Zgoda na wyjazd dziecka za granice?

1. Data: 2003-07-18 11:21:34

Temat: Zgoda na wyjazd dziecka za granice?
Od: "careloss" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matka samotnie wychowujaca dziecko (ma 5 lat) chce wyjechac
z nim za granice na 2-3 tygodnie. Dziecko nie ma paszportu.

Czy ojciec dziecka musi zgadzac sie na wyrobienie paszportu
dla dziecka wzglednie na kazdorazowy wyjazd dziecka za granice?

Czy jesli tak, to musi byc to zgoda na pismie, a jesli tak,
to czy musi byc poswiadczona notarialnie?

Co jeszcze trzeba wiedziec w tej sprawie?

--
careloss

2. Data: 2003-07-18 11:39:33

Temat: Re: Zgoda na wyjazd dziecka za granice?
Od: "Pattie" <p...@i...bezdodatkow.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "careloss" <c...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Czy jesli tak, to musi byc to zgoda na pismie, a jesli tak,
> to czy musi byc poswiadczona notarialnie?
>
> Co jeszcze trzeba wiedziec w tej sprawie?

Witaj,

Za piewrszym razem jak wyrabiasz paszport musicie stawic sie oboje w
urzedzie i ojciec dziecka na oczach urzedniczki musi podpisac zgode. To
wystarczy do wydania paszportu i póki nie straci on wazności mozna jexdzic z
Maleństwem gdzie sie chce i nie trzeba pytac sie o zgode ale jesli starci
wazność przed bodajże ukończeniem 18 roku zycia to historia sie powtarza.
To tyle co wiem i mam nadzieje ,że pomogłam.

Pozdrawiam cieplutko,
Pattie, Karolka i Mały Ktoś

3. Data: 2003-07-18 11:59:32

Od: "careloss" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za piewrszym razem jak wyrabiasz paszport musicie stawic sie oboje w
> urzedzie i ojciec dziecka na oczach urzedniczki musi podpisac zgode.

Czy musza tam przyjsc z dzieckiem?

--
careloss

4. Data: 2003-07-18 12:07:03

Od: "Pattie" <p...@i...bezdodatkow.com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy musza tam przyjsc z dzieckiem?
>
> --
> careloss

Z tego co pamietam to nie ma takiej potrzeby. Musza byc tylko oboje .Na 99%

Pzdr
Pattie

5. Data: 2003-07-18 12:19:46

Od: "careloss" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tyle co wiem i mam nadzieje ,że pomogłam.

Jasne. Dzieki bardzo.

--
careloss

6. Data: 2003-07-18 13:02:04

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jestem w temacie bo właśnie czekam na paszport dla córki ,żyjemy z ojcem
dziecka w konkubinacie więc wiem wszystko na bieżaco.

> [...]
>
> Czy ojciec dziecka musi zgadzac sie na wyrobienie paszportu
> dla dziecka wzglednie na kazdorazowy wyjazd dziecka za granice?

ojciec dziecka nie musi sie zgadzać na paszport dla dziecka wtedy matka
oddaje sprawe do sądu ,więc lepiej chyba się zgodzic,

> Czy jesli tak, to musi byc to zgoda na pismie, a jesli tak,
> to czy musi byc poswiadczona notarialnie?

specjalny druk otrzymasz w urzędzie paszportowym ,wypełniasz ,pani go
potwierdza na podstawie sprawdzenia twojego dowodu osobistego i sklada się
tą zgodę razem z papierami na paszport.

pozdrawiam
p.

7. Data: 2003-07-18 13:13:54

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

> specjalny druk otrzymasz w urzędzie paszportowym ,wypełniasz ,pani go
> potwierdza na podstawie sprawdzenia twojego dowodu osobistego i sklada się
> tą zgodę razem z papierami na paszport.

Pytanie dodatkowe - ojciec dziecka jest w drugim koncu Polski - czy moze
dostarczyc swoja zgode potwierdzaona notarialnie?

J.

8. Data: 2003-07-18 13:30:33

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> napisał w
wiadomości news:bf8rrl$3ks$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pytanie dodatkowe - ojciec dziecka jest w drugim koncu Polski - czy moze
> dostarczyc swoja zgode potwierdzaona notarialnie?
>

> J.
>
> witam
tego nie wiem,najlepiej zadzwonic do biura paszportowego gdzie ma zostac
wydany paszport i zapytac.
p.

9. Data: 2003-07-18 20:10:47

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "careloss" <c...@N...pl> napisał w wiadomości

> Matka samotnie wychowujaca dziecko (ma 5 lat) chce wyjechac
> z nim za granice na 2-3 tygodnie. Dziecko nie ma paszportu.
> Co jeszcze trzeba wiedziec w tej sprawie?

Tu masz wszystko o paszportach:
http://www.mswia.gov.pl/index_b.html

--

Blanka