Zerwane więzi.

1. Data: 2010-12-20 02:20:54

Temat: Zerwane więzi.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość: Obiecała, że przeczyta mu erotyczny fragment powieści.
Teraz on był wściekły.

Na początku wszystko zdawało się przebiegać znakomicie. Zaczeła mu
czytać niskim, uwodzicielskim głosem podniecający opis sceny z
udziałem dwojga kochanków. Czuł, że sam zaczyna być nieco podniecony.
Jednak jak scena stawała się coraz bardziej namiętna, ona robiła się
coraz bardziej nerwowa, na przemian to jąkając się i wahając, to
wyrzucając z siebie jak karabin maszynowy kilka zdań. Była wyraźnie
wytrącona z równowagi.
W końcu nie mogła już tego wytrzymać. Usprawiedliwiając się, że od
tego momentu fragment jest zbyt pornograficzny, odmówiła dalszego
czytania. Co gorsza dodała, że jest w nim ,,coś,,' co sprawia, że za
bardzo się wstydzi, by kontynuować czytanie. Ba, przyznała, że innym
facetom przeczytała cały fragment.
Scenę tą odtworzono 120 razy, za każdym razem z innym mężczyzną, w
ramach eksperymentu przeprowadzonego na anonimowym uniwersytecie.
Kobieta czytająca tę przesyconą erotyzmem prozę była asystentką
biorącą udział w badaniach nad tym, co prowokuje pewnych mężczyzn, do
zmuszania kobiet siłą do stosunków płuciowych.
Scenariusz eksperymentu został celowo napisany tak, by mężczyźni
czuli się najpierw podnieceni, a potem niezaspokojeni i upokorzeni.
Po tym podstępie każdy z mężczyzn miał okazję do odpłacenia pięknym
za nadobne. Proszono go, by ocenił zachowanie kobiety, ustalił, ile
powinno się jej zapłacić, czy wstrzymać wypłatę, i zdecydował, czy dać
jeszcze jedną szansę, czy zwolnić.
Większość badanych wybaczyła kobiecie, zwłaszcza kiedy usłyszeli, że
pieniądze za to zadanie potrzebne są jej na zapłacenie czesnego. Ale
zgodnie z typem osobowości, mężczyźni o skłonnościach narcystycznych
byli oburzeni afrontem, który spotkał ich z jej strony , i brali
odwet. Ci narcyzi, uważając, że oszukano ich i pozbawiono tego, co im
się należało, domagali się bez wyjątku ukarania ukarania nieszczęsnej
lektorki. A w teście oceniającym postawy wobec przymuszania do
stosunków seksualnych okazało się, że im bardziej narcystyczną miał
osobowość dany mężczyzna, tym bardziej aprobował przymus.
Badacze doszli do wniosku, że gdyby była to randka, na której ta
kobieta obściskiwałaby się z mężczyzną, a potem chciała by przestać,
to tacy mężczyźni najprawdopodobniej zmusiliby ją, mimo jej protestów,
do stosunku seksualnego.

------------

Tak, tak, ciekawe, bo w obecnym świecie rośnie niesłychanie postawa
narcystyczna społeczności, korporacje stają się narcystyczne, związki,
zaczynamy w tym funkcjonować jak w normie.

2. Data: 2010-12-20 07:53:32

Temat: Re: Zerwane więzi.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-20 03:20, glob pisze:
> Temat: Zerwane więzi.
> Wiadomość: Obiecała, że przeczyta mu erotyczny fragment powieści.
> Teraz on był wściekły.

Sam to wymyśliłeś?

Ewa

3. Data: 2010-12-20 11:47:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Sam to wymy�li�e�?
>
> Ewa

Nie z książki spisałem '' Inteligencja społeczna'' Czyli tzw ''ponura
triada'' Psychopata, Makiawelik , Narcyz,. Jest więcej,
najprawdopodobnie kryzys obecny na świecie jest spowodowany zapadaniem
się korporacji w narcyzm.

4. Data: 2010-12-20 12:17:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> triada'' Psychopata, Makiawelik , Narcyz,. Jest więcej,
> najprawdopodobnie kryzys obecny na świecie jest spowodowany zapadaniem

Seks za pracę ma wiele twarzy.Od molestowania, gdy przełożony wymusza
na pracowniku kontakty seksualne, grożąc wyrzuceniem z pracy, po
sponsoring zawodowy, gdy strony godzą się na taki układ w zamian za
awans, premię czy intratne szkolenia.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/13
5111,awans-w-zamian-za-seks-to-norma.html

5. Data: 2010-12-20 13:27:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Zerwane więzi.
Wiadomość:

glob napisał(a):

> [...]
> awans, premię czy intratne szkolenia.
>
> http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/13
5111,awans-w-zamian-za-seks-to-norma.html

Widzisz Medea co się dzieje, masz typowe zjawisko narcyzmu, czyli
przymus do seksu i to się dzieje wszędzie. Chcesz wygrać sprawę w
Sądzie?

No cóż, ten mechanizm tak się nakręcił, że nawet osoby wartościowe,
z którymi z przyjemnością by się to zrobiło, zaczynają siebie i drugą
osobę traktować jako małowartościowe i przez przymus osiągają cel.
Osoba zmuszająca, sama traktuje siebie jako niewartościową i tym samym
nie traktuje drugiej osoby jako wartość. Nawet fajna osoba , która
może mieć adoratorów bez przymusu, posuwa się do tego narzędzia, bo
tak jest wokoło .

Ten przymus to jest bardzo bolesne doznanie.
No moja sprawa trwałaby jeszcze parę lat, gdybym ją nie skrócił za
pomocą ławniczki. I Ona nawet mi się podobała, ale bolesne bardzo było
--Wygrasz sprawę jak ze mną pójdziesz.

6. Data: 2010-12-20 21:11:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 20 grudnia 2010 03:20. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Tak, tak, ciekawe, bo w obecnym świecie rośnie niesłychanie postawa
> narcystyczna społeczności, korporacje stają się narcystyczne, związki,
> zaczynamy w tym funkcjonować jak w normie.

No Globik daj sobie na wstrzymanie!... Obwiniamy facetów za narcyzm?
Myślisz, że te kobiety mają prawo krzywdzić kogoś, zabierając mu jego
psychiczną energię? Usprawiedliwiasz moralnie obrzydliwy wampiryzm
energetyczny? Gdzie tu do cholery złota zasada???

Niedługo jeszcze będzie tak, że kiedy wyrywasz kieszonkowcowi z ręki
ukradziony przez ciebie portfel, ten oskarży cię o naruszenie nietykalności
osobistej i to ty pójdziesz za to do więzienia...

7. Data: 2010-12-20 21:30:04

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Zerwane więzi.
Wiadomość:

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Oczym ty piszesz, co raz bardziej przedmiotowo siebie traktujemy,
niedługo jakaś napalona panna ciebie zerżnie i nic nie zrobisz, bo jak
jej nie przelecisz niedostaniesz kredytu. Zresztą już tak jest i mam
nadzieje, że trafisz na pannę.;

Ach więc tak Panie Krzywicki, to pan jednak chce ten kredyt, no to
na kolanka, lubisz biczowanko...nie .....no to polubisz...chlas,
chlas, chlas. I tak z obitą dupą i poniżony na godności Krzywiski
wróci do domu i powiesz żonie , ...napadli mnie ale nie zgłaszaj. Na
drugi dzień, słychać głos w firmie
szefowej....Krzywicki...Krzywicki....dlaczego jeszcze pod biurkiem się
nie znajdujesz....zrelaksuj mnie, bo ciebie
zwolnie...żółwiku...myszko...
I tak krzywicki mlaska, mlask, mlask, mlask, do szesnastej pod
biurkiem. Wchodzą klienci, a Krzywicki pod biurkiem mlask, mlask.
Wychodzą, a Krzywicki mlask, mlask....Narcyzm społeczny, nie dotyczy
tylko kobiet....Krzywicki.

8. Data: 2010-12-20 21:38:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 20 grudnia 2010 22:30. carbon entity 'glob'
<s...@g...com>
> [...]

> niedługo jakaś napalona panna ciebie zerżnie i nic nie zrobisz, bo jak
> jej nie przelecisz niedostaniesz kredytu. Zresztą już tak jest i mam

Kurwa, Globik nie wkurzaj mnie... piszę o kobietach kradnących facetom
orgon, a nie dających nic w zamian. Babeczka wdzięczy się, drażni, bawi grą
wstępną, a jak co do czego, pozostawia mężczyznę z sinymi jajami bez
orgazmu. To powinno być kurwa karalne. Zabiera energię, generuje konflikt, a
potem nic dziwnego, że faceci na zimną sukę reagują przemocą.

9. Data: 2010-12-20 21:51:32

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Acha...pomyliłem obcję? Bo to ty chcesz być szefem i niewinna,
wrażliwa, delikatna, wykształcona kobieta, pod biurkiem ma
mlaskać ...bo inaczej zabije ci Oregon czy ja mu tam.
Kobiety dupa jest nietykalna, gdy tego nie chce i to nie jej wina, że
jesteś szybki bil i szybki wytrysk. Jak się przychamujesz to ci to
tylko na zdrowie wyjdzie. To mity, że jaja mają ciebie boleć,
powstrzymaj się, a dłużej będziesz gdy Ona będzie chciała cwałował.

Poza tym ta relacja jest głębsza i daje energię, bo w tej relacji masz
żywego człowieka, a nie przedmiot. Sam sobie odbierasz enegię tym
przedmiotowym zachowaniem i nie umiesz czerpać z Niej.

ida swieta na czesc nowonarodzonego Zycia...
Trzecia droga...
Warzecha po ciemnej stronie?
Nie wszyscy na NIE, to homofoby!
PFERDEK...