Ziaja - po raz kolejny

1. Data: 2003-01-14 07:03:50

Temat: Ziaja - po raz kolejny
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Musze pochwalic Ziaje, ze traktuje powaznie klienta. Wyslalm do nich e-mail
z prosba o katalog produktow. Przyslali i jest super - wymienione wszystkie
produkty. Do tego dodali pare probek.

Wczesniej z mama skusilysmy sie na kremy, ale niestety ona po Kozim mleku
dostala uczulenia, ale ja na ich mleczko ogorkowe, krem ogorkowy i jogurtowy
nie narzekam.

1. Data: 2003-01-14 08:05:53

Temat: Re: Ziaja - po raz kolejny
Od: "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vei <a...@g...pl> napisał(a):

> ale ja na ich mleczko ogorkowe, krem ogorkowy i jogurtowy
> nie narzekam.

A ja przedwczoraj uzylam pierwszy raz maseczki Biomin i... ach, ach, ach,
zachwycona jestem. :))))))

Dunia

1. Data: 2003-01-14 09:30:54

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message

> A ja przedwczoraj uzylam pierwszy raz maseczki Biomin i... ach, ach, ach,
> zachwycona jestem. :))))))

Qrcze, chyba sie skusze. A niech tam, co to jest piąta maseczka! Gorzej
jakby byla pietnasta. Kupie, a co! :-))
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-14 10:06:42

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Qrcze, chyba sie skusze. A niech tam, co to jest piąta maseczka! Gorzej
> [...]
Nawet 15-ta nie zaszkodzi. Wtedy moglabys uzywac co dzien przez 2 tygodnie
inna :))))

1. Data: 2003-01-15 17:37:20

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
e-mail
> z prosba o katalog produktow. Przyslali i jest super - wymienione

skuszona tą informacją również napisałąm maila z prośbą o katalog. Klienta
traktują baaardzo poważnie - już na drugi dzień miałam odpowiedź, że przyślą
katalog i darmowe próbki:-)))))))) Firma na bdb;-)))
pozdrawiam
@gi

1. Data: 2003-01-18 13:53:30

Od: CanoE <c...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Wed, 15 Jan 2003 18:37:20 +0100, "@gi" <n...@p...onet.pl>
wyskrobal sobie:

>skuszona t? informacj? równie? napisa??m maila z pro?b? o katalog. Klienta
>traktuj? baaardzo powa?nie - ju? na drugi dzie? mia?am odpowied?, ?e przy?l?
>katalog i darmowe próbki:-)))))))) Firma na bdb;-)))
>pozdrawiam

do mnie na drugi dzien po mailu zadzwonil przedstawiciel na Wroclaw

powoli przerzucam sie w calosci na Ziaje :) dzis kupilam plyn do
demakijazu oczu :)

CanoE

1. Data: 2003-01-18 13:54:42

Od: CanoE <c...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Tue, 14 Jan 2003 08:05:53 +0000 (UTC), "Dunia"
<d...@N...gazeta.pl> wyskrobal sobie:

>A ja przedwczoraj uzylam pierwszy raz maseczki Biomin i... ach, ach, ach,
>zachwycona jestem. :))))))

Biomin jest ok
ale ostatnio podebralam tak na probe mamie maseczke Aretina Q -
rewelacja :)- raz na jakis czas mozna sobie pozwolic :)

CanoE

Pieklo na twarzy
REQ: wkladki INSTEAD SoftCup
prostowanie wlosow - kosmetyki