Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus

121. Data: 2008-11-18 18:05:36

Temat: Re: Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Aaaaaa :)
> A ja wiem, co ją przytrzymało ;)

Ile medea mialas lat?!

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

122. Data: 2008-11-18 18:05:48

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Aaaaaa :)
> A ja wiem, co ją przytrzymało ;)

dobry wezel na biodrze

--
The Gnome

123. Data: 2008-11-18 18:07:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...googlegroups.com

> Dobra, już nie będe robił wiecej "osobistych wycieczek".
> Chyba lubisz się na każdym kroku oszukiwac.

Ja rozumiem, że trudno Ci uwierzyć, że istnieją jednak ludzie, którzy w
zyciu w swoich wyborach się nie mylą. To niezmiernie rzadkie szczęście.
Jednakże te wybory to nie ciąg samorzutnych przypadkowych odruchów. Trzeba
po prostu na samym początku wiedzieć, czego się naprawde chce. Byle nie
zaczynać od zbyt długiej listy...

124. Data: 2008-11-18 18:07:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> wszelkie granice. Ten film ma wiele kluczy

Mogę się z tym zgodzić. Jednak ja go głównie odebrałam wg klucza
psychologicznego.

To, że akurat _jej_ poświęcenie zbiegło się z _jego_ uzdrowieniem to IMO
był taki psikus losu, który miał coś dać do zrozumienia pozostałej
reszcie. Ale IMO nie chodziło o gloryfikację poświęcenia, tylko
przełamanie barier. O, nawet podobny tytuł jest! ;)

Ewa

125. Data: 2008-11-18 18:08:20

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> dobry wezel na biodrze

marynarz wiązał.
znaczy się rybak Piotr ;)

126. Data: 2008-11-18 18:08:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 19:03:03 +0100, Redart napisał(a):

> Jesteś starsza, wiec chyba nie wypada mi zaprzeczać ...

Masz na mysli, że bliżej mnie niż Tobie...? - otóż tak jest smiesznie
urządzone, że wiek akurat nic nie ma tu do rzeczy...

127. Data: 2008-11-18 18:09:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 19:04:40 +0100, Don Gavreone napisał(a):

> medea<e...@p...fm>

> [...]
>
> LOL :o)
>
> Fajne.
>
> No cóż, ja fantazjowałem niestety tylko o współparafiankach :D

To dlatego na starość musisz bardziej abstrakcyjnie...

128. Data: 2008-11-18 18:09:43

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 19:03, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Może i tak: przeciwstawianie się to też reakcja.

Pytanie troche nie na temat, ale prosze, odpowiedz: grasz w szachy?
Bez zadnych podtekstow i kontekstow :)

129. Data: 2008-11-18 18:09:57

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> marynarz wiązał.
> znaczy się rybak Piotr ;)

a teraz zaciekawil mnie lekko odmienny tok innych odpoqwiedzi :]

--
The Gnome

130. Data: 2008-11-18 18:12:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 10:09:43 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Pytanie troche nie na temat, ale prosze, odpowiedz: grasz w szachy?
> Bez zadnych podtekstow i kontekstow :)

Wolę brydża. Odkąd komputer pokonał najsilnijszych szachistów, straciłam
zapał. Licytacja w brydżu jest nie do ujęcia w drzewka decyzyjne :-)

Lubię Piaseckiego :)
2012 - koniec świata?
Edgar Cayce - jak on to robił?
stara rasa