Zespół couvade, czyli mężczyzna w ciąży

41. Data: 2012-04-08 23:29:29

Temat: Re: Zespół couvade, czyli mężczyzna w ciąży
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> niee auwarzyłes ze ci ładni zawsze sa po złej stronie mocy .. :PP

Nie, pierwsze widzę coś tak straszliwego , siedzi obok , prawie bez
ubrania i mam wrażenie, że kły rosnące widzę w tych usteczkach....do
kąsania:)

42. Data: 2012-04-08 23:31:53

Od: "madzieek.." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 01:29, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> Nie, pierwsze widzę coś tak straszliwego , siedzi obok , prawie bez
> ubrania i mam wrażenie, że kły rosnące widzę w tych usteczkach....do
> kąsania:)

noo pewniee . iniee prawie naga bo w pizamie :PP

43. Data: 2012-04-08 23:37:57

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

madzieek.. napisał(a):

> noo pewniee . iniee prawie naga bo w pizamie :PP

No i kapciach na nogach we wzór dwóch piesków:)

44. Data: 2012-04-08 23:40:10

Od: "madzieek.." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 01:37, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> No i kapciach na nogach we wzór dwóch piesków:)

to sa kotki :// debilu .. :**

45. Data: 2012-04-08 23:52:40

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

madzieek.. napisał(a):

Myślałem że

> to sa kotki :// debilu .. :**

To co zrobiłaś tym kotkom że wyglądają jak pieski? Czyli znęcanie
zaczełaś od kotków aby były jak pieski, czyli jeśli mężczyzna był
wolny jak kot, to przerobił go by stał się jak pies....... Dlatego
trzeba patrzeć co kobieta ma na nogach, by poznać przyszłość.......:)

46. Data: 2012-04-09 18:59:38

Od: "madzieek.." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 01:52, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> [...]
> wolny jak kot, to przerobił go by stał się jak pies....... Dlatego
> trzeba patrzeć co kobieta ma na nogach, by poznać przyszłość.......:)

pewnie taak ... a tym kotom nic niee zrobiłam :DD

47. Data: 2012-04-09 19:16:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

madzieek.. pisze:

> pewnie taak ... a tym kotom nic niee zrobiłam :DD

Madziku tnij cytaty.

--

Paulinka nie spodziewałam się, że to w tych czasach napiszę

48. Data: 2012-04-09 19:16:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

Myślałem że

> pewnie taak ... a tym kotom nic niee zrobiłam :DD

Taaaak......widziałem jednego w piekarniku, wołam i wołam....kotumba,
kotumba.... a kotumba w piekarniku, teraz rozumiem gdzie znikneli twoi
byli chłopcy :D

49. Data: 2012-04-09 19:18:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Madziku tnij cytaty.
>
> --
>
> Paulinka nie spodziewa�am si�, �e to w tych czasach napisz�

Spadaj od Madzika, ma tylko 15 lat i od wczoraj tu pisze.

50. Data: 2012-04-09 19:22:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Spadaj od Madzika, ma tylko 15 lat i od wczoraj tu pisze.

No to tym bardziej koleżance pomóc trzeba, normalnie nigdy by nie
poznała grup dyskusyjnych, gdyby nie Ty.

--

Paulinka

Dziele sie jajkiem (nie tylko z Qra)
Apokalipsa Kobiet