Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus

111. Data: 2008-11-18 18:00:45

Temat: Re: Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...googlegroups.com

> Pomyłki to naturalna kolej rzeczy, pytanie jak szybko się z nich
> czlowiek wygrzebuje i jak je znosi.
> Ty chyba kiepsko.

Nie wiem - jak pisałam, nie zaliczyłam ani jednej.

112. Data: 2008-11-18 18:01:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No, i ja tyż :-)

Nie widzę tego tutaj.

Ewa

113. Data: 2008-11-18 18:01:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 18:58:54 +0100, Redart napisał(a):

> Druga słomka.
> Są jeszcze ludzie wrażliwi.

Mylisz wrażliwość z podatnością :-)

114. Data: 2008-11-18 18:01:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 18:59:04 +0100, medea napisał(a):

> Kiedy bywałam w kościele jako dziewczynka, bardzo często nachodziło mnie
> takie błyskawiczne wyobrażenie, jak to Chrystusowi spada przepaska z
> bioder.
>
> I tak chyba rodziła się we mnie powoli obrazoburczość. ;)
>
> Chociaż opaska nigdy do końca nie spadła... ;)
>
> Ewa

Dla mnie Chrystus to bardzo męski facet. Cieleśnie i psychicznie. Dlatego
mi imponuje.

115. Data: 2008-11-18 18:02:14

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

a...@g...googlegroups.com

> Nie wiem - jak pisałam, nie zaliczyłam ani jednej.

Dobra, już nie będe robił wiecej "osobistych wycieczek".
Chyba lubisz się na każdym kroku oszukiwac.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

116. Data: 2008-11-18 18:03:03

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mylisz wrażliwość z podatnością :-)
Jesteś starsza, wiec chyba nie wypada mi zaprzeczać ...

117. Data: 2008-11-18 18:03:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 19:01:10 +0100, medea napisał(a):

> Nie widzę tego tutaj.

Może i tak: przeciwstawianie się to też reakcja.

118. Data: 2008-11-18 18:03:49

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bioder.
>
> I tak chyba rodziła się we mnie powoli obrazoburczość. ;)
>
> Chociaż opaska nigdy do końca nie spadła... ;)

Aaaaaa :)
A ja wiem, co ją przytrzymało ;)

119. Data: 2008-11-18 18:04:40

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Kiedy bywałam w kościele jako dziewczynka, bardzo często nachodziło
> mnie takie błyskawiczne wyobrażenie, jak to Chrystusowi spada
> przepaska z bioder.
[...]

LOL :o)

Fajne.

No cóż, ja fantazjowałem niestety tylko o współparafiankach :D

Don

120. Data: 2008-11-18 18:05:26

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart<r...@o...pl>