecej tak, dlaczego nie ma
>zmywalnych filtrow do samochodow?

Jak nie ma jak są?
Zobacz sobie na filtry k&n.

Izolacja akustyczna - POMOCY bo nie spie :(
Co zrobić ze starym żelazkiem ?
Kupno działki pod Dom jednorodzinny - od czego zaczac?
Bosch - pytanie
[ot] agito.pl - prośba o poradę