Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus

141. Data: 2008-11-18 18:21:18

Temat: Re: Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Ile medea mialas lat?!

Ojej, nie powiem Ci dokładnie. Ale przestałam bywać w kościele gdzieś w
okolicach 15 rż.

Teraz zdarza mi się sporadycznie bywać przy jakichś okazjach i coś ta
opaska nie chce już spadać. ;)

Ewa

142. Data: 2008-11-18 18:24:18

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> okolicach 15 rż.
>
> Teraz zdarza mi się sporadycznie bywać przy jakichś okazjach i coś ta

Nadal nie spada? To dobry znak.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

143. Data: 2008-11-18 18:24:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No ale co w związku z tym? - temat mnie zaintereoswał POŚREDNIO, to i
> dyskutuję.

Nic, nic, ja tylko cały czas nawiązuję do Twojej wypowiedzi:

"Jasne, szokujące treści trafiają w pierwszej kolejności do głupców, bo to
oni nie maja poglądów i chłoną co popadnie. Ta sama zasada, co w reklamie.
człowiek posiadający poglądy nie reaguje ani na jedno, ani na drugie" :-)

I mam wrażenie, że Ciebie zszokowało jak najbardziej bezpośrednio.

> Mnie szokuje, że się ludzie w ogóle CZEGOŚ doszukują w tego typu plakatach
> poza komercją. Więc tylko na tej zasadzie mnie on szokuje.

A kto się doszukuje czegoś więcej?

Ewa

144. Data: 2008-11-18 18:27:58

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

Offtopic: Sluchalas tej piosenki?
Jak z wykonaniem? Znośna?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

145. Data: 2008-11-18 18:28:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Tak sobie pomyślałem, że osoby, które widzą w Chrystusie zarąbiście
> przystojnego
> faceta, tudzież to samo mają z Marią - a jednocześnie chcą wypłukać ten
> pociąg
> z aspektu seksualnej profanacji ('nie dotykać') mogą cierpieć na tę
> przypadłość.

Oj, zaraz mi się ta "moja" opadająca przepaska skojarzyła. Też byś to
łączył? ;)

Ewa

146. Data: 2008-11-18 18:35:53

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> [...]
>
> Śmieję się ze wszystkich tylko z siebie wciąż nie mogę,
> Bije się ze wszystkim tylko rzadko kiedy w pierś,
> Może zawsze będę czuła się od siebie gorsza,
> Może tak zostanie do osranej śmierci mej;
>
> Jak siebie przeżyć mam, czas nie leczy moich ran,
> Jak siebie w sobie znieść, jak mam;
>
> Czasami nawet racje mam,
> Czasami nawet sama sobie kłaniam się,
> Ale wystarczy obcy śmiech,
> I wszystko znowu trafia szlag;
>
> Jak siebie przeżyć mam, czas nie leczy moich ran,
> Jak siebie w sobie znieść, jak mam pokochać cię,
> Pokochać cię, pokochać cię, pokochać cię

Tu błąd w tekscie, oczywiscie ma być na koncu SIĘ

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

147. Data: 2008-11-18 18:36:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Offtopic: Sluchalas tej piosenki?
> Jak z wykonaniem? Znośna?

Zmyliłeś mnie, tytuł jest "Wieczny problem", musiałam dłużej szukać. ;)

Ja nie przepadam za taką rytmiczną łupanką. ;)

Ewa

148. Data: 2008-11-18 18:37:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Dlatego nie mam
> zyciowych pomyłek :-)

Oj, to tak jak cebek?

Ewa

149. Data: 2008-11-18 18:39:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Nadal nie spada? To dobry znak.

Dobry znak czego? Lub na co? (nawiązując do konwencji przepowiedni) ;)

Ewa

150. Data: 2008-11-18 18:39:56

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Oj, to tak jak cebek?
>
> Ewa

Nie wiem dokładnie co ich różni i jak to nazwać, ale mam wrażenie że te
dwa przykłady "bezbłędności" mają jednak zupełnie inne jakości.

--
a...@p...onet.pl

Lubię Piaseckiego :)
2012 - koniec świata?