Zenszen a tachykardia

1. Data: 2005-04-24 20:26:12

Temat: Zenszen a tachykardia
Od: "bbk" <f...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Lekarz przepisal mi w ramach rekonwalescencji bodymax x2 i zenszen x2.
Niestety mam lekka tachykardie,w porywach do 120 i zastanawiam sie czy
to moze byc wynik tej mieszanki,czy tez faktu ze jestem po infekcji i
organizm jeszcze walczy o swoje???
Bartek

2. Data: 2005-04-24 20:37:53

Temat: Re: Zenszen a tachykardia
Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bbk" <f...@S...onet.pl> napisał w

> [...]
> Niestety mam lekka tachykardie,w porywach do 120 i zastanawiam sie czy
> to moze byc wynik tej mieszanki,czy tez faktu ze jestem po infekcji i

Za przeproszeniem, odstaw ten syf, bo całkiem Ci rozreguluje organizm...

pozdrawiam
doktór

3. Data: 2005-04-24 22:27:09

Od: "bbk" <f...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za przeproszeniem, odstaw ten syf, bo całkiem Ci rozreguluje
> organizm...
>
> pozdrawiam
> doktór

Bardzo chetnie bo mam dosc pigul ale moglbys cos wiecej napisac???
bartek

4. Data: 2005-04-25 15:30:08

Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za przeproszeniem, odstaw ten syf, bo całkiem Ci rozreguluje organizm...
>
> pozdrawiam
> doktór

A na jakiej podstawie uważasz że to syf ? jeśli mogę zapytać

ASia

żółtaczka pokarmowa A
Wirus B i jego leczenie - rady
NMR glowy